Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 feb 2010, 14:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
1780: De schotse hooglanden.

De zonen van Niven O'Shea zijn berucht.

Aidan: de zwarte wolf van Brannac Moore.
Greer: Onverslaanbaar,maar geliefd bij elke vrouw.
Cameron : Rechtvaardige,trots,maar nobel van hart.
Kerr:Eer en trouw staan hoog in zijn vaandel.
Ewan: De gesel van god.

De dochters van Blackstar en Montrose zijn onweerstaanbaar.

Olwin: Betoverend,maar niet vrij.
Sharay: De jongen die een meisje blijkt te zijn.
Hayley: Mismaakt,mar schijn bedriegt.
Elaine: Aangetast door de geest van het woud.
Alana:Beeldschoon en voor de duivel niet bang.

Als hun paden elaar kruisen,stormt het in de hooglanden.


Pfff ,het is al weer bijna 4 maanden geleden dat ik dit boek gelezen hebt.
Christy had hem mij door gestuurt in PDF met de waarschuwing dat het niet fijn leest op een PC.
Het was ook de eerste keer dat ik boek las op mij laptop ipv in boek vorm.
Een hele uitdaging voor mij!
Een boek waar nog maar weinig mensen wat wisten.
Ik voelde me zeer vereerd!
Christy ,had het door gestuurt op zaterdag 24 oktober(mijn verjaardag).
Zondag middag ben ik begonnen met lezen en maandag middag had ik het uit!!

Ik wil jullie natuurlijk niet teveel verklappen,maar hier een aantal punten die ik Christy heb gemaild toen ik het verhaal uit had;

*Nou,ik heb het uit....................zucht.
Jammer ,want het was echt heerlijk om te lezen.

*Ik vind het een heerlijk verhaal met prachtige dames en geweldige mannen.

*De erotiek is super en ik vind dat je veel lef hebt om het op papier te zetten.Petje af !!

*Ik ging helemaal op in het verhaal en vind dat de verhaallijnen heel goed met elkaar verweven zijn.

*Een geweldig verhaal!

* Ik geef het een dikke vette 10 !!!

Romkje d.d. 15-02-2010.

Ik heb enorm genoten van de O'Shea vrouwen en hoop dat jullie allemaal net zo enthousiast zijn als ik.
Christy ,bedankt dat ik het verhaal mocht lezen voordat het in boek vorm verkrijgbaar was.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2010, 16:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oh, oh, dit klinkt echt super Romkje

Ik ben nog steeds niet helemaal in een leesstemming, maar als ik deze in handen heb, dan moet het boek wat ik aan het lezen ben, echt aan de kant.

De O'Shea vrouwen gaan voor :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2010, 19:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
WHAAAAAAAAAAAAAAA, kan niet wachten.

Christy, wanneer komtie uit??? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010, 00:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Ook ik ken al een klein stukje van het boek en was er meteen verliefd op. Hopelijk kan ik snel beginnen aan het hele boek!! :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010, 09:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nog niets heb gelezen van Christy, maar het begint wel te kriebelen.
Mooie beoordeling Romkje, ik denk dat ik ook maar eens ga bestellen als dat kan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 00:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik geloof dat ik de enige schrijfster ben die een positieve beoordeling krijgt, zonder dat het boek überhaupt op de markt is verschenen.

Dames, ik voel me vereerd, maar hemel me niet teveel op, anders kan het voor anderen nog wel eens tegenvallen.

En Mirjam:
Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nog niets heb gelezen van Christy

Je bent niet de enige hoor :mrgreen:
(ik kan je zo een ellenlange lijst opnoemen, waaronder de naam van mijn man en mijn eigen zus) :wink:

Christy (met steeltjes op haar ogen :? )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 09:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Je man en zus moeten zich diep schamen :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 09:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Je man en zus moeten zich diep schamen :twisted:


Helemaal mee eens!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 13:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Precies dat dacht ik dus ook :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 18:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, dat zijn toch zeker personen die jou boeken zouden moeten kennen lijkt me.
Ze zijn toch hoop ik wel trots op je? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Ze zijn toch hoop ik wel trots op je?


Eerlijk gezegd vind mijn man het allemaal grote onzin en hij begrijpt mijn passie niet en mijn zus vindt het goedkope, "trashy" rommel die iedere gek kan schrijven...
Het woordje trots is niet zo vanzelfsprekend in mijn familie :?
Ik ben de jongste en heb in de ogen van mijn zus en 2 broers het minste gepresteerd.
Ik heb mijn carriere eraan gegeven en ben huisvrouw en moeder geworden en dat is een "misstap" in mijn familie.

Maar..., maken jullie je maar geen zorgen. Er zijn genoeg mensen die wel trots op me zijn en dan bedoel ik vooral mijn moeder en mijn oudste dochter.
Ik heb een prima familie hoor, alleen hebben zij een andere definitie van "trots op iemand" zijn...

Dus... bij deze: bedankt voor jullie lieve opmerking.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 20:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Christy schreef:
Ik ben de jongste en heb in de ogen van mijn zus en 2 broers het minste gepresteerd.
Ik heb mijn carriere eraan gegeven en ben huisvrouw en moeder geworden en dat is een "misstap" in mijn familie.


Zelf heb ik geen kinderen en werk ik heel graag, maar ik kan zo boos worden om dit soort uitspraken/gedachten. Hoezo presteer je minder als je kiest voor je gezin ipv een carriere op te bouwen. Volgens mij ben je eerder meer geslaagd in het leven als je jouw kids opvoed als goede mensen die vertrouwen hebben in zichzelf en goed in het maatschappelijke leven staat dan dat je in de top van het bedrijfsleven functioneert. Ik vind je zus en broers in ieder geval de minder geslaagden als zij zoveel waarde hechten aan een carriere. Een carriere is een groot deel een kwestie van geluk en de juiste mensen kennen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 12:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hij is vanaf nu te bestellen via Boekschout !!!!!!! :cooldance:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 13:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Ik heb hem besteld :001: ....en zeer benieuwd :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 14:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Soomi schreef:
Citaat:
Zelf heb ik geen kinderen en werk ik heel graag, maar ik kan zo boos worden om dit soort uitspraken/gedachten. Hoezo presteer je minder als je kiest voor je gezin ipv een carriere op te bouwen. Volgens mij ben je eerder meer geslaagd in het leven als je jouw kids opvoed als goede mensen die vertrouwen hebben in zichzelf en goed in het maatschappelijke leven staat dan dat je in de top van het bedrijfsleven functioneert. Ik vind je zus en broers in ieder geval de minder geslaagden als zij zoveel waarde hechten aan een carriere. Een carriere is een groot deel een kwestie van geluk en de juiste mensen kennen.


Kijk Soomi, zo denk ik er dus ook over :382:
(maar ik ben wel de enige in de familie :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling