Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 okt 2009, 07:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Dit verhaal gaat over 5 vriendinnen(Faye,Lenore,Arwin;Cady en Kendra)die op vakantie door aanraken van en steen terug in de tijd gaan.
Alle 5 gaan ze naar een ander jaartal.
Ze hebben voor het aanraken nl een wens gedaan en zijn terecht gekomen in de tijd die bij hun wenst past.

Faye gaat terug naar 1944 en ontmoet daar Brandon Flack.
Lenore komt terecht in 1607 en ontmoet Bryce Flack.
Arwin verschijnt bij Sawyer Flack in 1865.
Cady gaat naar de strafkolonie Botany Bay in 1805 en verliest haar hart aan Jordan Flack
Kendra beleeft spannende momenten in 1789 samen met Christopher Flack.


Ik vond het een leuk boek om te lezen.
Het verhaal van elke Flack vrouw wordt apart beschreven.
Hierdoor vond ik de verhalen wat kort.
De vrouwen gingen hierdoor niet echt `leven`in mijn hoofd.

Wel wilde ik steeds door lezen om te weten hoe het zou aflopen in 2007.
Ik vond de rol van Jeremy erg leuk :382:
Grappig hoe hij in elk verhaal Jeremy is en toch elke keer een andere verschijning is.

Christy had me al verteld dat het geen Howel vrouwen is en dat ze hoopte dat het me niet tegen zou vallen.....

Christy; het viel me niet tegen ,het is een leuk boek om te lezen :D
Maar de Howel vrouwen heb ik mijn hart gesloten :wink:

Dames ,wie houdt er van een leuk tijdreis boek?
Lees dan dit boek :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 okt 2009, 11:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Het verhaal van elke Flack vrouw wordt apart beschreven.
Hierdoor vond ik de verhalen wat kort. De vrouwen gingen hierdoor niet echt `leven`in mijn hoofd.
Wel wilde ik steeds door lezen om te weten hoe het zou aflopen in 2007.
Ik vond de rol van Jeremy erg leuk :382:
Grappig hoe hij in elk verhaal Jeremy is en toch elke keer een andere verschijning is.


He Romkje,

Leuk dat ik nu commentaar op de Flack mag geven. Het is inderdaad een heel ander boek dan de Howels.
De losse verhalen heb ik een aantal malen gebruikt in mijn boeken maar ondertussen vind ik dat niet meer prettig. Toch moest dat in dit boek want anders zou je als lezer er helemaal niks meer van begrijpen. :twisted:
Het is inderdaad een TT en daar moet je van houden.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe je het einde vond en dan met name het verleden en het heden. (en zoals je al zei Jeremy is :382:)

Misschien voor jou moeilijk te begrijpen maar er zijn een aantal mensen in mijn vriendenkring die de Flacks tigkeer beter vonden dan de Howels.
Zo zie je maar, het ligt aan het genre waar je van houdt.

Wat het boek betreft: dit mag ook als "biebboek" maar ik weet niet of Didi het eerst terug wil. Dat mag jezelf regelen.

In elk geval, bedankt voor je lieve recensie.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 okt 2009, 14:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe je het einde vond en dan met name het verleden en het heden. (en zoals je al zei Jeremy is :382:)



Christy


Ik vind het altijd fijn om te lezen hoe het veder is gegaan :382:
Het verleden en het heden is voor mij dan ook prettig.
Ik ben ,net als Lenore ,blij met hoe het Bryce veder is vergaan.
(dat koppel is toch ook wel favoriet van mij :wink: )

En veder wil ik natuurlijk niet teveel verklappen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2009, 15:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ik wil het graag lezen :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2009, 16:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb De Flack vrouwen gekocht, maar binnenkort wil ik deze ook gaan lezen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2009, 23:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
titel : De Flack vrouwen
auteur : Christy Sanders
aantal pagina's : 310
geïllustreerd : nee
uitvoering/formaat : paperback 16 x 24 cm
ISBN : 978-90-8834-140-3
verschijningsdatum : 10 augustus 2007

Vijf vriendinnen, vijf mysterieuze tijdreizen, vijf onmogelijke maar eeuwige liefdes. In deze heerlijke, pakkende liefdesroman van Christy Sanders volgen we de belevenissen van vijf vrouwen. De verhalen beslaan vijf tijdperken, en verbinden vijf Flack-mannen met elkaar. De romans van Christy Sanders zijn, zoals dat zo mooi heet: zinneprikkelend. Of in haar eigen woorden: ondeugend


Hij viel mij 100% mee, was bang dat hij zou tegen vallen.

Hij leest als een trein, erg boeiend.

Ik vond de verhaallijnen harstikke goed :382:
De een veel beter als de ander.

Wat ik wel jammer vond was :dat ik het een beetje vergat hoe de andere verhalen ook al weer waren.

Het zijn er natuurlijk 5, en het gaat steeds door in een ander verhaal.
Ik had op een gegeven moment wel weer een. Ik denk dat het beter was geweest als het bij 3 verhaallijnen was gebleven.
Hadden ze ook iets meer uitgewerkt kunnen worden.

Nu was het op het einde van hoe ging die verhaallijn ook alweer met die of die :?

De erothiek vond ik goed :382: of te wel beter als de Howell vrouwen.

Het nawoord heden en verleden vond ik ook erg goed :382:
Dat schort er nogal eens aan bij andere boeken.

Nou Christy ik ben weer aangenaam verrast.

Ik geef deze ook een vette 8 :382:

Groetjes Sonja ps ik vergat ernog bij te zeggen dat ik deze ook ga kopen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2009, 12:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Sonja,

Ik ben blij verrast dat je hem toch goed vindt. :oops:
De Flack is inderdaad heel anders dan de Howel.
Laat ik voorop stellen dat een TT-er heel moeilijk is om te schrijven en dat ik behoorlijk lang heb nagedacht om deze roman uit te brengen.

Uiteraard mijn commentaar :wink:


Citaat:
Ik vond de verhaallijnen harstikke goed
De een veel beter als de ander.

Mijn persoonlijke favoriet:
Arwin. Ik ben nu eenmaal gek op de Amerikaanse Burgeroorlog.
Lenore is een goeie 2e omdat Bryce zo'n schatje is. :D
Ben benieuwd naar jouw voorkeur.


Citaat:
Ik denk dat het beter was geweest als het bij 3 verhaallijnen was gebleven.

Waarschijnlijk heb je gelijk maar ik heb nu eenmaal een voorliefde voor een vijfletterige achternaam, dus zijn er ook vijf verhalen.
De losse verhalen, zoals de Flack dus, komen in zeker zes van mijn boeken voor maar sinds de Howels ben ik daarvan afgeweken en dat schrijft ook een stuk prettiger. (wel meer om te onthouden maar ik heb een uitstekende harde schijf in mijn koppie :D )


Citaat:
De erothiek vond ik goed of te wel beter als de Howell vrouwen.

De erotiek in de Flacks is inderdaad iets beschaafder. De Howels was een uitzondering want in mijn nieuwe roman heb ik jullie advies ter harte genomen en alhoewel de seks nog spettert!!! hij spettert nu iets minder "nat"........hahahaha.

Citaat:
Het nawoord heden en verleden vond ik ook erg goed
Dat schort er nogal eens aan bij andere boeken.

Dat ben ik helemaal met je eens. Door het nawoord heb je een tevreden gevoel want in veel TT-ers weet je niet wat met de personen in het verleden gebeurt en nu wel.

Door jouw recensie heb ik het gevoel dat de Flack toch geen misser is geweest. Hartstikke bedankt dat je mijn dag zo fantastisch maakt.

Ik kan je verklappen dat over een aantal maanden een nieuwe roman naar de uitgever gaat. Een roman die geheel is aangepast naar aanleiding van al jullie uitstekende tips. :382:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2009, 16:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ben heeel erg benieuwd :D

Doet me denken dat ik mijn uitgever maar eens moet bellen :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2009, 19:45 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 okt 2008, 14:48
Berichten: 95
Woonplaats: Hellevoetsluis
Ariel schreef:

Doet me denken dat ik mijn uitgever maar eens moet bellen :oops:


Christy zet je leesbril op, haha


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2009, 20:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Heb contactlenzen met leesgedeelte..............en ik lach iedereen van mijn leeftijd uit die een brilletje opzet!!! :mrgreen:

Ben ook pas 49 en 8 maanden, hahahaha, een jonkie dus. :D

Er staat trouwens:
doet me denken dat ik mijn uitgever maar eens moet bellen.....

en dit voor de meisjes die te trots zijn voor een leesbrilletje. :wink:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 okt 2009, 09:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Soms moet je je trots opzij zetten :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 20:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Lieve Christy,

Allereerst mijn complimenten voor het op papier zetten en uitgeven van je verhalen. Dat is niet niks. Dat is zelfs heel wat!!
En dan nu het boek.

Ik vind de cover(s :wink: ) heel mooi. Heel neutraal, maar toch ook eigenzinnig.
De naam van het boek (namen van de boeken) vind ik ook heel mooi.
Het hele voornaam van de meisjes, achternaam van de mannen, vind ik leuk gevonden en je hebt er mooi je eigen handelsmerk van gemaakt ! ( beslist niet veranderen)
Het hele verhaal is goed. En de details goed uitgedacht. Het klopt gewoon.
De meisjes en hun mannen zijn ook prima!
Het uitwerken van heden en verleden, top!
De rol van Jeremy, ook goed!

Maar...

(waarom is er toch altijd een maar :wink: )

De individuele verhalen zijn kort.
En nu kan je niet anders verwachten als je vijf verhalen in één boek verwerkt. Dus vind ik het ook volkomen begrijpelijk.
Maar ik vind het jammer dat de individuele verhalen zo kort zijn. Voor mijn gevoel is er zoveel meer te vertellen over de dames en hun helden.

En de tweede maar...

Hier moet ik me aansluiten bij Hanny's reactie op de Howel vrouwen.
Het gebruik en gebrek aan leestekens en andere schrijffoutjes, maakt dat ik met gekromde tenen het boek lees en bijna een potlood erbij pak om te verbeteren zodat het beter loopt.

Nee ik ben ook geen schooljuf. Ik heb alleen een redelijk gevoel voor taal. :D

Toch moet je absoluut doorgaan met schrijven, want nou ja zie begin van de reactie :382:

Groetjes Alie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 21:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Alie,

Uiteraard jij ook hartstikke bedankt dat je me hebt gelezen.
(en nee..........ik begrijp dat niet iedere lezer een schooljuf is :wink: )

Je complimenten vind ik heel mooi. Ik ben ook heel blij met mijn kaft.

Uiteraard mijn commentaar.

Citaat:
De individuele verhalen zijn kort.
En nu kan je niet anders verwachten als je vijf verhalen in één boek verwerkt. Dus vind ik het ook volkomen begrijpelijk.
Maar ik vind het jammer dat de individuele verhalen zo kort zijn. Voor mijn gevoel is er zoveel meer te vertellen over de dames en hun helden.

Dat klopt inderdaad maar zoals ik al eerder zei verwerk ik nu vijf verhalen in elkaar en lost dit probleem zich vanzelf op.

Citaat:
Hier moet ik me aansluiten bij Hanny's reactie op de Howel vrouwen.
Het gebruik en gebrek aan leestekens en andere schrijffoutjes, maakt dat ik met gekromde tenen het boek lees en bijna een potlood erbij pak om te verbeteren zodat het beter loopt.


Je hebt gelijk. De Flacks is taalkundig nog slechter dan de Howels maar dat wist ik al. Gelukkig dat het verhaal redelijk goed is anders haakte iedereen af.
Ik heb geprobeerd om me te verbeteren maar dat is dus ook nog niet echt gelukt. Ik blijf mijn best doen en ooit zal het me lukken. :wink:

Heel leuk dat je het boek gelezen hebt en bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 dec 2009, 15:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ik heb het boek in een ruk uitgelezen want ik wilde heel graag weten hoe het verder ging! Dat is al een groot pluspunt :D

Ik ga veel vergelijkingen met de Howel vrouwen maken, aangezien ik dat boek eerder heb gelezen. Toch zijn ze beide op hun eigen manier goed, Howel vind ik persoonlijk wat beter, ook qua het uitzoeken van geschiedenis en gewoon de hele schrijfstijl.
Tuurlijk is die schrijfstijl bij Flack niet heel erg anders maar ik vond de uitwerking wat minder. Het voelde te kort aan en ik was graag iets dieper gegaan. Omdat het zo 'kort' was, waren de gevoelens voor elkaar er ook veel sneller. In een CD had dat telkens geborreld maar daar was hier geen plek voor, misschien wat korter maar desalniettemin wel heerlijk om te lezen. Het verhaal zelf vond ik heel origineel en dat trok mij heel erg aan.
De rol van Jeremey vond ik wel leuk, vooral goed bedacht maar dat fluiten van hem kon ik op een gegeven moment niet aanlezen. Het zat er net iets té dik op dat hij een grotere rol heeft dan in de eerste instantie lijkt, ik had het niet erg gevonden als dat een verrassing zou zijn geweest op het eind.
Het einde lijkt een beetje afgeraffeld, in pakweg 4/5 bladzijdes vinden de tegenwoordige Flacks hun droomvrouwen, vond ik iets minder maar eigenlijk past het wel bij jou.
Over de genoemde taalfouten zal ik verder niet doorgaan, het stoorde me niet heel erg, vooral omdat ik weet dat het in Howel beter is gedaan :D

Het nawoord is net zoals bij Howel weer briljant en vond ik ook fijn om te lezen. Verder helemaal goed gedaan, echt een fantastisch werk wat je hebt afgeleverd.


Ben helemaal nieuwsgierig naar je nieuwe boek, want het kan alleen maar beter dan Flack en Howel worden :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 dec 2009, 17:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mijn dank Ariel voor deze hele leuke recensie. :382:

Zoals je al zegt, het taalgebruik vordert :wink:

Citaat:
Het nawoord is net zoals bij Howel weer briljant en vond ik ook fijn om te lezen.

Prettig om te horen dat je het nawoord waardeert want dat wil ik eigenlijk in elke roman verwerken.

Citaat:
Ben helemaal nieuwsgierig naar je nieuwe boek, want het kan alleen maar beter dan Flack en Howel worden

Ik doe mijn best :D

Liefs,
Christy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling