Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 09:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 19:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He Didi,

Waarom ben je nu boos :verward: en op wie ben je nu boos????

Niet doen meid, ik denk dat zowel Hanny als ik aan elkaar gewaagd zijn en lekker "stekelig" doen is iets waar we (naar ik hoop) beiden tegen kunnen..............en (ik stiekem wel) van genieten. :382:
Ik vond haar commentaar geweldig en op sommige punten ben ik het ook met haar eens..........maar ik geef zoals altijd mijn eigen commentaar terug.

Dus niet boos worden manager, ik ben het niet en ik denk Hanny ook niet.
(en ik vind je veel te leuk om je verdriet te doen).

Oh ja, ik ga haar antwoord even beantwoorden...... :mrgreen:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 19:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Hanny,

Misschien prettig om even te zeggen dat je mijn eerdere commentaar aub humoristisch moet zien..............nou ja........niet alles. :mrgreen:

Uiteraard wil ik toch nog effe reageren op jouw antwoord.

Citaat:
Maar als ik moeite moet doen om een boek te lezen, dan is bij mij het plezier eraf. Maar ik vind het heel erg jammer dat dat hier het geval is, juist omdat je zo vriendelijk bent ons ervan mee te laten genieten en je hebt bloot willen stellen aan kritiek. Maar heb ik het goed als ik denk dat je met het laatste nog een beetje moet leren omgaan?


Oke, ik zal bijten: wat bedoel je met de laatste zin?

Citaat:
Ik ben een gek met fantasie hoor! Volgens mij heb ik die dus wél als ik een vrouw voor me zie met harige bovenbenen!


Hahahaha, hoe langer ik over mijn eigen zin nadenk hoe meer jij gelijk krijgt. Ik begin haar ook te zien en mijn god, wat een afknapper.

Citaat:
En nee, ik ga geen boek meer beoordelen op schrijf-/taal- of stijlfouten
.

Dat vind ik bijzonder jammer want mijn vraag was bloedserieus.
Ik zou een moord doen voor iemand die de Nederlandse taal goed onder de knie heeft en mij inderdaad kan wijzen op taalflaters. :cry:

Verder...........hartstikke bedankt voor je commentaar.
Ik ga er vanuit dat we Didi beiden moeten geruststellen.
We zijn niet op het oorlogspad maar ik kan mijn mond heeeel moeilijk houden............ :twisted:

Groetjes,

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 21:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:

Citaat:
En nee, ik ga geen boek meer beoordelen op schrijf-/taal- of stijlfouten
.

Dat vind ik bijzonder jammer want mijn vraag was bloedserieus.
Ik zou een moord doen voor iemand die de Nederlandse taal goed onder de knie heeft en mij inderdaad kan wijzen op taalflaters. :cry:


Zoveel fouten zaten er toch niet in? Gaat het echt om woorden die je fout schrijft of de zinsindeling? Wil met alle plezier helpen hoor. Niet dat ik nou zo'n wonder in de taal ben, maar ik heb een strenge controleur achter mijn taalopdrachten staan en die vindt bij mij af en toe fouten waarvan ik denk: :shock: Geef maar een gil, je weet me te vinden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2009, 11:09 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Even 'quoten':

Dat vind ik bijzonder jammer want mijn vraag was bloedserieus.
Ik zou een moord doen voor iemand die de Nederlandse taal goed onder de knie heeft en mij inderdaad kan wijzen op taalflaters.


Ik stuur je een PB-tje!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2009, 14:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Goed zo dames :382:
Ik heb met grote interesse jullie berichten gelezen

Ik zou mezelf wel willen aanbieden .... maar kennelijk heb ik ook wat taalfoutjes gemist :oops:

En ik ben zeer benieuwd welk boek dit gaat worden Christy :D
Waarschijnlijk word dit er ook weer eentje voor mijn verlanglijstje :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2009, 14:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Even 'quoten':

Dat vind ik bijzonder jammer want mijn vraag was bloedserieus.
Ik zou een moord doen voor iemand die de Nederlandse taal goed onder de knie heeft en mij inderdaad kan wijzen op taalflaters.


Ik stuur je een PB-tje!


Ik ben reuze nieuwsgierig of jullie een dealtje kunnen sluiten :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 18:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Romkje schreef:
Citaat:
Ik ben reuze nieuwsgierig of jullie een dealtje kunnen sluiten


Nou meisjes, ik kan jullie geruststellen. Dat hebben we. :D
Hanny is bereid om me van een aantal tips te voorzien en ik weet zeker dat het mijn nieuwe roman volledig ten goede komt. :382:
(en voor de nieuwsgierigen :twisted: nee, ik heb haar niet het mes op de keel gezet!!!)

Bedankt voor jullie lieve interesse.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 19:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben heel benieuwd naar je volgende boek !! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 22:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Alie en Monica:
Citaat:
Ik ben heel benieuwd naar je volgende boek !!


Schotland, 1780, vijf Hooglanders (broers: mannelijke ruige beesten :twisted: ),vijf dames, een superschurk en natuurlijk genoeg erotiek :mrgreen:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 22:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Oke ik ben nu al verkocht :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 22:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Alie schreef:
Citaat:
Oke ik ben nu al verkocht :D


Ha, ik ook
Wanneer komt ie, Christy?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 nov 2009, 22:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Hej Christy, ik heb een vraagje: het valt mij op dat je steeds vijf 'hoofdpersonages' hebt in je boeken. Heb je daar een speciale reden voor of vind je dat gewoon leuker?

:382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2009, 01:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 nov 2004, 23:22
Stemming:
Boos
Berichten: 1871
Woonplaats: Gronau (Duitsland)
Nationale vlag:
Germany
De Howell vrouwen, een zeer korte beoordeling van mij.

Ik vond het verhaal erg goed in elkaar overgaan aangezien het over een aantal vrouwen gaat. Het is vlot geschreven, humor is aanwezig (vooral voor mij de sarcastische), sterke vrouwen zijn het allemaal en ze overleven alle ellende die ze tegenkomen..

Het feit dat Christy vijf vrouwen moet beschrijven in één boek met elk hun verhaal en dat in zo weinig pagina`s, vind ik echt heel erg goed om te lezen. Natuurlijk gebeuren de dingen die ze beleven tien keer zo snel als in een gewone HR of Cl maar dat neemt de lust tot lezen niet af.

Minpunten die ik heb...hmm...het woord neuken komt voor mijn gevoel erg vaak voorbij (kan mij vergissen), maar dat woord vind ik persoonlijk niet thuishoren in een roman. Ook het woord " lief" kon ik de weken nadat ik het boek had gelezen niet meer uit mijn strot krijgen omdat ik het zovaak had gelezen. Een voorbeeld: Hij keek lief, zij lachte lief, zij keek lief, hij keek heel lief terug, wat waren ze lief...hij antwoorde heel lief...nou ja, de strekking is duidelijk. Wat ik ook een minpunt vond ( en wat iedereen denk ik wel weet) is het indianen verhaal. Niet dat het niet klopte maar gewoon..zij was er bijna vanaf het eerste moment er mee eens, en de rest van de vrouwen in dat verhaal....Ach, gewoon het boek lezen.

Moest ik een cijfer geven...laat mij denken, een boek lezen in anderhalf dag. Met de mij zo gehate indianenverhalen...

Een 8

Ik weet dat ik meer over het negatieve van het boek heb geschreven maar dat is gewoon gemakkelijker.
De Howell vrouwen is een boek die gaat over een vijftal vrouwen, beschreven in een aantal pagina`s, goed en doordringend dat je de schrijfster het één en ander vergeeft omdat het gewoon goed is.

A-M


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2009, 18:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Ook het woord " lief" kon ik de weken nadat ik het boek had gelezen niet meer uit mijn strot krijgen omdat ik het zovaak had gelezen.


Kijk, Anne-Marie, dit is dus een uitstekende tip. Ga meteen in mijn nieuwe boek zoeken en zonodig aanpassen.

Wat de erotiek betreft: Ik heb geluisterd naar het forum en de termen zijn zachter en romantischer..., maar niet minder heftig.
(kan ook niet met 5 ruige Schotten :mrgreen: )

Na supergoeie taaltips van Hanny, is mijn nieuwe boek taalkundig ook een heel stuk beter.

Het is wel weer een boek met 5 personages, maar dit is nu eenmaal mijn stijl.

Ik blijf stug doorgaan en ooit komt mijn droom uit:
"He, de nieuwe Sanders is te koop" :wink:

Geweldig dat je toch een beoordeling hebt gegeven :382:

Bedankt,
Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2009, 22:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Alie schreef:
Citaat:
Oke ik ben nu al verkocht :D


Ha, ik ook
Wanneer komt ie, Christy?


Oei Christy een vraag niet beantwoord :twisted: :D

Wanneer dan......ben nu ook erg nieuwsgierig en wil deze dan ook kopen.

Groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling