Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 feb 2010, 08:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
De verboden tuin – Stephanie Laurens

Dit boek uit de Cynster reeks heeft spijtig genoeg geen Cynster als hoofdpersonage. Het gaat over Gerrard Eddington, de jongere broer en schoonbroer van Patience en Vane Cynster (uit Waarheen de storm ons voert). Helaas ontbreekt het Gerrard aan het charisma van de Cynsters. Gans het boek is een zwak afkooksel van ‘Waarheen de storm ons voert’, ik kan dus zeker aanraden deze 2 boeken niet na elkaar te lezen, zoals ik heb gedaan. Er zijn namelijk enorm veel gelijkenissen, dezelfde verhaalopbouw. Zo is er het plot: in beide boeken wordt iemand ten onrechte van een misdaad beschuldigt en er begint een zoektocht naar de dader, en ook hier zijn er een boel nevenpersonages die daarvoor in aanmerking komen. Dit verhaal heeft ook nog tegen zich dat de eerste helft van het boek vervelend wordt met de opsomming van de tuinen waaraan dit boek zijn Nederlandstalige titel dankt.
De erotiek is dan weer op en top Stephanie Laurens op haar best, mooi beschreven en zeer sensueel, ze heeft van Gerrard wel een heel geduldig man gemaakt. Naar het einde toe wordt het spannend.

6,5/10


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 feb 2010, 18:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ik denk dat ik toch maar eens zo'n boek van SL ter hand moet nemen, want ik word er wel nieuwsgierig naar. Maar waarschijnlijk niet dit om te beginnen, of misschien juist wel, dan kan het alleen maar beter worden :wink:



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling