Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 feb 2012, 10:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Het heeft even geduurd voor ik er eindelijk in begon (tsja... die ongelezen berg is zo groot he :wink: ) maar het duurde maar even voor ik hem uit had! :D
Het is lang geleden dat ik een boek in 1 dag uitlas, zeker met afspraken e.d. tussendoor, maar OMG..... OMG .. ik kon gewoon niet stoppen. :harts:

Christy... ik vind dit boek GE-WEL-DIG!! :boek:
Heb natuurlijk hiervoor alleen nog maar de Howel Vrouwen gelezen van je en die vond ik al erg leuk, maar deze vind ik zooooooveel beter. Alleen al omdat het over Schotten gaat :harts: hihi, maar dan ook nog ZULKE Schotten. :004: :002:

Bij alle mannen had ik zoiets van: zo eentje wil ik ooook! :harts:
Bij alle vrouwen had ik zoiets van: *happy sigh* dat zijn echte vrouwen, zoals ze geschreven horen te worden! :382:

Heel mooi, goede verhaallijnen, sterke karakters met goed geschreven achtergronden. Moest er even inkomen, vanwege alle verschillende karakters... dat had ik bij de Howel vrouwen ook, maar toch vind ik het wel erg leuk.... op deze manier een boek. Alle verhaallijnen door elkaar, maar toch ook samen.

Heerlijk hoe je schrijft Chris en hoop dat er nog vele volgen! Ik ga in ieder geval vandaag gelijk door met de O'Shea kinderen! :382:



ps: heb trouwens dankzij jouw boek mijn smilie van 'moe' in 'blij' veranderd en geloof me, dat zegt wat! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 feb 2012, 12:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Die laatste zin doet me heel veel.

Dat je het boek goed vind, is uiteraard een super vet compliment en daar ben ik heel blij mee.

Maar...., dat jij er vrolijk van wordt: Helemaal perfect :382:

Ik zou zeggen: Houwen zo!
Begin snel in de Kinderen en die smilie blijft staan :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 maart 2012, 10:32 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ook klaar met deze te lezen. Prachtig geschreven. Kon echt heel moeilijk dit boek aan de kant leggen. Mijn lunchpauze duurde stiekem wel langer dan normaal. Zo lastig omdat boek aan de kant te leggen en aan het werk te gaan. :hartjesogen: :hartjesogen: :hartjesogen:

Ik ga nu snel vanmiddag aan de kinderen beginnen. :001:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2015, 08:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik plaats nooit zelf recensies, maar deze wil ik jullie niet onthouden.
Van een onbekende fan die zomaar mijn website had gevonden.
Ben er bijzonder trots op.

Citaat:
Hartstikke bedankt! Heb het boek afgelopen nacht meteen uitgelezen. Mijn recensies over de twee boeken:

De O’Shea Vrouwen, ik ben begonnen met lezen en vervolgens kon ik niet meer stoppen met lezen. Wat een ontzettend gaaf boek, er gebeurt heel veel maar het verhaal is nog goed te volgen. Ondanks dat er veel hoofdpersonen zijn, lukte het mij goed om alles te volgen. De hoofdpersonen zijn stuk voor stuk interessante mensen, het is heerlijk om van iedereen zijn/haar gedachten te lezen.
Het verhaal is misschien wel iets voorspelbaar, maar dat maakte mij niet zo heel veel uit.
Conclusie: ontzettend leuk boek om te lezen.

De O’Shea kinderen. Kort nadat ik de O’Shea Vrouwen heb gelezen, ben ik meteen begonnen in de O’Shea kinderen. Net zoals bij het andere boek ben ik begonnen met lezen en kon ik niet meer stoppen. Wederom een fantastisch boek!
Het is ontzettend leuk om te lezen hoe het met de personages gaat van de O’Shea Vrouwen. De kinderen lijken ontzettend op hun ouders, dat maakt ze wederom geweldige personages.
Aan het ene stel wordt meer tijd besteed dan aan een ander stel maar dat stoort niet.
Ik kan niet anders dan lovend zijn over dit boek, ik kan zo uren doorlezen over de familie O’Shea!


Heel erg bedankt dat ik deze twee boeken mocht lezen!
Met vriendelijke groet,
Renske Bijlenga


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2015, 12:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Wat doet dat aan me zelf denken , dit bericht ook zo blanco begonnen aan jouw boeken zonder dat ik je kende :harts:
leuk zo, n reactie , tof :

ps hoe staat het ermee met schrijven :pc: :mrgreen: :vraagteken:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 apr 2015, 06:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een enthousiaste reactie Chris :382: En terecht :harts:
Volgens mij glimlach jij nu van oor tot oor, super!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 apr 2015, 06:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja dit moet toch een kik zijn ..... een onbekende die zo'n recensie achterlaat.
Super hoor. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling