Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 sep 2009, 17:12 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 okt 2008, 14:48
Berichten: 95
Woonplaats: Hellevoetsluis
Op het forum vond ik een topic over de boeken van Christy Sanders. Ik heb contact met haar gezocht en zij heeft aangeboden haar boek "uit te lenen" als een soort mini bieb (zonder boetes bij te laat inleveren!). Als tegenprestatie heb ik beloofd mijn persoonlijke en ongezouten mening te geven. Nou hier komtie dan;

Ik vind het bijzonder knap hoe iemand (zonder ervaring?) zo'n goedlkopend verhaal in elkaar flanst! Het idee om van een vijftal vrouwennamen de titel te laten vormen is origineel en heeft als groot bijkomend voordeel dat er ook meerdere ontluikende romances zijn. Dit heeft als gevolg dat er veel verhaal lijnen zijn en door alle ontluikende liefdes veel (heftige) erotische scenes.
Het verhaal gaat over 5 pittige zussen die allemaal hun eigen "liefdesavonturen" beleven.
Ik kon heerlijk meeleven met de zussen en heb genoten van hun pittige karakters en de romantiek van de verhaallijnen.
Het verhaal erg leuk en afwisselend, en het had soms verrassende wendingen die je echt niet verwachtte. Er gebeurt genoeg!

Persoonlijk had ik echter wel enige moeite met een aantal zaken uit het boek.
Ik vond de dames bv erg blue bij hun sexuele avonturen en gezien hun pittige karakters kwam dit soms niet geloofwaardig en een beetje flauwtjes over.
Het verhaal is soms (door de vele verhaallijnen?)erg oppervlakkig. Belangrijke gebeurtenissen geschieden soms in 3 zinnen, en dat haalt je helemaal uit het verhaal. Je krijgt het gevoel dat je van alles mist! Van mij mag het wel wat omschrijvender om me wat meer te kunnen inleven.
Verder zijn er wat woordjes die iets teveel voorkomen, maar ach ik doe het haar zoiezo niet na zo'n boek schrijven!

O ja en dan als laatste, de cover... wat mij betreft nodigt deze niet uit om het boek te lezen! Het is zo'n prachtig erotisch/sensueel boek en er zijn van die mooie covers. Die mis ik... Maar van Christy heb ik begrepen dat dit aan de uitgever ligt, laat je hier dus niet door misleiden!

Samenvattend vind ik het boek zeker een aanrader voor lezers die veel romatiek en erotische scenes willen en het niet erg vinden dat het hier en daar een wat oppervlakkig verhaal is.

Mijn beoordeling : een 7

Didi (15-09-2009)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2009, 19:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Een mooi verhaal waar ik eenmaal aan begonnen was het ook wilde verder lezen. De 5 mooie zeer pittige Howel dames zijn een genot om te volgen, hun avonturen liegen er niet om, ze zijn niet klein te krijgen en dat is ook hun levens motto.

Veel verassende ontknopingen, veel erotiek, humor af en toe maar mis ik in dit verhaal ook niet.
Moedige vrouwen die hun mannetje wel staan.
Mooi om te zien hoe de vijf vrouwen hun “eigen weg” gaan en hoe deze toch weer in een verhaal beschreven worden.
Ik moest in begin even er aan wennen hoe de verhaallijnen door elkaar lopen, maar als je goed in het verhaal zit is dat geen probleem meer.
Hoe ieder haar eigen liefde ontdekt en op de manier waarop is verassend leuk bedacht.

Eigenlijk is het enige waar ik me aan stoorde( ik weet ff geen ander of beter woord)
Zijn de benamingen tijdens de erotische momenten. Ik lees persoonlijk niet graag telkens de woorden neuken en penis, en benoeming bij de vrouwen of de ene al nat is en de ander nog niet nat genoeg hoef voor mij dan ook niet. ( Ik hou van iets romantische benamingen)
Ik vind het niet zo bij de tijd van het boekje passen, ik kom dit wel tegen als ik een boekje van Sakia Noort bv. Lees, maar die schrijft dan ook in de deze tijd.

Beoordeling 7+

Nicole d.d. 22-09-2009


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2009, 17:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
titel : De Howel Vrouwen
auteur : Christy Sanders
aantal pagina's : 372

uitvoering/formaat : paperback 16 x 24 cm
ISBN : 978-90-8834-551-7
verschijningsdatum : 24 oktober 2008



In 1856 sluiten de Howel zussen zich aan bij de Oregon Trail om een nieuwe toekomst te beginnen. Ze schieten als mannen, zijn onafhankelijk en koppig, maar ook beeldschoon en raken juist daardoor in de problemen. Heather wordt door indianen ontvoerd en door het opperhoofd tot vrouw genomen. Olivia's liefde wordt verraden door een overspelige man. Willow krijgt te maken met een zeer gevaarlijke vijand. Emma wordt bruut verkracht en raakt zwanger. Lacey wordt op een veiling aan de hoogste bieder verkocht. De zussen beleven allerlei avonturen, welke gepaard gaan met moeizame donkere dagen, maar ook met vurige sensuele nachten.

Wauw wat een boek, echt een boek om in een ruk uit te lezen.
Van het begin tot eind zeer boeiend.
Heerlijke sterke mannelijke en vrouwelijke hoofdpersonen.
Erothiek spat van de blz had nog wel wat langer mogen zijn ( de beschrijving dan ) Aleen het woordje nat vond ik soms to much.
Ik heb echt genoten van dit boek :382:
Echt een good feeling boek als je de laatste blz van het verhaal uitleest.

Een minpuntje vond ik de proloog. Daar verdween dit gevoel een beetje.
Het is leuk om te lezen hoe het ze vergaan is , maar de sterfdatums vond ik niet leuk om te weten. Zeker niet die van Willow,s man.
Ik had het zelf gehouden tot de kinderen evt met wie ze trouwden en dan klaar.

Maar echt een fantastische prestatie , echt een vette 8 waard :382:

Sonja 27-09-2009


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 08:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja stuurt mij het boek dat bij haar ligt aan mij door :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 08:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Oke Romkje, maar jij bent nog een "jongelingetje" :twisted: dus ik hoop dat je de "heftige" scenes aankan............hihihi.

Veel leesplezier.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 09:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Oke Romkje, maar jij bent nog een "jongelingetje" :twisted: dus ik hoop dat je de "heftige" scenes aankan............hihihi.

Veel leesplezier.

Christy
'

Oeh, dan ben ik helemaal een baby denk ik haha. :wink: Is het goed dat ik hem na Romkje lees, aangezien het dan in Friesland is? Of mag ik die van Nicole?

Groetjes Annemiek.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 10:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He Annemiek,

Tuurlijk, mail Nicole maar dan kan ze hem naar jou sturen i.p.v. terug naar mij.
Gezien je leeftijd kon je een dochter van me zijn, dus luister even naar mamma:
sla de "stoute pagina"s maar over, je bent er nog veel te jong voor: :mrgreen:

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 10:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Annemiek V schreef:
Christy schreef:
Oke Romkje, maar jij bent nog een "jongelingetje" :twisted: dus ik hoop dat je de "heftige" scenes aankan............hihihi.

Veel leesplezier.

Christy
'

Oeh, dan ben ik helemaal een baby denk ik haha. :wink: Is het goed dat ik hem na Romkje lees, aangezien het dan in Friesland is? Of mag ik die van Nicole?

Groetjes Annemiek.


Ik was hem net aan het in pakken dus geef maar een gil....je naam en woonplaats weet ik, maar meer niet :wink:

Groejes Nicole


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 13:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Dan besta ik waarschijnlijk nog niet, vermoed ik :razz:

Ik weet niet hoe het allemaal zit met het doorgeven, zodra iemand zich geroepen voelt het door te geven en nog niemand is beschikbaar ; pick me!

Ik ben de hele maand oktober in Nederland, en ook nog een gedeelte van november. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 19:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
He Annemiek,

Tuurlijk, mail Nicole maar dan kan ze hem naar jou sturen i.p.v. terug naar mij.
Gezien je leeftijd kon je een dochter van me zijn, dus luister even naar mamma:
sla de "stoute pagina"s maar over, je bent er nog veel te jong voor: :mrgreen:

Christy


Nou, ik sta er om bekend dat ik niet altijd goed heb geluisterd naar mijn mama, dus dat doe ik nu lekker ook niet. :D By the way, zo snel krijg ik geen rode oortjes, ik kan wel wat hebben. Mocht ik me nu ineens dagen niet op het forum vertonen, dan zegt dat genoeg. :wink:
Nee gekheid, kom maar op met dat boek! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 19:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Ariel schreef:
Dan besta ik waarschijnlijk nog niet, vermoed ik :razz:

Ik weet niet hoe het allemaal zit met het doorgeven, zodra iemand zich geroepen voelt het door te geven en nog niemand is beschikbaar ; pick me!

Ik ben de hele maand oktober in Nederland, en ook nog een gedeelte van november. :D


Oh en Ariel, ik ken je nog niet zo heel goed maar je komt me volwassen genoeg over om dit boek te kunnen lezen, dus als Christy het goed vindt, gaat het gewoon door naar jou. :wink: Als het mij bevalt ben ik sowieso van plan om het te kopen, dan doe ik gewoon een nieuwe order. :382: Ik vind het prima.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 19:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Lieve "dochter",
stuur maar gerust door naar de "kleine" dochter!!! :mrgreen:
"Mamma" vindt het prima. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 19:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Lieve "dochter",
stuur maar gerust door naar de "kleine" dochter!!! :mrgreen:
"Mamma" vindt het prima. :D


:mrgreen: Ja mama! Ik zal kleine dochter vragen of ze dat leuk vindt.
Oja, en als ik nu iemand per ongeluk oversla, die hem eerder in gedachten had, gil dan alsjeblieft want ik houd het allemaal niet meer bij! :wink: Anders gaan het naar Ariel.
Maar ikke eerst! :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009, 20:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Maar ikke eerst! :twisted:


Greedy greedy greedy en het is nog niet eens Sinterklaas.
Foei Annemiekje toch. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2009, 10:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Laat ik allereerst beginnen met te zeggen dat Christy een ongelooflijk goed verhaal heeft gebracht
Ik heb echt genoten van die ontemde, mooie Howel vrouwen. :D

Normaliter lees ik niet zo snel, dus voor mijn gevoel ben ik echt door dit boek gevlogen.
Elke keer moest ik het toch weer oppakken, omdat ik steeds weer wilde weten wat er verder ging gebeuren.
En dat maakt het voor mij een goed en boeiend verhaal.

Het 'moderne' taalgebruik was een kwestie van even wennen, maar zeker niet storend
Mijn enig minpuntje zijn een paar momenten waarvan ik dacht dat het wel iets uitgebreider kon worden beschreven.

Ik vond het gewoon zonde dat ik het boek uit had, ik had nog wel veel meer avonturen van de Howel zussen kunnen lezen.
Daarom ben ik ook blij dat ik het nu in mijn boekenkast heb staan, kan ik 'em nog eens herlezen.

Genre: HR
Periode: Wilde Westen, Oregon
Karakters: Heel goed
Actie/Spanning: Ruimschoots aanwezig
Romantiek/Erotiek: Helemaal goed
Plot: Prima

Mijn beoordeling: Een heerlijk boek, eentje die zeer beslist in mijn verzameling thuishoort :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling