Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010, 21:34 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 okt 2009, 19:40
Berichten: 89
Woonplaats: Zuid-Holland
Christy schreef:
Ik kan je verklappen dat over een aantal maanden een nieuwe roman naar de uitgever gaat. Een roman die geheel is aangepast naar aanleiding van al jullie uitstekende tips. :382:Christy
Wat gaaf! Hoe vaak kunnen lezers zeggen dat een schrijfsters bijna 'on demand' voor hun schrijft. Ik voel me vereerd.

Van Ariël krijg ik De Flack Vrouwen door en dat wordt mijn eerste Sanders. Ik ben dit topic nu gaan lezen om te kijken wat de andere beoordelingen zijn en ik ben gek op tijdreisverhalen! Ik zal hier naderhand neerzetten wat ik er van vond. Wat ontzettend gaaf dat we zo met je kunnen communiceren over je werk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jan 2010, 12:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Serath,

Veel plezier met je eerste Sanders :wink:
(alleen niet oordelen over de taaltechnische kant, die is niet aantrekkelijk.., en dat mag in de toekomst alleen nog maar Hanny :mrgreen:)

Groetjes,

Sanders..., Christy natuurlijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2010, 17:58 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 okt 2009, 19:40
Berichten: 89
Woonplaats: Zuid-Holland
Zoals beloofd mijn beoordeling. Omdat bij de Flack-vrouwen de geschiedenissen één voor één worden verteld, kan ik ze mooi stuk voor stuk beoordelen. En dan met zo min mogelijk give-aways voor wie het boek nog niet gelezen heeft.

Faye: Omdat de liefde vanaf de eerste oogopslag ontbrandt is het verhaal ook direct op stoom. Goeie erotiek, ik had ook niet anders verwacht van Christy, maar ikzelf kan het niet goed volgen als een stel direct wild gek van elkaar is. Dat opbouwen van de spanning lees ik liever. Niet mijn favoriete Flack-vrouw maar wel een ontzettend lief verhaal. Wel keek ik vreemd op bij de verwikkelingen tussen Faye en de kleinzoon.
Lenore: Dubbel en dwars mijn favoriete Flack-vrouw. Lenore neemt geen blad voor de mond en is rechtvaardig. Bryce is helemaal mijn type HR-held. Ik heb zitten zwijmelen. Het onrecht dat Lenore overkomt viel me heel rauw op mijn dak. Ik ben gewend dat het in HR's juist net voorkomen wordt. Maar het heeft geen afbreuk gedaan aan het verhaal, maar het juist versterkt. Een heerlijk, levensecht verhaal en een heerlijk stel.
Arwin: Sawyer is leuk. Terecht dat Arwin hem wil hebben. Ik ben jaloers. Hij reageert van de helden het leukst op de heldin.
Cady: Vurig! Heerlijk stel. Je ziet haar voor je in zijn armen smelten. De scene in zijn huisje. Romantisch, gemoedelijk, warm. Op Lenore na mijn favoriet.
Kendra: meestal hoeven mysteries over geheimzinnige redders van mij niet zo nodig, maar hier was het goed op zijn plaats. Heerlijk stel.

Ingenieus plot over hoe de TT tot stand komt, hoe de namen weer een naam opleveren, hoe alles in elkaar valt én ik vind het ook originele tijdperken om te kiezen. Ik ken verder geen HR die over WWII gaat of over Botany Bay. Ik ken Botany Bay pas dankzij jou. En hoe kom je op 1607?

Het zijn duidelijk heel verschillende karakters. Knap om zo naar hun persoonlijkheden te schrijven en er zo authentieke karakters van te maken.

Ik zag een soort wetmatigheid in het feit dat van ieder stel één vrijpartij uitgebreid werd beschreven en de daaropvolgende liefdesscenes korter of als korte melding. Was dat inderdaad een regel die je jezelf had gesteld? Van mij mag je in aankomende boeken meer seks stoppen.

Jeremy is leuk! Vaak is zo'n schakelpersonage heel eendimensionaal. Jeremy heeft echt een achtergrond bij zijn rol. Oh, en dan het slothoofdstuk. *zwijmel*. Precies goed om het boek mooi af te sluiten en niet te ontkrachten. Het slothoofdstuk maakte het echt en met recht helemaal af! Ik ga zeker je andere boeken lezen. De Flacks hebben me nieuwsgierig gemaakt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2010, 18:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Serath schreef:
Van mij mag je in aankomende boeken meer seks stoppen.




:sealed: :sealed:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2010, 20:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Roos,

Zoals je aan Romkjes "opmerking" ziet, zit het met de seks in mijn andere boeken wel goed :wink:

Ik vind het een prachtige recensie, niet omdat je het boek goed vind, maar hoe je de koppels omschrijft. Helemaal goed.
Voor mij blijven Arwin en Sawyer het droomkoppel en Lenore en Bryce op een goede 2e plaats.
Daar ik verzot ben op geschiedenis waren de tijperken geen probleem.
De geschiedenis van Botany Bay is trouwens de moeite waard om eens te lezen :382:

Als je bedenkt dat ik eerst het eind heb geschreven en daarna ben gaan "terugschrijven", kun je je misschien voorstellen hoe chaotisch het af en toe in mijn hoofd is :twisted:
Lenore was mijn eerste verhaal en Faye mijn laatste. Daarna ben ik verbindingen gaan leggen om alles historisch en "verhaaltechnisch" te laten kloppen.
Ook het nawoord (heden en verleden) kloppen geschiedkundig. Ik vind dat een TT-er heel veel fantasie mag hebben, maar zodra er melding wordt gemaakt van een geschiedkundig feit, moet dit wel kloppen.
Het was mijn eerste TT-er..., wie weet schrijf ik er ooit nog wel een.

In elk geval bedankt voor je mooie woorden en ik ben benieuwd wat je van de Howel en de O'Shea vind.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 14:19 
ook ik heb nu de eerste 2 delen gelezen en het wordt een beetje saai(in positieve zin ) maar ik heb weer moeten huilen,jeetje wat zijn dit mooie verhalen. anders geschreven dan de Howel of de Oshea , erotiek is minder aanwezig maar de verhaallijn pakt me wel. op zo"n manier ga je geen enkele HC of CL meer lezen dan zijn die erg braaf vergeleken met deze boeken.
Cristy bedankt dat je zo"n doede schrijfster bent :harts: .

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 19:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
:oops: en dat doe ik niet vaak.

Bedankt Karin.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2010, 09:07 
[/quote]Cristy bedankt dat je zo"n doede schrijfster bent .

ik bedoel dus dat je een geweldige goede schrijfster bent.

nou het boek is uit werd een beetje laat maar ja .
de andere 3 delen waren net zo mooi geschreven (niet gehuild), alleen jammer dat er bij Arwin en Cady ook weer een slechterik :twisted: zat die teveel zijn zin probeerde door te drijven dat had van mij iets minder gemogen.
:roll:
zo had de liefde mss mooier uit kunnen komen,
en nu weer verder met de Jolie vrouwen.

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2010, 17:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Niet verslaafd aan me raken Karin :mrgreen:

Ik ben heel moeilijk om af te kicken....
(volgens mijn vriendinnen :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 apr 2010, 08:25 
daar heb je gelijk in,weet even niet wat ik nu zal gaan lezen :D

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2010, 18:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb als eerste De O' Shea Vrouwen gelezen, daarna de Howel Vrouwen, en nu dus de Flack Vrouwen.
Heb nog niet zo veel tijdreis verhalen gelezen, maar ik vind dat het bijzonder goed in elkaar steekt.
Jeremy, die als een rode draad door het verhaal loopt, steeds weer in een andere gedaante.
Misschien raar, maar hij doet me denken aan Morgan Freeman in de film Bruce Almighty.
Hierin speelt hij ook een 'engel', en zo voelde Jeremy voor mij ook!

Tja, en dan de vrouwen en mannen: zucht...
Ik vind ze allemaal geweldig!
Maar Arwin en Sawyer, en Lenore en Bryce zijn toch mijn favorieten.
Bryce die maar niet begrijpt dat Lenore hem niet afstotelijk vindt.
Wat is hij toch een schatje!
Ik vind het erg leuk, dat alle vrouwen hun 'mannetje' staan.
Ze weten dat ze mooi zijn, en weten wat ze willen, ze zijn hun tijd natuurlijk ver vooruit wat de erotiek betreft.
Maar daar weten deze mannen wel raad mee!
Verder loopt het zo mooi in elkaar over, met regelmatig een kleine vooruitblik naar 2007.
Heerlijk hoe deze personen voor elkaar bestemd zijn, in het verleden en het heden.
Christy, je hebt een super historische tijdreis roman neergezet, en ik heb er ieder moment van genoten.
Ik moet weer even wachten met een nieuw boek, want deze personages zitten nog even in mij.
Eerst even afkicken....

Beoordeling: 9,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2010, 20:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mijn dank Mirjan dat je alleen over de inhoud spreekt en niet over de "taalblunders etc."
Mijn favo verhalen waren inderdaad Lenore en Bryce en Arwin en Sawyer.
Het is zoals ik al eerder schreef heel moeilijk om een TT geschiedkundig te laten kloppen en met vijf verhalen was dat best moeilijk.
Wel heb ik hem met heel veel plezier geschreven, maar dat doe ik eigenlijk met al mijn boeken :wink: .

Het lezen van een boek gaat natuurlijk veel sneller dan het schrijven ervan. Als jij dus zegt dat je moet afkicken van de peronages, kun je je misschien voorstellen dat elk einde voor mij een trieste zaak is en dat ik een behoorlijk tijd moet afkicken voordat ik weer een "nieuwe familie" creeer.

Ik ben in elk geval blij dat je er plezier aan hebt beleefd en je verzoekje voor De Jolie is al onderweg.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 mei 2010, 08:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb gemerkt bij je volgende boeken, dat je goede vooruitgang hebt geboekt wat betreft de taalfouten ed.
Dus dat heb ik achterwege gelaten :wink:
Heb puur genoten van de inhoud!
Bedankt alvast voor De Jolie :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jul 2010, 10:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb het boek in een ruk uitgelezen en ik was toch zeer verrast. Ik houd wel van tijdreisverhalen en dit is er een die goed te volgen is. Ik moest inderdaad ook af en toe even op de achterkant kijken wie ook al weer bij welk verhaal hoort, maar dat heb ik ook wel bij andere boeken.

Even niet over de spelling, etc. maar vooral het verhaal. Doordat ieder verhaal natuurlijk vrij kort is, lees je eigenlijk alleen de belangrijke zaken uit het verhaal. In een roman waar het maar om 2 hoofdpersonen draait, zijn er veel verhaallijnen die er bij komen. Ik vond het niet vervelend, het was meteen to the point.

Daarbij is het ook gemakkelijker om na een verhaallijn (die ik het liefste in 1x uit las) het boek even weg te leggen om andere dingen te doen (je weet wel, die huishoudelijke taakjes die af en toe ook moeten :roll: ).

Al met al, Christy, chapeau :382: . Ik heb de Howell vrouwen ook hier liggen, maar eerst even wat hedendaags en dan stort ik me op je volgende boek.

Mijn beoordeling: goed-heel goed (met zeer veel potentie!)

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jul 2010, 17:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mijn dank Monique. :382:

Taaltechnisch kan het alleen maar beter worden, maar dan nog niet in de Howel.
Je zult de O'Shea onder handen moeten hebben om dit te merken. (met dank aan mijn taaldocenten Hanny en Alie)

Inhoudelijk is het natuurlijk een kwestie van smaak.
Voor mij waren alle verhalen heel leuk om te schrijven, ongeacht welk boek.

Fijn dat je er van genoten hebt.

(hei jong en dat veur eine limbabwer, hé.... :mrgreen:)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling