Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 dec 2009, 23:36 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2008, 23:42
Berichten: 52
Woonplaats: Almere
Omdat het commentaar op ChasingDreams over Victoria Holt niet veelbelovend is, had ik nog nooit een boek van Victoria Holt gelezen. Echter toen ik vorige week een tiental boeken van haar bij de Action zag liggen à € 1,39 per boek kon ik deze niet laten liggen en heb er een aantal gekocht.
Thuis gekomen ben ik opnieuw het commentaar op ChasingDreams gelezen, maar helaas hierin was niets veranderd, nog steeds geen romantiek laat staan erotiek in haar boeken.
Maar ik heb de boeken aangeschaft, dus ik vind dat ik minimaal een boek ervan moest proberen. Ik heb de meest flitsende titel gekozen: “Gevangene van de pasja”. Ondanks het gegeven dat een deel van het verhaal zich afspeelt in een harem, komt er in dit boek geen enkele erotische scene in voor, zelfs geen enkele kus.

Nu ik het boek uit heb, vind ik dat het verhaal goed in elkaar zit. Het wordt redelijk vlot geschreven, het wordt nooit langdradig en de verhaallijn blijft steeds boeiend. Victoria Holt zal zeer zeker niet tot mijn favoriete auteurs horen, maar af en toe zal ik wel een boek van haar lezen.

Kortom, ik heb best genoten van dit boek en mijn waardering voor dit boek is een 7,5.

Marja, 16 december 2009


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 dec 2009, 21:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Victoria Holt is absoluut geen slechte schrijfster maar ze is een schrijfster die al in 1906 geboren is (en in 1993 overleden) en ook schreef naar de maatstaven van die tijd. Daarom vind ik haar boeken erg braaf en ben ik meer fan van hedendaagse schrijfsters. Maar in haar tijd was ze een succes en ze heeft enorm veel boeken geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 feb 2010, 13:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Ajram schreef:
Omdat het commentaar op ChasingDreams over Victoria Holt niet veelbelovend is, had ik nog nooit een boek van Victoria Holt gelezen. Echter toen ik vorige week een tiental boeken van haar bij de Action zag liggen à € 1,39 per boek kon ik deze niet laten liggen en heb er een aantal gekocht.
Thuis gekomen ben ik opnieuw het commentaar op ChasingDreams gelezen, maar helaas hierin was niets veranderd, nog steeds geen romantiek laat staan erotiek in haar boeken.
Maar ik heb de boeken aangeschaft, dus ik vind dat ik minimaal een boek ervan moest proberen. Ik heb de meest flitsende titel gekozen: “Gevangene van de pasja”. Ondanks het gegeven dat een deel van het verhaal zich afspeelt in een harem, komt er in dit boek geen enkele erotische scene in voor, zelfs geen enkele kus.

Nu ik het boek uit heb, vind ik dat het verhaal goed in elkaar zit. Het wordt redelijk vlot geschreven, het wordt nooit langdradig en de verhaallijn blijft steeds boeiend. Victoria Holt zal zeer zeker niet tot mijn favoriete auteurs horen, maar af en toe zal ik wel een boek van haar lezen.

Kortom, ik heb best genoten van dit boek en mijn waardering voor dit boek is een 7,5.

Marja, 16 december 2009


ik zag ze ook liggen :D ik ga toch liever voor een HR


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling