Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 00:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 jun 2009, 08:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
we lezen over rhetts jeugd op een rijstplantage, zijn affaire met hoerenmadam belle, zijn tijd als politiek activist in zuidelijk amerika en natuurlijk, hoe hij zijn grote liefde scarlett vond...

ja, ik weet eigenlijk niet goed wat er van te vinden...
het is nogal sec geschreven, het begon ook raar, er komen hééél véél personages (nieuwe) in voor, die ook ieder evenveel beschreven worden als rhett, waardoor ik het eigenlijk minder over rhett vond gaan :?
naar verloop van tijd, kom je wel meer in het verhaal, naarmate je de personages beter leert kennen, er komen ook stukken in van "gejaagd door de wind", dus dan weet je weer over wat het gaat...
als je het hier leest was scarlett dé vrouw van zijn leven van het moment dat hij haar zag, maar iedere vorm van passie ontbreekt !! door het ganse verhaal!! :roll: :shock: (zal wel te maken hebben dat het door een man geschreven is :roll: )
ook kan ik me niet herinneren dat scarlett 3 :shock: kinderen had, 2 van haar vorige echtgenoten :? en bonnie van rhett...
en ik dacht ook dat haar eerste echtgenoot bijna direct gesneuveld was en haar tweede trouwde ze toch ook in de oorlog??? want in het boek trouwde ze met frank kennedy als ze op tara was op het einde van de oorlog... :shock: :? als rhett haar al het hof maakte... :shock:
ja ik denk dat de schrijver zich niet echt de moeite heeft gedaan om de 2 vorige boeken te lezen die er al over geschreven waren en zich enkele dichterlijke vrijheden heeft veroorloofd, want er waren zo nog enkele zaken die ik gelijk niet vond kloppen...
ik kan niet zeggen dat het echt een slecht boek was, maar ik vond het geen echt waardige opvolger voor een bestseller als "gejaagd door de wind", je komt wel iets meer te weten over de jeugd van rhett en over zijn "affaire" met belle, maar ik vond het nogal oppervlakkig. er kwamen eigenlijk teveel figuren in voor om een grondige beschrijving te geven van rhett :cry:
het had veel meer kunnen zijn... op de achterkant stond dat hij er 6 jaar :? aan gewerkt had, wel dan had hij toch tijd genoeg om de 2 vorige boeken te lezen!! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jun 2009, 10:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ladybug schreef:
het had veel meer kunnen zijn... op de achterkant stond dat hij er 6 jaar :? aan gewerkt had, wel dan had hij toch tijd genoeg om de 2 vorige boeken te lezen!! :wink:


Haha mannen zijn meer van de hoofdzaken dan van de bijzaken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2009, 08:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Ik kijk liever naar de DVD's en vooral naar Scarlett, hoe ze naar Ierland gaat en bij Rett terugkomt, erg mooi.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2009, 16:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ja de serie "scarlett" vond ik ook het best :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling