Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2009, 11:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb bijna alle boeken van haar gelezen, maar weet erniet meer veel vanaf, maar ik vond ze wel goed, anders had ik ze niet allemaal aangeschaft.

Tijd om ze eens te herlezen :wink:

groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2009, 15:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben in "shanna"aan het lezen.
En ik vind 'm SUPER :harts: :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2009, 17:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Deze raak je nooit beu, die blijft :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 mei 2009, 08:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Idd, deze is echt goed......... Ruark = :harts: (Heerlijke "echte" man)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2009, 06:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een GEWELDIG boek :harts:
Ik vond het echt een genot om het te lezen.
Prachtig verhaal ;veel liefdevolle momenten en genoeg spanning.
Wat een man :harts:

Jullie zullen hem vast allemaal al wel gelezen hebben,maar als er nog iemand tussen zit die hem niet heeft;
KOPEN en snel LEZEN :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2010, 09:21 
zoals jullie mss wel hebben gelezen bij wat lees je nu, ik ben er nu in bezig en het gaat niet zo snel als wat ik normaal doe te kleine letters en een verhaal wat me nog niet pakt. en dat Kathleen Woodiwiss toch echt wel mijn favo schrijfster is. het boek staat al heel lang in de boekenkast en mss gaat deze ook zo weer terug voor later, od idd blz overslaan en dan tot het einde te komen.

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2010, 10:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Dit was mijn eerste HR, en ik was meteen 'hooked'
Ik vind het nog steeds een heel goed boek, en heb 'em dan ook al meerdere keren herlezen :wink:
Tranen van goud was de tweede [Laurie MacBain] en een verslaving was geboren :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010, 07:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Monica schreef:
Dit was mijn eerste HR, en ik was meteen 'hooked'
Ik vind het nog steeds een heel goed boek, en heb 'em dan ook al meerdere keren herlezen :wink:
Tranen van goud was de tweede [Laurie MacBain] en een verslaving was geboren :D


zelfde als bij mij... :D
de boeken en de verslaving... :wink: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2010, 07:34 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 mei 2010, 10:24
Berichten: 64
Woonplaats: Winschoten
Ik vind Shanna ook geweldig, ik heb veel boeken van kw en vind ze over het algemeen erg leuk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2010, 09:32 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 jun 2010, 15:01
Berichten: 31
Ik heb deze ook in m'n boekenkast en vond deze helemáál geweldig!! :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jun 2010, 19:31 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 okt 2008, 17:47
Berichten: 83
Woonplaats: Zelzate
Ladybug schreef:
ja dit was mijn eerste :wink: historische roman ('k wist toen nog niet dat dit zo heette) en was meteen verkocht (was toen een jaar of 14) en zat met hele rode oortjes te lezen...


Ja, ik was ook ongeveer die leeftijd, 13 of 14. Shanna heb ik met mijn eigen spaarcentjes toen gekocht nadat ik enkele andere boeken had gelezen van mijn ma. Mijn eerste boek was 'voor eeuwig in jouw armen', het tweede 'als verlangen liefde wordt'. Die tweede is mijn absolute favoriet :harts:, maar Shanna gaat er zeker ook in! Ik hou van al haar boeken. Zij heeft mijn verslaving op gang gekregen. Absoluut... :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 06:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Eindelijk kunnen bemachtigen op mijn ereader, en gisteren avond begonnen, wat een heeerlijk boek :001:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 08:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Riannah schreef:
Eindelijk kunnen bemachtigen op mijn ereader, en gisteren avond begonnen, wat een heeerlijk boek :001:


Dat is zeker genieten!! Veel :boek: plezier :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 mei 2013, 13:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Priya schreef:
Eindelijk heb ik dit boek gelezen, nou ja gelezen, half overgeslagen zelfs. Vond het niet zo'n leuk boek.
het begin was leuk, het voorstel, er vanuit gaan dat hij niet meer leefde en vervolgens om hem op je vaders eiland weer aan te treffen als slaaf.. ja het had wel iets. Maar halverwege het verhaal werd het toch taai voor mij om verder te lezen.. Deel 2 heb ik dan ook maar half half gelezen, ik ben eigenlijk een beetje naar het einde gaan lezen, over wie Ruark nou werkelijk is.. daar was ik wel nieuwsgierig naar, maar om nou het hele boek ervoor te lezen... Nee dus...

Moest het toch even kwijt, dat het mij zeer tegenviel.. :?



dit heb ik dus ook, het begin vond ik helemaal geweldig, maar nu denk ik hmmm heb eigenlijk geen zin om alles te lezen. ( ga ik wel doen natuurlijk)
iets te langdradig naar mijn mening, te veel ruzies,gescheld.
niet wat ik er van verwacht had. :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling