Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2009, 08:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling ,Monica :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2009, 09:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Het 'moderne' taalgebruik was een kwestie van even wennen, maar zeker niet storend
Mijn enig minpuntje zijn een paar momenten waarvan ik dacht dat het wel iets uitgebreider kon worden beschreven.


He Monica,

Ik bloos :oops: , ik ben happy :D, ik ben gewoon.........wauw.
Wat een prachtige recensie.

Uiteraard moet ik effe in de verdediging.
Fijn dat je het modern taalgebruik (en dan veronderstel ik dat je de erotiek bedoelt) niet storend vindt. Dit is nu eenmaal mijn stijl.
De minpuntjes begrijp ik. Ik weet waar je het over hebt maar de uitleg zou teveel verraden. Je hebt gelijk maar ik heb een beslissing moeten nemen over sommige hoofdstukken anders zou het boek nog minstens 30 pagina's dikker zijn geweest. Ik denk niet dat de uitgever dat zou waarderen. Hij schrikt nu al elke keer bij mijn "dikke" concept.

Hoe dan ook, je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt. Bedankt meid. :382:

Zoals we in zuid-limburg zeggen:
van mich ein dikke poen veur dich! (van mij een dikke kus voor jou)

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2009, 09:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Nu word ik toch ook nieuwsgierig van al die mooie beoordelingen! :D
En dat terwijl ik alleen nog maar engels lees tegenwoordig :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2009, 11:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Laat ik allereerst beginnen met te zeggen dat Christy een ongelooflijk goed verhaal heeft gebracht
Ik heb echt genoten van die ontemde, mooie Howel vrouwen. :D

Normaliter lees ik niet zo snel, dus voor mijn gevoel ben ik echt door dit boek gevlogen.
Elke keer moest ik het toch weer oppakken, omdat ik steeds weer wilde weten wat er verder ging gebeuren.
En dat maakt het voor mij een goed en boeiend verhaal.

Het 'moderne' taalgebruik was een kwestie van even wennen, maar zeker niet storend
Mijn enig minpuntje zijn een paar momenten waarvan ik dacht dat het wel iets uitgebreider kon worden beschreven.

Ik vond het gewoon zonde dat ik het boek uit had, ik had nog wel veel meer avonturen van de Howel zussen kunnen lezen.
Daarom ben ik ook blij dat ik het nu in mijn boekenkast heb staan, kan ik 'em nog eens herlezen.

Genre: HR
Periode: Wilde Westen, Oregon
Karakters: Heel goed
Actie/Spanning: Ruimschoots aanwezig
Romantiek/Erotiek: Helemaal goed
Plot: Prima

Mijn beoordeling: Een heerlijk boek, eentje die zeer beslist in mijn verzameling thuishoort :D


Klinkt erg goed Monica,........ :cool: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2009, 19:24 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 feb 2009, 14:34
Stemming:
Blij
Berichten: 98
Woonplaats: West-Vlaanderen - Brugge
Nationale vlag:
Belgium
Waw dat boek interesseert mij wel, waar kan je die aankopen?
En voor hoeveel?

Groetjes

Serenity83


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2009, 20:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
serenity83 schreef:
Waw dat boek interesseert mij wel, waar kan je die aankopen?
En voor hoeveel?

Groetjes

Serenity83


Ja, die vraag had ik eigenlijk ook,.......... :D :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 08:36 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 okt 2008, 14:48
Berichten: 95
Woonplaats: Hellevoetsluis
Daniëlle schreef:
serenity83 schreef:
Waw dat boek interesseert mij wel, waar kan je die aankopen?
En voor hoeveel?

Groetjes

Serenity83


Ja, die vraag had ik eigenlijk ook,.......... :D :cool:


Stuur even een PB'tj naar Christy, ik had begrepen dat ze zelf ook nog nieuwe exemplaren heeft liggen.

Maar anders kan je haar boeken (ja ze heeft er meer geschreven! :harts: ) bestellen op:

www.boekscout.nl (even zoeken op Sanders)

Succes :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 12:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hoi Serenity en Danielle,

Zoals jullie nu wel zullen begrijpen is Didi mijn "manager" :roll: !!!
(en ze is er heel goed in :D )

Wat mijn boek betreft: ik heb inderdaad nog een aantal exemplaren thuis maar zoals ik al tegen Nicky en Monica zei: Koop niets voordat je het gelezen hebt, er is niks ergers dan een miskoop.
Wat de een fantastisch vind valt de ander erg tegen.
Uiteraard mogen jullie een exemplaar hebben, geef me dan een pb'tje en het komt in orde, maar jullie kunnen ook eerst via de "doorgeef" bieb kennismaken met mijn boek.

Hoe dan ook, ik voel me vereerd dat jullie zoveel interesse tonen dankzij die prachtige recensies.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 12:35 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 okt 2008, 14:48
Berichten: 95
Woonplaats: Hellevoetsluis
Christy schreef:
Hoi Serenity en Danielle,

Zoals jullie nu wel zullen begrijpen is Didi mijn "manager" :roll: !!!
(en ze is er heel goed in :D )


Haha, ik heb een nieuwe baan! Joehoe :001:

Dan moeten we het toch maar eens over mijn salaris gaan hebben Christy :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 14:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Vanmiddag ben ik in het boek begonnen en ik weet nu al dat ik het zelf ook dolgraag wil hebben. Dus wanneer het uit is, ga ik eventjes contact opnemen met de "manager" of op de site kijken. Dan ben ik nog maar een klein stukje op weg in het boek en ik vind het nu al prachtig.
De volle lof komt nog wanneer ik het uit heb. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 15:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Dan moeten we het toch maar eens over mijn salaris gaan hebben Christy :wink:


Gezien je menslievende, zachte, vreselijk aardige karakter zul jij uiteraard geen salaris willen hebben
voor dit buitengewone fantastische naastenliefde werk............. :twisted:

Maar..............zodra ik in de top tien boven Heleen van Royen sta, delen we de winst :mrgreen:
Beloofd; erewoord; cross my heart.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 17:55 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 okt 2008, 14:48
Berichten: 95
Woonplaats: Hellevoetsluis
Christy schreef:
Citaat:
Dan moeten we het toch maar eens over mijn salaris gaan hebben Christy :wink:


Gezien je menslievende, zachte, vreselijk aardige karakter zul jij uiteraard geen salaris willen hebben
voor dit buitengewone fantastische naastenliefde werk............. :twisted:

Maar..............zodra ik in de top tien boven Heleen van Royen sta, delen we de winst :mrgreen:
Beloofd; erewoord; cross my heart.


Er zijn genoeg getuigen! :D haha


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2009, 16:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb het boek vandaag uit gelezen.
Zucht :-: wat een geweldig boek om te lezen.
Ik vond de verhalen van de verschillende zusters mooi met elkaar verweven.
Heerlijke pittige dames die hun mannetje staan.
Maar ieder weer zo verschillend van elkaar...
Emma ; die je gelijk in je hart sluit,Olivia ;de echte "moederkloek",Heather ;de vrouw die vele manneharten sneller laat kloppen,Willow ;waar je vaak even om moet lachen en Lacey;een zeer pittig wijfie.


Maar ook de mannen zijn om bij weg te dromen.
Wie mijn favoriet is ??
Tja moeilijk te zeggen;Tye scoort erg hoog ,maar ook Dylan vind ik zeer aandoenlijk .

Ik heb zeer genoten van de familie Howel en hun mannen en vind het jammer dat het boek uit is.
Wie weet komt er ooit nog een boek met de verhalen over de volgende generatie...


Ik kan het boek zeker aanraden :382:
Er zit een lekker dosis spanning in en de erotiek spat af en toe van het papier af.
Ik wilde maar door blijven lezen om te weten hoe het veder gaat.

Christy,bedankt voor het schrijven van dit boek en het uitlenen ervan :382:


Ps;ik vond het juist prettig om het nawoord te lezen en te weten hoe het de dames veder is vergaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2009, 17:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Emma ; die je gelijk in je hart sluit,Olivia ;de echte "moederkloek",Heather ;de vrouw die vele manneharten sneller laat kloppen,Willow ;waar je vaak even om moet lachen en Lacey;een zeer pittig wijfie.

Maar ook de mannen zijn om bij weg te dromen.
Wie mijn favoriet is ??
Tja moeilijk te zeggen;Tye scoort erg hoog ,maar ook Dylan vind ik zeer aandoenlijk .

ik vond het juist prettig om het nawoord te lezen en te weten hoe het de dames veder is vergaan.


Geweldig zoals jij de zussen omschrijft: precies de karakters die ik ze gegeven heb :382:
En de mannen.........Dylan staat bij mij absoluut op nr. 1, Ty is een hele goede 2e. Je hebt mijn smaak wat mannen betreft: :D

Wat het nawoord betreft: ook ik vond het prettig om dat te vermelden want ik heb de meisjes en de mannen na zoveel schrijfuren hartstikke in mijn hart gesloten.

Nu effe mijn commentaar:
ehhhhh........... :oops: wat valt hier nu nog op te zeggen.
Top Romkje!!

Indien je trouwens een nieuwe liefhebber hebt, stuur maar gerust door.

Christy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2009, 07:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vis steeds achter het net. Het boek is aardig gewild. Ik denk dat dat door de schrijfster zelf komt. Enig haar commentaar op de commentaren :382: .

Ik wil het boek ook lezen! WANNEER BEN IK AAN DE BEURT :twisted: :mrgreen: ??


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling