Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 07:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Brengt me wel op een belangrijke vraag:
Is er niet te veel erotiek in het boek? Het zijn een behoorlijk aantal scenes
.

Ik heb daar zelf geen moeite mee, maar daar heb je een punt.
Ben benieuwd wat de andere dames op deze vraag antwoorden :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 09:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:

Ik vond de tijd dat Ewan weg was veels te lang, 5 jaar :shock:
Ik had er wat jaartjes afgehaald.



Ik weet nog dat ik Christy in een reactie schreef:

Mannen die weg gaan en daardoor de makkelijke weg kiezen vind ik slap.







Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 09:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Brengt me wel op een belangrijke vraag:
Is er niet te veel erotiek in het boek? Het zijn een behoorlijk aantal scenes
.

Ik heb daar zelf geen moeite mee, maar daar heb je een punt.
Ben benieuwd wat de andere dames op deze vraag antwoorden :wink:


Ik vind erotiek prima in een boek (héél prima zelfs :cool: )
Maar als er geen diepgang in de personen zit dan vind ik het boek niets.
Ook al is de sex top.

Ik vind dat de O'Shea vrouwen en mannen echt zijn gaan leven in het boek.
Dus nee ,niet teveel erotiek.

Dat verwacht je ook bij een boek van Sanders ,toch?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 17:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, dat is ook eigenlijk zo.
Dus Christy: Niet twijfelen, gewoon lekker op dezelfde voet doorgaan :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Is er niet te veel erotiek in het boek? Het zijn een behoorlijk aantal scenes.

Ik vond het soms wel een beetje teveel van het goede, maar ik weet ook dat ik dat van jou kan verwachten :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 19:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Sonja schreef:
Citaat:
Het verhaal Olwin ,dit was te heftig voor een maagd.
En dan helemaal zonder trauma, beetje ongeloofwaardig.


Hoi Son,
Ik weet dat jij een Small fan bent, dus van de erotiek zul je niet geschrokken zijn :wink:
Een klein traumaatje had Olwin toch wel, anders zou ze Aidan niet willen vermoorden... :?

Ik ben wel blij dat het je nachtrust heeft gekost :mrgreen:

Vreemd dat je zowel de Flack als de Howel beter vond. Ik denk, qua verhaal dus, want taaltechnisch is de O'Shea duizend keer beter???

Blijf maar komen met die kritiek, ik geniet ervan.

Christy


OH ja dat is waar ook van dat vermoorden :wink:

Ik let inderdaad niet of het taaltechnisch is, het verhaal van de andere 2 boeken vond ik beter en boeiender.

De erothiek was in het laatste boek inderdaad beter en heftiger.
Tot op het kookpunt toe ha ha :mrgreen:

Als er meer diepgang in een boek zit kan het aantal sexsennes wel, maar anders wordt het al gauw sex sex en nog eens sex.

Ik vond ook goed dat het verhaal nu beter was verweven, dat was weer niet in de andere 2 boeken :382: .

maar ik ben ook gewoon gek op tijdreisverhalen :D

Groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2010, 22:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ariel schreef:
Citaat:
Ik vond het soms wel een beetje teveel van het goede, maar ik weet ook dat ik dat van jou kan verwachten


Romkje schreef:
Citaat:
Dat verwacht je ook bij een boek van Sanders ,toch?!


Sonja schreef:
Citaat:
De erothiek was in het laatste boek inderdaad beter en heftiger.
Tot op het kookpunt toe ha ha


Meisjes,

Waarom krijg ik het gevoel dat jullie denken dat ik "oversekst" ben :oops:

Ik vind het gewoon heerlijk om deze scenes te schrijven, omdat er te weinig mooie erotiek in boeken voorkomt.
Ja, oke, 1 misschien 2 scenes in een boek, maar dat is voor mij persoonlijk niet genoeg.
Als ik een lekker verhaal lees, mag er best wat vaker "gerotzooid" worden :mrgreen:
Dus...ik denk niet dat ik in de toekomst "bezuinig" op dit soort zaken.

Sorry... :wink:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2010, 14:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ik wil niet zeggen oversekst :razz: maar het past bij jou om er meer scenes in te doen dan in een doorsnee cl

(die bij doorgaans blz 226 het een keer voor het eerst doen, en vervolgens óf elke nacht (zonder teveel details) of pas weer wanneer het 'mag')

Record van een cl is trouwens In de handen van de vijand van Sara Bennett waar het bij bladzijde 50 'al' begint ofzo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2010, 16:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Christy,

Wat leuk om te lezen, dat je daadwerkelijk wat doet met kritiek. Maar ik zie het toch eerder als advies hoor :wink: . Ik vind het heel knap van je omdat zo een boek toch een soort van kindje is en tja kritiek op kindjes!!!!! Echt petje af hoor!

Wat de sex in het boek betreft, het komt veel voor, maar dat heb je dan ook met 5 verhalen in 1. Moet het dus toch minimaal 5x plaatsvinden. Het stoorde mij niet hoor. Persoonlijk ben ik nooit zo van veel sexscenens, maar de scenes die erin zitten moeten wel goed zijn. Kortom kwaliteit, boven kwantiteit, maar dat zat wel goed.

Zat je met rode oortjes te schrijven, dat vraag ik me dan altijd af. Neem nou Small, ik vraag me dan altijd af, wat voert die zelf nou allemaal uit in bed? Veel speeltjes, mannen? Maar ja, dan zie ik haar foto en denk ik, dat zal allemaal wel meevallen. Het lijkt me toch wel lastig om te schrijven. Ik bedoel de scheidslijn tussen ordinair en erotisch is maar klein natuurlijk. Moeilijk hoor.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2010, 20:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Waarom krijg ik het gevoel dat jullie denken dat ik "oversekst" ben :oops:

Ik vind het gewoon heerlijk om deze scenes te schrijven, omdat er te weinig mooie erotiek in boeken voorkomt.
Ja, oke, 1 misschien 2 scenes in een boek, maar dat is voor mij persoonlijk niet genoeg.
Als ik een lekker verhaal lees, mag er best wat vaker "gerotzooid" worden :mrgreen:
Dus...ik denk niet dat ik in de toekomst "bezuinig" op dit soort zaken.

Sorry... :
Christy[/quote]


Bezuinigen moet je zeker niet doen, het maakt je boeken juist anders dan anders :382:

Ik denk echt niet dat je over sext bent ha ha :D misschien een beetje ha ha Maar even zonder dollen, ik vind het geweldig dat je dit allemaal op papier durft te zetten.
De een denkt het en jj schrijft het op. shapou hoor :382:

Groetjes Sonja


Laatst bijgewerkt door Sonja op 11 maart 2010, 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2010, 20:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Maaike schreef:
Citaat:
Zat je met rode oortjes te schrijven, dat vraag ik me dan altijd af. Neem nou Small, ik vraag me dan altijd af, wat voert die zelf nou allemaal uit in bed? Veel speeltjes, mannen? Maar ja, dan zie ik haar foto en denk ik, dat zal allemaal wel meevallen. Het lijkt me toch wel lastig om te schrijven. Ik bedoel de scheidslijn tussen ordinair en erotisch is maar klein natuurlijk. Moeilijk hoor.


Oh, dit vind ik geweldig.
Ja Maaike, ik heb inderdaad rode oortjes, maar dan van inspanning om elke zin "netjes" en "beschaafd" te houden. Geloof me, die 300 pagina's, daar draai ik mijn hand niet voor om..., maar die 50 pagina's erotiek, bezorgen me hoofdpijn en de deleteknop is dan veelvuldig in gebruik. Er is niks moeilijker dan een seksscene schrijven.
Als je aan Small denkt, dan denk ook maar aan mij. Ik ben al 32 jaar bij dezelfde man en we maken het nog altijd heel spannend.
Sinds ik vier jaar geleden ben begonnen met schrijven, weet mijn man trouwens wel aan welke scenes ik bezig ben, ondanks dat hij nog nooit een woord van me gelezen heeft... :003:
Wil je natuurgetrouw iets schrijven, dan moet je ook 100% weten dat het mogelijk is........nietwaar :mrgreen: en ik heb altijd een proefkonijn nodig!
(en nu ben ik al niet meer zo lenig als 20 jaar geleden... :wink: )

Maar om je vraag te beantwoorden:
Nee, ik word er niet meer warm of koud van als ik aan het schrijven ben.
Pas enkele dagen later, als ik een scene herlees, dan denk ik wel eens:
Mijn god, heb ik dit geschreven...wauw!

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2010, 08:13 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Tante Hanny wordt wakker :003: !
Zit bijna iedereen te :boek: en te :slechtboek: en :pc: over berichten van de uitgeverij, maar ik heb nog steeds geen berichtje ontvangen, terwijl ik toch wel mijn e-mailadres voor dat doel heb doorgegeven.

Ik weet 't, ik heb het 'boekwerk' al gelezen, maar ik wil toch wel het échte hebben :? :twisted: :mrgreen: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2010, 08:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Tante Hanny wordt wakker :003: !
Zit bijna iedereen te :boek: en te :slechtboek: en :pc: over berichten van de uitgeverij, maar ik heb nog steeds geen berichtje ontvangen, terwijl ik toch wel mijn e-mailadres voor dat doel heb doorgegeven.

Ik weet 't, ik heb het 'boekwerk' al gelezen, maar ik wil toch wel het échte hebben :? :twisted: :mrgreen: !


Goedemorgen Tante Hanny :mrgreen:
Hoe kunnen ze jou nu vergeten.......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2010, 10:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Citaat:
Ik weet 't, ik heb het 'boekwerk' al gelezen, maar ik wil toch wel het échte hebben :wink: :twisted: :mrgreen: !


Snap je helemaal Hanny
Zo'n 'Christy' mag gewoon niet in onze boekenkast ontbreken
En als je er 1 hebt, wil je er gewoon meer hebben :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2010, 12:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He Hanny,

Je bent niet de enige. Schijnbaar heb ook jij een "uitstekende" spamfilter.
Zo eentje die mij gewoon niet wil doorlaten... :mrgreen:

Monica schreef:
Citaat:
En als je er 1 hebt, wil je er gewoon meer hebben


Stel je eens voor dat er van MIJ :wink: meerdere exemplaren zouden rondlopen...dan werden jullie toch helemaal gek op het forum, nietwaar :twisted:

Hihihi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling