Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 13:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Vooral vond ik Ewan in het begin de grootste eikel die je hebt gecreeerd


Ik denk Ariel, dat deze zin nog vaak herhaald zal worden...maar...Ewan is en blijft mijn grote lieveling van het hele boek.:wink:

Geweldig Ariel, zoals je de verhalen hebt beleefd. Dat was nu juist mijn opzet. Ik weet zeker dat iedereen een andere kijk op de broers heeft.

Jij hebt Cam en Hayley als favoriet koppel. Nicole heeft Aidan als favoriet en ik..., ach, die Ewan he!!!

Je hebt het boek gelezen, zoals bedoeld. Je hebt van sommige verhalen genoten, je hebt je aan andere verhalen geergerd. Sommige koppels vind je fantastisch, andere weer niet.
Dit betekent in mijn ogen dat je er in bent gedoken, letterlijk :382: en wat wil een schrijfster nog meer dan een lezeres die zich kan opwinden, maar tevens ook kan genieten van zinnen op papier.

Geweldige reactie van je meid.
Ik was al zeer onder de indruk van Nicole, maar voor een 17-jarige:
Mijn dank, je hebt 350 pagina's in je hoofd tot leven gebracht en ik denk: dat je af en toe moordneigingen had (Ewan en Alana), soms diep medelijden (Aidan en Olwin) en soms hartelijk hebt gelachen (Cam en Hayley), soms je hebt zitten afvragen, hoe gaat dit nu verder (Greer en Sharay) en soms hebt gefronsd (Kerr en Elaine).
Ondanks dat je de Howels beter vond, durf ik bijna te zeggen dat dit meer indruk op je gemaakt heeft.

:thnx:
Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 14:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Vooral vond ik Ewan in het begin de grootste eikel die je hebt gecreeerd


Ik denk Ariel, dat deze zin nog vaak herhaald zal worden...maar...Ewan is en blijft mijn grote lieveling van het hele boek.:wink:



Ook ik had grote moeite met Ewan .
Vooral in het begin en ook veder in het boek heb ik flink gefronst bij zijn daden :twisted:
Hij zorgt in ieder geval wel voor opschuding :mrgreen: maar zucht :-: ........wat een mannen :hartjesogen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 14:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Trouwens Romkje...
Dat beruchte, zwarte, leren ding, genaamd "d*ldo" heet in het boek nu "vreugdebrenger" :mrgreen:

Leuk he, dat jij de ruwe versie onder ogen hebt gehad.... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 14:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Trouwens Romkje...
Dat beruchte, zwarte, leren ding, genaamd "d*ldo" heet in het boek nu "vreugdebrenger" :mrgreen:

Leuk he, dat jij de ruwe versie onder ogen hebt gehad.... :wink:


Ja,dat is zeker leuk :382:
Je hebt Elaine haar benaming toch niet verandert?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 14:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Nope, die vond ik zelf veel te leuk :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 14:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Nope, die vond ik zelf veel te leuk :wink:


Ik ook !!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 17:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Citaat:
Geweldige reactie van je meid.
Ik was al zeer onder de indruk van Nicole, maar voor een 17-jarige:
Mijn dank, je hebt 350 pagina's in je hoofd tot leven gebracht en ik denk: dat je af en toe moordneigingen had (Ewan en Alana), soms diep medelijden (Aidan en Olwin) en soms hartelijk hebt gelachen (Cam en Hayley), soms je hebt zitten afvragen, hoe gaat dit nu verder (Greer en Sharay) en soms hebt gefronsd (Kerr en Elaine).
Ondanks dat je de Howels beter vond, durf ik bijna te zeggen dat dit meer indruk op je gemaakt heeft.

:thnx:
Christy


Dat geloof ik direct, omdat het een absoluut onalledaags boek is :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2010, 19:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Christy schreef:
Ik heb het inkijkexemplaar helemaal doorgespit en ik heb nog 1 foutje ontdekt (wel een kleintje :wink: )



Had ook 1 taalfoutje opgemerkt :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2010, 22:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, ik ben ook klaar. Vandaag in 1 dag uitgelezen en dat wil dus zeggen, dat ik me zeker niet heb verveeld bij het boek.

Ik had geen probleem met Ewan, dat kan ik wel hebben. Ik vond Ewan juist wel spannend, ik hou wel van een beetje 'fout'. Waar ik meer moeite mee had, was het verleden van Olwin, dat was mij net iets 'te' heftig. Maar ik ben dan ook een groot fan van het lichte genre (Howell, Garwood) en het Olwin/Aidan verhaal neigde naar Small. Daarentegen waren de andere verhalen en dan met name het verhaal Cam en Hayley een stuk lichter en ontzettend leuk om te lezen.

Ik had wel een klein minpuntje, soms wilde ik graag meer weten over de hoofdpersonen. Iets meer diepgang, ze iets beter leren kennen. Ik had graag Ewan nog beter willen begrijpen bijvoorbeeld. Het boek was voor mij dus eigenlijk niet lang genoeg. De uitgever had je niet moeten laten inkorten!!!!! :twisted: Twee verhalen minder en de anderen 3 langer of meer uitgediept had ik iets fijner gevonden, maar dat is persoonlijk. Je karakters waren zo prettig dat ik gewoon meer wilde weten/lezen.

Maar al met al vond ik het een heel goed boek.. Ik ken grote schrijfsters waarvan de eerste boeken echt bagger waren (bijv. S. Laurens) en die van jou zijn dat absoluut niet! Ik ben benieuwd naar je volgende boek.
Goed gedaan hoor :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2010, 23:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Maaike,

Leuk dat je me gelezen hebt. Volgens mij ben je voor mij een "nieuwe" lezeres van Sanders??

Geweldig zoals jij ook al beschrijft dat je favoriete verhalen hebt.
Heeft Ariel een hekel aan Ewan, jij vindt hem daarentegen weer spannend. Aidan/Olwin doet je denken aan Small...mmm, daar heb ik geen moment bij stil gestaan. De figuren van Small maken wel heel veel ellende mee. Ik vond het gewoon een treurige geschiedenis, voor beiden.
Cam en Hayley zal waarschijnlijk ieders lievelingsverhaal zijn en dat komt omdat ik van Cam een geweldige man heb gemaakt..., zo eentje die we stiekem allemaal wel willen.
De uitgever heeft trouwens niks ingekort. Het is mijn stijl van schrijven om 5 personen heel veel mee te laten maken, zonder te diep in te gaan op achtergronddetails. Ik hou van vaart in een verhaal en dat kan ook niet anders met 5 verhalen door elkaar. Meestal geef ik een korte beschrijving van de karakters (in dit geval in hoofdstuk 1 als Niven over zijn zonen nadenkt) en dat moet dan genoeg zijn. Ik hou meer van actie, tempo en goeie seks. Een boek waar je eerst 100 pagina's moet lezen om de eerste kus te ontdekken, boeit me al lang niet meer. Als ze elkaar dan toch willen...dan moet er niet lang gezeurd worden. :mrgreen:
Toch wil ik in de toekomst misschien wel een keer proberen om van 5 naar 3/2 verhalen te gaan, maar dat lijkt me heel moeilijk.

Je vergelijking met "grote" schrijfsters vind ik een compliment, maar daar zal ik nooit toebehoren (ben maar 1,66 :wink: ). Het is en blijft een fantastische hobby...net als die andere duizenden die willen doorbreken.

Op het eind van de rit stel ik iedereen die een recensie geeft een aantal vragen en daar maak ik dan weer schandalig gebruik van in een nieuw boek.
Zoals je misschien weet, De O'Shea Vrouwen zijn voor een groot deel bepaald door het forum.

Ik vind het in elk geval super dat je een paar aangename uren met mij hebt doorgebracht. :382:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 maart 2010, 09:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:

Toch wil ik in de toekomst misschien wel een keer proberen om van 5 naar 3/2 verhalen te gaan, maar dat lijkt me heel moeilijk.

Christy


Hoi Cristy,

Ik ben inderdaad een nieuwe lezer van jou (maar al een oudje op dit forum :wink: ). Ik wilde nou ook wel eens weten, waar al die ophef over was. :D

Even naar de quote, ik denk dat je helemaal niet bang hoeft te zijn of je het kan of niet. Ik denk dat je dat echt super zal doen. Het zal je alleen iets meer hoofdpijn kostten, waarschijnlijk. Ik vind het ook fijn om wat vaart in een verhaal te hebben en hou ook niet zo van getreuzel. Ik denk echt dat je het eens zou moeten proberen en kan niet wachtten tot het zover is. Want ik weet zeker dat je het goed zou doen.

Maar tot die tijd, vermaak ik me ook prima met je boeken zoals ze nu zijn hoor.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2010, 20:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ook ik heb zojuist m'n eerste Sanders uitgelezen!
En ik vond hem WAUW!
Alles wat je van een historische roman verwacht zit erin, en nog VEEL meer!!
Spanning, avontuur, erotiek, liefde enz.
Aidan en Olwin, en Cameron en Hayley zijn toch wel mijn favorieten.
Maar ook het laatste gedeelte van het verhaal met Ewan en Alana deed m'n hart sneller slaan....
Ik ben bang dat ik nu weer een paar dagen in een zwart gat ga vallen.
Wat een geweldige mannen, en mooie stoere vrouwen :harts:
Ik vind het ook zo grappig dat ik tijdens het lezen dacht: Dit boek is van een bekende bestseller schrijfster :wink:
Och nee, het is door onze 'eigen' Christy geschreven!
Nou, ik vind je een topper hoor!
Heb genoten van begin tot einde, en met een weemoedig gevoel toen ik de laatste bladzijde las.
Ik was trouwens in het begin ook bang dat ik niet alle personen uit elkaar zou kunnen houden, maar niets is minder waar!

Christy: "Ben benieuwd als er straks een vervolg komt.
Dan ben ik een van de eersten die hem gaat bestellen".

Liefs, Mirjan


:yourock: :yeah:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2010, 20:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Maaike schreef:
Nou, ik ben ook klaar. Vandaag in 1 dag uitgelezen en dat wil dus zeggen, dat ik me zeker niet heb verveeld bij het boek.

Ik had geen probleem met Ewan, dat kan ik wel hebben. Ik vond Ewan juist wel spannend, ik hou wel van een beetje 'fout'. Waar ik meer moeite mee had, was het verleden van Olwin, dat was mij net iets 'te' heftig. Maar ik ben dan ook een groot fan van het lichte genre (Howell, Garwood) en het Olwin/Aidan verhaal neigde naar Small. Daarentegen waren de andere verhalen en dan met name het verhaal Cam en Hayley een stuk lichter en ontzettend leuk om te lezen.

Ik had wel een klein minpuntje, soms wilde ik graag meer weten over de hoofdpersonen. Iets meer diepgang, ze iets beter leren kennen. Ik had graag Ewan nog beter willen begrijpen bijvoorbeeld. Het boek was voor mij dus eigenlijk niet lang genoeg. De uitgever had je niet moeten laten inkorten!!!!! :twisted: Twee verhalen minder en de anderen 3 langer of meer uitgediept had ik iets fijner gevonden, maar dat is persoonlijk. Je karakters waren zo prettig dat ik gewoon meer wilde weten/lezen.

Maar al met al vond ik het een heel goed boek.. Ik ken grote schrijfsters waarvan de eerste boeken echt bagger waren (bijv. S. Laurens) en die van jou zijn dat absoluut niet! Ik ben benieuwd naar je volgende boek.
Goed gedaan hoor :382:


Ik heb het boek ook uit, koste me weer mijn nachtrust :D
Ik ben het zo,n beetje met Maaike eens ( op een punt na dan , ben wel een Small fan :wink: ) Het verhaal Olwin ,dit was te heftig voor een maagd.
En dan helemaal zonder trauma, beetje ongeloofwaardig.


De vaart in een boek vind ik wel goed, ik hou ook niet van langdradig enz maar ik mis toch die uitdieping, nu is het alleen maar sex.
Door uitdieping ga je personen meer leven.
Het idee wat Maaike oppert is niet verkeerd 3 verhalen meer uitdiepen en de andere 2 een bijrolletje geven

Ik vond de tijd dat Ewan weg was veels te lang, 5 jaar :shock:
Ik had er wat jaartjes afgehaald.

Maar al met al heb je weer een goed boek neer gezet :382: . ik doe je het niet na. Vond hem iets minder als de andere 2

Mijn cijfer een 7 1/2


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2010, 21:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mirjan schreef:
Citaat:
Citaat:
Ik ben bang dat ik nu weer een paar dagen in een zwart gat ga vallen.

Kan me geen groter compliment voorstellen dan deze zin :382:

Geweldig dat je er van de 1e t/m de 350ste pagina van hebt genoten.
Leuk dat ook Cam en Hayley bij jouw favorieten behoren.
Ik blijf trouw aan Ewan (wat een vreugdebrenger :wink: ) en Aidan als hele, hele goeie tweede... :harts:
Het is inderdaad zoals jij zegt, je went heel snel aan vijf verschillende broers en hun dames. Er is geen sprake van verwarring.

Zoals ik al eerder zei: Jullie hebben een heel groot aandeel in dit boek gehad. Zonder het uitstekende afvies van mijn Howel critici was dit boek nooit zo tot in puntjes uitgewerkt en dan bedoel ik taaltechnisch maar ook de erotische scenes.
Brengt me wel op een belangrijke vraag:
Is er niet te veel erotiek in het boek? Het zijn een behoorlijk aantal scenes.

Jullie tips zijn van harte welkom.
Zo heb ik Maaikes tip opgevolgd en ben een concept aan het uitwerken dat over slechts 3 personen gaat. Dit moet lukken, al wordt het weer een heel ander boek dan de O'Shea.

Hoe dan ook, ik zit weer te groeien.
Heerlijk.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2010, 21:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Sonja schreef:
Citaat:
Het verhaal Olwin ,dit was te heftig voor een maagd.
En dan helemaal zonder trauma, beetje ongeloofwaardig.


Hoi Son,
Ik weet dat jij een Small fan bent, dus van de erotiek zul je niet geschrokken zijn :wink:
Een klein traumaatje had Olwin toch wel, anders zou ze Aidan niet willen vermoorden... :?
Ja joh, en wat die uitdieping betreft: je hebt een beetje gelijk, maar ach, alleen maar seks is toch ook heel leuk :oops:
Wat Ewan betreft: Ik heb zitten twijfelen, vijf jaar was inderdaad lang, maar hij moest ook behoorlijk veel boete doen. Ik heb er vijf jaar van gemaakt, want dat betekende dat hij dan 31 was...ouder, wijzer en verstandiger.
Ik heb trouwens Maaikes advies al opgevolgd en ben aan een concept met 3 personen bezig.
Wat jij voorstelt: 3 personen en 2 bijrollen, dat kan ik niet. Ik ga 100% voor mijn mannen en ik kan me niet voorstellen dat Greer en Kerr slechts een bijrolletje zouden spelen. Vandaar gewoon 3 kanjers en thats it.

Ik ben wel blij dat het je nachtrust heeft gekost :mrgreen:

Vreemd dat je zowel de Flack als de Howel beter vond. Ik denk, qua verhaal dus, want taaltechnisch is de O'Shea duizend keer beter???

Blijf maar komen met die kritiek, ik geniet ervan.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling