Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 02:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
O jee, wat moet ik hier nu lezen..... ik ben verslaaf aan Christie Sanders... dat weet jij nog nog niet maar dat doe jij met mede lezers.......

en ik wil meer


:wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 10:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Christy,
bij nader inzien lijkt dat western-favoriete-verhaal helemaal niet zo slecht !!!!!!!!!!!!
:382: :382: :382:

Doorsturen maar ! (hahahahhahahahah)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 15:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Grappig dat er toch meer boeken zijn, op computer vind ik niet fijn lezen; anders zou ik ze dolgraag willen lezen, maar ik denk dat dat je verhalen ook geen eer zullen aandoen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 16:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik persoonlijk vind op een PC lezen ook niet geweldig. Waarschijnlijk omdat dat voor mij een verplichting is...maar het doet geen afbreuk aan de verhalen, want die blijven toch hetzelfde hoor :mrgreen:

Indien iemand De Jolie Vrouwen toch wil lezen, stuur me maar een mailtje.
Ik heb hem omgezet in PDF.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 20:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Ik persoonlijk vind op een PC lezen ook niet geweldig. Waarschijnlijk omdat dat voor mij een verplichting is...maar het doet geen afbreuk aan de verhalen, want die blijven toch hetzelfde hoor :mrgreen:

Indien iemand De Jolie Vrouwen toch wil lezen, stuur me maar een mailtje.
Ik heb hem omgezet in PDF.

Christy


Ik vond het reuze meevallen het lezen op een PC.
Dus ik wil hem graag toegestuurt hebben :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 20:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He Romkje,

PDF is onderweg.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 21:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
He Romkje,

PDF is onderweg.

Christy



:thnx: Hij is er al :382:
Ik laat natuurlijk weten wat ik ervan vind.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2010, 21:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
He Romkje,

PDF is onderweg.

Christy


Mag ik hem ook Christy?? :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2010, 10:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ook graag Christy :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2010, 10:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oke, ik had nog niet alles gelezen van dit topic

Dus bij deze stuur ik je een pb-tje Christy :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010, 14:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb 'em uit :cry:
Wauw, wat kan jij een verhaal vertellen Christy :shock:
Ik heb er SUPER van genoten

De Flack vrouwen heb ik nog niet gelezen, dus daar kan ik nog niet over oordelen
De Howell vrouwen vond ik heel goed
Maar de O'Shea vrouwen vind ik helemaal geweldig :D
Je hebt echt een 'volwassen' boek geschreven [en dan bedoel ik niet al die sexscenes, :wink: , maar hoe het verhaal in elkaar steekt]

- Aidan en Olwin, daar kon ik helemaal met mee voelen
- Greer en Sharay vond ik een geweldig koppel
- Cam en Hayley lieten me dromen :harts:
- Kerr en Elaine, had ik graag wat meer over willen lezen
Maar de benaming die Elaine aan een bepaald lichaamsdeel gaf, was fantastisch gevonden
- En tenslotte Ewan en Alana. Nooit saai
Ewan is een heel interessant heerschap. In het begin had ie nogal veel weg van een ploert :wink: , maar daarna maakte 'ie weer alles goed. :D

Je hebt een boek geschreven, zoals een HR echt voor mij moet zijn:
met romantiek, spanning, erotiek, actie, stoere helden en pittige heldinnen :harts:

Kortom een werk, waar je ontzettend trots op mag zijn :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010, 16:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Maar de benaming die Elaine aan een bepaald lichaamsdeel gaf, was fantastisch gevonden


Ik weet gelijk wat je bedoelt en ik vond hem ook GEWELDIG :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010, 19:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Monica,

Ik heb met veel plezier je recensie gelezen en mijn gedachten waren:
Ja, zij omschrijft de koppels precies zoals ik ze uiteindelijk in gedachten had.

In mijn allereerste versie ging Ewan trouwens dood en werd Rene de Braque Alana's nieuwe man, maar ik had zo'n medelijden met die foute jongen dat ik hem toch heb laten winnen.
Ook ging het mis met Aidan en Olwin. Ik liet Aidan sterven tijdens die aanslag van Rory, maar daar heb ik nachtmerries van gehad en besloten om hem toch de liefde van zijn leven te gunnen.

Zo zie je maar Monica dat mijn verhalen nooit in boekvorm verschijnen zoals ik ze in eerste instantie schrijf.

Ook dat bepaald lichaamsdeel van Elaine vond jij leuk. Een van mijn dochters zei dit een paar jaar geleden toen ze nog niet precies wist hoe ze het beestje bij zijn naam moest noemen en ik heb dat woord onthouden.

Net zoals de d*ldo van Ewan en Alana. Ik heb pas in het definitieve concept het woordje "vreugdebrenger" verzonnen, want ik vond dat andere woord te modern voor het verhaal.

Ik hoef niet te vragen of je problemen met de seksscenes had, want wat dat betreft zit je meer in mijn straatje :wink: Gelukkig!!

Ik ben blij dat je met veel plezier "mijn kinderen" hebt gelezen en ik kan je nu al vertellen dat mijn "schrijversdip" helemaal verdwenen is, dankzij jullie enthousiasme.
Ik slurp alle opmerkingen naar binnen en hoop over een 1 of 1,5 jaar weer met een nieuwe, nog betere roman op de proppen te komen.

Hoe dan ook, jij en de andere meiden hebben het met plezier gelezen en ik heb het met plezier geschreven.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010, 20:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Hoe dan ook, jij en de andere meiden hebben het met plezier gelezen en ik heb het met plezier geschreven.


Ik heb het met heel veel plezier gelezen, dus als je ooit nog een proeflezer nodig hebt ...... dan hou ik me aanbevolen. :wink:

En je werk vind ik zo goed, dat ik eigenlijk denk dat je er meer mee zou moeten doen.
Kunnen nog meer mensen er van genieten :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010, 21:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Monica schreef:
Citaat:
En je werk vind ik zo goed, dat ik eigenlijk denk dat je er meer mee zou moeten doen.


Ja, maar hoe? Elke uitgeverij gooit je in de prullenbak, zonder een letter te lezen.
Ik heb ooit Harlequin/Candlelight benadert, maar zij nemen alleen engelse en amerikaanse schrijfsters, dus...
Toch weet ik zeker dat ik zonder problemen CL's kan schrijven. En een Christy Sanders met een aantal nummers zou moeten kunnen... :?

Als ik de topic van lady Skye over Kim Moelands lees, dan denk ik:
Hoe komt dat vrouwtje zo in de belangstelling. Ze heeft een hele rits recensies van bekende personen. Hoe is zij doorgebroken?

Mijn grootste droom is natuurlijk landelijke bekendheid...
Er is een Heleen van Royen, een Connie Palmen, noem maar op.
Zij schrijven goed, maar ben ik dan zoveel slechter? Niet beoordeeld op het genre, maar op de verteltrant.

Ik denk dat je een hele grote kruiwagen nodig hebt om bij een uitgeverij terecht te komen en helaas, die heb ik niet.
Er zijn teveel schrijvers en ik begrijp dat uitgeverijen alleen maar nog met "beroemde" in zee gaan.
Dat is bijzonder jammer, want dan krijg ik (en die andere amateurs) nooit een kans.

Dus...als jij of wie dan ook een gouden tip voor me heeft...heel graag.

Zoals ik al eerder een keer zei: In het ECI naast een Deveraux of een Garwood te staan is een onmogelijke, maar diepgekoesterde wens.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling