Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 00:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 10:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Oorspronkelijke titel: A Wanted Man.

1- De man uit Stone Creek- IBS 193
2- Vogelvrij- HQN deel 4
3- Voor galg en rad- HQN verkrijgbaar vanaf 9 feb. 2010.

Het heeft een paar maanden geduurd, maar nu voelt Lark Morgan zich veilig in Stone Creek. Ze heeft er werk als onderwijzeres gevonden en ze woont in een prettig pension. Hoewel er over haar wordt geroddeld, voornamelijk over haar te mooie kleren en grotestadsmanieren, vermoedt niemand wat de werkelijke reden is van haar verblijf in het stadje.

Dan vestigt de ruige Rowdy Rhodes zich in Stone Creek als de nieuwe sheriff, en hij neemt zijn intrek in hetzelfde pension als Lark. Ook hij heeft geheimen, en ook hij is vastbesloten die voor zich te houden.

Pas wanneer zowel Rowdy als Lark wordt geconfronteerd met het verleden en ze allebei gevaar lopen, worden ze gedwongen de maskers af te leggen. Ze moeten kiezen: vluchten en elkaar loslaten, of samen het gevaar het hoofd bieden en toegeven aan de aantrekkingskracht die ze allebei voelen...



Nogmaals, ik ben gek op alles wat Linda Lael Miller op papier tovert. De man uit Stone Creek had ik een poosje geleden al gelezen en ik had eerst niet in de gaten dat Vogelvrij erop volgde. Maar eenmaal in het verhaal, kwam ik inderdaad personen tegen die ik herkende van eerder.
Ik kan vertellen waar het verhaal over gaat, maar dan verklap ik veel te veel ben ik bang.
Miller heeft het weer spannend gemaakt, met veel raadsels en gevaren. Veel bijrollen van een trouwe Hond Pardner, twee lieve chinezen in het pension en Gideon, Rowdy's broertje. Nooit raak je in verwarring van alle namen en gebeurtenissen.
Rowdy is een bikkel, die niet van plan is om zijn ziel bloot te leggen. Lark wil juist wel een ander leven dan wat ze eerst heeft gehad, ook al is ze op de vlucht en wat trekt meer aan? Tegenpolen....
Het boek is een dikke 8,5 waard.

Ik heb er weer van genoten, op naar februari.

Annemiek 15-12-2009


Laatst bijgewerkt door Annemiek V op 15 dec 2009, 13:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 12:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik heb nog nooit wat van haar gelezen. De man uit Stone Creek heb ik thuis liggen, die kan ik binnenkort wel eens gaan lezen. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 12:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik dacht dat deze delen ook bij de serie hoorden:

Deel 1 is De man uit Stone Creek (The man from Stone Creek) IBS 193
Deel 2 is Sierra's thuiskomst (Sierra's Homecoming) Harlequin Intiem 1706
Deel 3 is Trots en verlangen (The McKettrick Way) Harlequin Intiem 1712


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 12:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, dat kan best wel eens, deze volgorde heb ik van de site van Harlequin geplukt. De nieuwe Intiem1778 twee kerstverhalen van Linda Lael Miller hoort er ook nog bij. Wie me nu de precieze volgorde kan vertellen, maakt me erg gelukkig. Zal vanmiddag eens op haar site kijken. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 13:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt erg goed :382:

(heb je de nieuwste harlequin intiem ook al ?
2 kerstverhalen stone creek en mckettrick.....)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 13:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Annemiek V schreef:
Nou, dat kan best wel eens, deze volgorde heb ik van de site van Harlequin geplukt. De nieuwe Intiem1778 twee kerstverhalen van Linda Lael Miller hoort er ook nog bij. Wie me nu de precieze volgorde kan vertellen, maakt me erg gelukkig. Zal vanmiddag eens op haar site kijken. :roll:


hahahaha,je weet het dus al :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 13:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Annemiek V schreef:
Nou, dat kan best wel eens, deze volgorde heb ik van de site van Harlequin geplukt. De nieuwe Intiem1778 twee kerstverhalen van Linda Lael Miller hoort er ook nog bij. Wie me nu de precieze volgorde kan vertellen, maakt me erg gelukkig. Zal vanmiddag eens op haar site kijken. :roll:


hahahaha,je weet het dus al :wink:


Haha, ja dat ging mooi dubbel! :wink: :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 13:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Het is me gelukt:

The Stone Creek Novels:

At Home in Stone Creek 2009- (nog) niet vertaald.
The Bridegroom 2009- (nog) niet vertaald.
A Stone Creek Christmas 2008-Intiem 1778 Sneeuw over Stone Creek.
The Rustler 2008- (nog) niet vertaald.
A Wanted Man 2007-HQN 4 Vogelvrij.
The Man from Stone Creek 2006- IBS 193 De man uit Stone Creek.


The McKettricks Serie:

McKettricks of Texas: Austin 2010
McKettricks of Texas: Garrett 2010
McKettricks of Texas: Tate 2010
A McKettrick Christmas 2008- Intiem 1778 Kerst bij de McKettricks
The McKettrick Way 2007- Intiem 1712 Trots en verlangen.
McKettrick's Heart 2007- (nog) niet vertaald.
McKettrick's Pride 2007- (nog) niet vertaald.
McKettrick's Luck 2007- (nog) niet vertaald.
Sierra's Homecoming 2006- Intiem 1706 Sierra's thuiskomst.
McKettrick's Choice 2006- (nog) niet vertaald.
Secondhand Bride 2004- (nog) niet vertaald.
Shotgun Bride 2003- (nog) niet vertaald.
High Country Bride 2002- (nog) niet vertaald.

Nu heb je in het boekje Trots en verlangen een samenkomst van Meg McKettrick en Brad O'Ballivan. Laatstgenoemde is weer een nageslacht van Sam O'Ballivan, de hoofdpersoon uit De man uit Stone Creek.
Oftewel, Miller voegt de series wel eens samen. Eigenlijk is het vast een hele stamboom die uit te pluizen valt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling