Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 feb 2010, 19:13 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 aug 2009, 09:09
Berichten: 76
Leuk verhaal dat je in één keer wil uitlezen.
Judith is een zelfstandige, intelligente vrouw die geen man nodig heeft, echt een zeer leuke heldin. Gavin is in het begin nogal dom en arrogant. Hij denkt dat alle vrouwen domme wichten zijn die zelf niets kunnen en altijd afhankelijk zijn van een man. En hij verkiest de gemene Alice boven de lieftallige Judith. Maar naarmate het verhaal vordert begint hij toch stilaan naar zijn gezond verstand te luisteren. En ziet hij uiteindelijk dat de werkelijkheid heel anders is dan hij gedacht had.

Er zitten genoeg pittige dialogen in met af en toe een vleugje humor. En de romantiek tussen de twee hoofdpersonages is zeer aangenaam om te lezen.

Mijn cijfer: 8


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 feb 2010, 09:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vond dit ook een mooi boek :382:
In het begin had ik idd moeite met Gavin.
Maar gelukkig kwam dat goed :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 aug 2014, 15:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben vorige week met deze serie van Deveraux begonnen.
Dit eerste deel vond ik erg leuk... en ondanks dat ik Gavin soms ook wat irri vond, vond het ik het ook wel realistisch. Een man ziet een vrouw anders dan dat een vrouw een andere vrouw ziet tenslotte.

Vond het een goed boek, een echte Deveraux. Mijn cijfer is ook een 8.

Ben nu bezig ik het 2e deel Liefde in de Hooglanden, maar heb wat moeite om er door te komen. Ik vind haar zoooo irritant. Zo enorm dwars en stug, zelfs voor een Schotse. Hem daarentegen vind ik wel erg leuk en hoe hij zich langzaam aan steeds meer aan gaat passen aan de Schotten.

Heb nu al 1,5 dag niet meer gelezen, maar ik ga me er vanavond weer toe zetten om verder te lezen. Bij Deveraux word het altijd beter. Heb wel vaker dat ik in een boek van haar eventjes vastloop en dan na een hoofdstuk of 2 ineens weer helemaal in het verhaal zit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 aug 2014, 09:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja zij is best wel irritant, maar hij is echt geweldig
Zou beslist doorlezen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 aug 2014, 18:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Dit was een van de eerste echte historische romans die ik heb gelezen. Was diep onder de indruk en wilde later het boek ook hebben toen het door de plaatselijke bieb afgeschreven werd. Ik vond Judith zo'n heerlijk personage.

Ik ben daarop de serie gaan lezen, echter in die tijd kon ik deel 2 nergens vinden. Zoveel jaar later heb ik deel 2 maar in het Duits gelezen. En dan zul je net zien daarna vind je plots meerdere Nederlandstalige exemplaren :razz: :)

Deel 3 en 4 had ik al eerder te pakken, maar konden mij bij lange na niet zo boeien als deel 1 (De gebroken belofte).

Nu heb ik slechts deel 1 en deel 2 in mijn bezit, op deel 3 en 4 was ik niet zo happig. Hoewel het wel leuk zou zijn om de serie compleet te hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2014, 08:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Ik vond dit ook een mooi boek :382:
In het begin had ik idd moeite met Gavin.
Maar gelukkig kwam dat goed :D



Ik vond Gavin meteen al een super man :harts:
Heb toen écht genoten van dit boek, zeker een aanrader :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling