Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 09:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 13:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Romkje schreef:
Citaat:
Ik lees ook graag een boek met een doos tissues erbij.
Mag ik ook een een mail van je


Zeg digidochter...last van Alzheimer Light??
De Jolie heb jij al op PDF...
(of ben je weer te fanatiek geweest met PC-cleanen :wink: )

Digimams


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 13:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Romkje schreef:
Citaat:
Ik lees ook graag een boek met een doos tissues erbij.
Mag ik ook een een mail van je


Zeg digidochter...last van Alzheimer Light??
De Jolie heb jij al op PDF...
(of ben je weer te fanatiek geweest met PC-cleanen :wink: )

Digimams


PC cleanen :shock: :? Ik zou niet eens weten hoe ik moet doen :mrgreen:
Ik zal eens kijken bij mijn mailtjes.........
Sorry !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 14:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Toch een vorm van vergeetheid .....ik heb hem idd .
:oops:

Sorry!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 14:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 15:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Christy schreef:
Citaat:
Het kan in een Word bestand of in een PDF. Het nadeel is dat je dan op je computer moet lezen, maar het blijft een boek.
Dus als je er geen probleem mee hebt om een boek op de PC te lezen, dan weet ik zeker dat de Jolie Vrouwen iets voor jou is :wink:
Christy


Christy, JOLIE kan ik perfect op m'n BeBook lezen hoor ! :382:

Ik heb van jou De Jolie Ranch, deel 2 doorgestuurd gekregen - klopt dit ?
Is er geen deel 1 ??

Trouwens, ben bijna op het einde van de O'Shea Vrouwen en het is nog steeds GENIETEN !!!!!!!!!
Door gezondheidsproblemen ben ik niet aan lezen toegekomen maar hetgeen ik dan las was super !
Ongelooflijk Christy hoe jij kunt schrijven. Dat is echt niet iedereen gegeven hoor !!

Misschien een kleine opmerking :
Ik denk als je je boeken meer commercieel wilt maken, dan zou ik uitkijken naar een andere cover - zo eentje à la CL-cover.
Maar dit is louter mijn mening hoor ! Het doet zeker niets af aan het verhaal :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 18:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Nicole schreef:
Citaat:
Ik heb van jou De Jolie Ranch, deel 2 doorgestuurd gekregen - klopt dit ?
Is er geen deel 1 ??


Eh, ja en nee. Deel 2 was eigenlijk deel 1, maar ik vond dat ik er nog een begin en een eind aan moest maken. Dus zogezegd, de voorgeschiedenis en de nageschiedenis. Daar ben ik nog mee bezig. Deel 2 kun je lezen als zelfstandig boek.

Citaat:
Ik denk als je je boeken meer commercieel wilt maken, dan zou ik uitkijken naar een andere cover - zo eentje à la CL-cover.


Dat zou inderdaad fantastisch zijn, maar Boekscout is beperkt in zijn covers. De meesten zijn allen gewone foto's en niet zo'n heerlijke romantische als de CL's. Vandaar dat ik besloten heb om steeds dezelfde cover te gebruiken maar dan in een andere kleur.
Is het toch altijd herkenbaar een "Sanders" :wink:

Maarrruh...als ik toch ooit naast Small en Deveraux terechtkom, dan heb ik een "echte" uitgever en een hele sexy kaft :mrgreen:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 20:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zit nu te wachten op De Flack Vrouwen, maar als ik die uit heb wil ik ook heeeeeeeeel graag De Jolie Vrouwen lezen!
Zal ik dat ter zijner tijd even mailen aan je?
( als ik het andere boek uit heb bedoel ik )
Wel jammer dat we zo lang moeten wachten op een volgend boek, maar ach, dan is het weer extra feest als het zover is :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 apr 2010, 19:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mirjan schreef:
Citaat:
Zal ik dat ter zijner tijd even mailen aan je?


Geef maar een brul als je er aan toe bent.
Lady Skye heeft het eerste verhaal al gelezen en ondanks dat PC lezen haar niet bekoorde, ging ze wel door voor het 2e verhaal :382:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 apr 2010, 12:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Okay, doe ik! Super :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 apr 2010, 16:25 
het boek de JOLIE vrouwen op de pc lezen is niet zo leuk maar de verhalen die zijn GEWELDIG, op advies van Christy hier een reactie.
boek 1 goed verhaal geweldige seks en een man die uiteindelijk aan de goede kant van de wet staat. :382:
deel 2 zijn broer gaat veel verder in het verhaal(daar kreeg ik een nat kruis van) :oops: :met ook een gelukkige afloop dat de broers elkaar wederom helpen.
de volgende delen lees ik volgende week, ik kan bijna niet wachten.
Christy zoals eerder gezegd: een fantastische schrijfster ben je en je mag van mij er dieper induiken :harts: (in de seksverhalen) :harts:

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 apr 2010, 10:13 
de JOLIE vrouwen het verhaal is gelezen, ik val in herhaling
geweldig goed. deel 3 is mooi vooral het stukje dat Flynn meehelpt met de bevalling en later als het kindje begraven wordt(KIPPEVEL EN HUILEN)
bij deel 4 was de erotiek minder aanwezig iet wat jammer.
deel 5 het eind stukje duurde iet wat te lang voor het goed kwam.
in al de verhalen komen de broers voor elkaar op en vooral voor hun "kleine" zusje.


heb je nog meer van die mooie verhalen Christy?????????
je maakt mij er blij mee!!!!!!!!!!!!!

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 apr 2010, 16:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Karin,

Ik vind het heel leuk dat je van de Jolies hebt genoten. Het zijn tenslotte maar "PC-geesten" die nooit iets meer zullen zijn dan dat :wink:
Ooit hoop ik trouwens boek 1 helemaal te schrijven en boek 3 te voltooien van de Jolies, zodat er een echte saga ontstaat :?.

Ik heb je een mail gestuurd.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2011, 15:56 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 okt 2009, 19:40
Berichten: 89
Woonplaats: Zuid-Holland
Ik haal dit topic even omhoog. Christy was zo lief me het boek De Howel-vrouwen te sturen en het is een genot om te lezen. Vijf sterke vrouwen die meegaan in de karavaan. Alle vijf ondervinden ze tegenslag en vinden ze liefde. Bij de heren die langskwamen probeerde ik te gokken met wie ze gelukkig zouden worden, maar er zitten verraderlijke wendingen in het verhaal.
Een goed geschreven boek (ik ben ook fan van de Flack-vrouwen), met ruim voldoende en goed geschreven erotiek. Vijf vrouwen/vijf verhaallijnen is precies goed om een gevarieerd, spannend verhaal te maken dat je nog kunt volgen.
In een ander topic zag ik dat Christy een nieuwe pennenvrucht naar de uitgever heeft gestuurd. Ik wacht gespannen af, want die wil ik ook graag lezen.

Wie De Howel-vrouwen nog niet heeft gelezen en n.a.v. dit topic nieuwsgierig is, ik stuur het exemplaar dat ik van Christy heb gekregen graag naar je toe. Dat is zo afgesproken met Christy. Schrijf dan wel je mening svp weer in dit topic.

Stuur me een PB met je adres wanneer je De Howel-vrouwen toegestuurd wilt krijgen.

Christy, ik zie je volgende boek met belangstelling tegemoet. Keep up the good work!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2011, 14:22 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 okt 2009, 19:40
Berichten: 89
Woonplaats: Zuid-Holland
Hmmm, misschien meer belangstelling voor het splinternieuwe boek. Dan herlees ik de Howel-vrouwen eerst zelf nog een keer.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2011, 14:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Het heeft een behoorlijke tijd geduurd, maar eindelijk heb ik hem uit... en geloof me, het lag absoluut niet aan het boek dat het zo lang duurde!
Nogal een leesdip gehad, maar heb het gevoel dat ik er eindelijk weer uit begin te komen (het werd tijd ook).

Ik ben geen groot fan van het genre (amerika/reis/indianen etc), maar dit was dus absoluut ideaal voor me. Vind het heerlijk om door de 5 karakters ook 5 'kortere' verhaallijnen te hebben, wat je in andere HR's niet ziet. Het is soms heerlijk om tot in de details alles zo te lezen, maar dit heeft toch echt ook wel wat vind ik. :D

Qua taal, zinsopbouw e.d. tsja... ik was erop berekend, door opmerkingen in andere beoordelingen dat hier wat op aan te merken zou zijn. Dat is waar, ben ik het mee eens, maar het ergerde me absoluut niet en veel dingen heb ik ook zo over heen gelezen geloof ik.
Ik ben ook heel benieuwd nu om het verschil te lezen met je andere boeken!

Ik heb vanaf het begin de voorkeur gehad voor bepaalde karakters. Emma en Heather! Later ook Willow. 'hun' mannen hadden ook gelijk mijn voorkeur. Tye is te goed voor woorden, Santana YUM... maar ben blij dat Jake 'back in the picture' kwam, Dylan is mijn favoriet! :harts:
Niet dat ik de anderen niet leuk vind, maar ja... sommige karakters spreken je meer aan he. :wink:
Zo vond ik het super dat Olivia en Cole uiteindelijk toch bij elkaar kwamen, maar als ik Olivia was... zou ik dat niet gepikt hebben allemaal. :? :wink:

Vond het een leuk, spannend en snel boek en vond het heerlijk om die verhaallijnen door elkaar te lezen... maar niet op zo'n manier dat je af en toe de weg kwijt bent ofzo. Heb ik geen moment gehad. Niet te langdradig, lekker de vaart in het verhaal waardoor je geboeid blijft.
De dames zijn allemaal nogal vrijzinnig en 'makkelijk' voor die tijd vind ik, maar ik hou wel van een beetje pit in een karakter. :D
De humor (en sarcasme :mrgreen:) vond ik :382: , helemaal mijn smaak.

Ben zeker benieuwd naar je andere boeken Christy en zal binnenkort in de O'Shea's beginnen verwacht ik. :wink:
Ik vond het nawoord leuk om te lezen, geen problemen met datums van overlijden. Zo gaat het tenslotte en soms worden die iets te angstvallig vermeden vind ik. Vond het leuk om te lezen over de kinderen en hoe dingen weer met elkaar verweven werden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling