Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 jan 2010, 16:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 nov 2004, 13:44
Berichten: 1635
Woonplaats: Deest
Nationale vlag:
Netherlands
Leuk boek om te lezen. De heldin, Charlotte, heeft een behoorlijk eigen willetje en komt daardoor regelmatig in de problemen. De held, Patrcik, is gewoon heerlijk en moet haar dus met regelmaat van de klok te hulp schieten.
Wat ik op een gegeven moment wel vervelend begon te vinden is dat zij maar niet door heeft hoeveel hij van haar houdt en dat hij haar weg wil sturen voor haar eigen bestwil. Natuurlijk komt alles weer helemaal goed.

Mijn cijfer: 8-

26-01-2010
Mascha


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010, 12:00 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 aug 2009, 09:09
Berichten: 76
Deze heb ik ook ooit gelezen. Ik kan me niet meer zoveel van het verhaal herinneren. Maar ik denk dat ik het niet zo'n goed boek vond want ik heb het verkocht. En ik verkoop alleen maar boeken die ik niet goed vind.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010, 20:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
De laatste die ik nog moet hebben van Miller om mijn nederlandse verzameling compleet te krijgen. Persoonlijk ben ik dol op alles wat ze schrijft, vooral van de laatste tijd in het Engels. :382:
Soms heb je dat met een schrijfster, alles is gewoon goed.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling