Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 dec 2008, 16:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
[b]De rijke Lady Esther Stapleton ligt op sterven. De mooie en eigenzinnige Taylor, pas zeventien jaar oud en haar enige erfgename, zal zonder bescherming achterblijven. De aantrekkelijke jonge vrouw zal in handen vallen van haar wrede en wellustige oom Malcolm, die zijn zinnen behalve op Taylors geld ook op haar prachtige lichaam heeft gezet.

Vlak voor haar dood bedenkt Lady Esther een oplossing. Taylor moet trouwen met de rijzige, stoere rancher Lucas Ross. Taylor weet dat een huwelijk met de onbehouwen Amerikaan haar enige mogelijkheid is om Engeland èn Malcolm te ontvluchten. Ze hoopt dat de barse Lucas zijn belofte haar niet aan te raken na zal komen, en Lucas lijkt haar dan ook nauwelijks te zien staan. Tot haar grote vreugde stemt hij zelfs in met het voorstel meteen te scheiden zodra ze in Boston voet aan wal zetten.

Samen beginnen ze aan de lange en gevaarlijke reis naar het verre Amerika. Tijdens de stormachtige en avontuurlijke boottocht worden in Taylor echter ongekende gevoelens wakker - gevoelens van hartstocht voor een man met een bronskleurige huid die haar in zijn sterke armen sluit.
[/b]

ik vond het verhaal eigenlijk nogal rommelig, er is vanalles in het verleden gebeurd, waar ze "veel spel" van maken, maar uiteindelijk wordt er niet veel mee gedaan.
de aantrekkingskracht tussen taylor en lucas was wel heel goed, maar wat me stoort bij garwoods' erotische scenes, is dat ze alles nogal expliciet bij naam noemt...dat verstoort mijn fantasie... :wink:
de vriendin van taylor was een bijfiguur die gerust weg had gelaten kunnen worden, ook de nichtjes die taylor gaat zoeken in amerika worden direct "haar kinderen" en ze adopteert dan nog een ander kind, die ook haar zoon direct wordt, ze is pas 17!!?? :shock: ...
het was wel leuk dat taylor vanalles achter lucas' rug bekokstooft en hij (die niet wil getrouwd zijn) alsmaar langer bij haar blijft...
de karakters vond ik wel leuk; maar het verhaal vond ik niet goed, ook de setting; amerika : van londen naar boston naar een soort mijnwerkersstadje...
ook zijn broers waar het in het begin hem allemaal om te doen was, komen helemaal niet aan bod en de ex verloofde van taylor (lucas' halfbroer)worden allemaal vergeten en zo zijn er nog een paar...
het krijgt een 7/10 voor de hoofdfiguren, maar een 5 voor het verhaal hoor!
ik ga hier waarschijnlijk veel kritiek krijgen, maar de 3 boeken van garwood die ik heb gelezen (w.o. zacht zingen de hooglanden) hebben me nog niet omver geblazen hoor... ze krijgt nog een kans met "op woeste golven van liefde" :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 dec 2008, 07:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik weet dat ik dit boek jaren geleden heb gelezen, en ik kan me helaas niet zo goed meer herinneren dat ik het 'slecht' vond.
Ben nogal een Garwood fan, maar het kan best kloppen dat het een beetje rommelig was.
Waarschijnlijk valt het volgende boek dat je van haar leest weer in de smaak :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 dec 2008, 13:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben ook een echte Garwood fan

Het is zeker lang geleden dat ik dit boek van haar gelezen heb ....... dus eigenlijk weet ik niet eens meer of het rommelig was. :oops:
Voor zover ik me nog kan herinneren vond ik'em wel goed
Missschien is dit er eentje voor de stapel 'te herlezen' :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 dec 2008, 16:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Dit boek heb ik als tiener van mijn moeder gekregen. Een van haar afnames bij ECI toen ze daar kortstondig lid van was
Het boek viel mij toendertijd tegen en het trekt mij eigenlijk nog steeds niet zo. Daar tegen vond ik het wel een leuk stukje als beide hoofdpersonen elkaar op de trap bij een bal tegenkomen. En familieleden van haar protesteren, de mannelijke hoofdpersoon trekt zich nergens wat van aan.
Het boek ligt nu ergens in een doos bij mijn ouders. Misschien toch weer eens pakken en lezen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 feb 2010, 10:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb deze net uit.
Mijn eerste Julie Garwood.

Ik vond het geen boek om in een ruk uit te lezen.
Maar telkens pakte ik het even op om te lezen.
Bleef er een beetje in hangen of dit nu aan het verhaal ligt of aan mij :?

Maar ik heb meer van Garwood in de kast en ga over een tijdje wel weer eens 1 van haar pakken.
(Maar niet gelijk :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 feb 2010, 11:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Jammer Romkje,

Want dit was beslist niet haar beste boek
Zacht zingen de Hooglanden, Waar passie bloeit en Op woeste golven van liefde zijn veel beter :D
En datzelfde vond ik ook van 'De Roos' serie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 feb 2010, 19:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Monica,Ik ga zeker nog eens een Garwood lezen.
En dan pak ik "zacht zingen de Hooglanden"mss dat die meer bij mij in de smaak valt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 feb 2010, 20:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Zacht zingen de hooglanden, is een hele mooie van Garwood :382:
Die zal je beslist wel in een ruk uitlezen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2010, 09:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Zacht zingen de hooglanden, is een hele mooie van Garwood :382:
Die zal je beslist wel in een ruk uitlezen!


Ik laat het weten als ik hem gelezen heb :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2010, 10:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oh ja, dat is ook mijn favo HR :D

Geloof dat ik 'em al 6 keer gelezen heb :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2010, 11:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
toen ik net begon met hr's lezen, heb ik deze echt vaak gelezen, vond hem helemaal geweldig. Vind hem nog steeds erg leuk, maar mn voorkeur ligt nou eenmaal niet bij 'amerikaanse' verhalen. Geef mij maar een Schot :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 07:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
heb alle boeken van garwood gelezen en deze vind ik toch een van de mindere. kon er niet echt inkomen, verhaal trok me niet echt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 09:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
heb alle boeken van garwood gelezen en deze vind ik toch een van de mindere. kon er niet echt inkomen, verhaal trok me niet echt.


Heb ik toch net de verkeerde Garwood gepakt.
Maar dan kan het alleen maar beter worden :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling