Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012, 13:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Het topic over de (Hemelvaart) Boekenmarkt in Almelo deed me denken aan iets anders interessant in Almelo qua boeken..............

Bijna wekelijks staat er op de zaterdagse (waren)markt in Almelo een leuke boekenkraam. Men kan hier diverse 2de hands (of meer) boeken, stripboeken etc van diverse genres verkrijgen. Over het algemeen ligt de prijs veel lager dan de nieuwprijs. Tevens kunnen gelezen boeken veelal omgeruild worden tegen 'nieuwe' boeken. Deze kraam heeft over het algemeen een hele grote voorraad Bouquet, Intiem, Candelight en aanverwant.

Als ik het goed begrepen staat deze kraam op zaterdag meestal in Almelo en op donderdag in Hengelo of Enschede. Jammer genoeg willen de kraamhouders er mee stoppen (pensioenleeftijd, gezondheidsproblemen en geen opvolgers). Een einddatum heb ik nog niet gehoord en mogelijk wil iemand de kraam overnemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012, 17:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
ik ken die kraam wel al kom ik niet zo heel vaak meer op de markt. Het is al even geleden dat ik er een boek heb gekocht.Jammer dat ze er mee stoppen, hoop dat iemand de kraam wil overnemen. En van het ruilen van boeken is ook wel handig, heb al een hele verzameling van Harlequin met een aantal dubbelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012, 18:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Leuk, eerder stond zo'n kraam ook hier in de buurt op de markt maar aangezien ik bijna nooit daar kwam heb ik daar maar weinig gebruik van kunnen maken
Zonde dat zoiets moet ophouden met bestaan omdat er geen opvolgers zijn, maar ja dat zijn natuurlijk situaties die dan eenmaal zo zijn


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 nov 2012, 16:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Helaas.........

Begin oktober is de eigenaar van de eerder beschreven boekenkraam met (vervroegd) pensioen gegaan. Voor zover mij bekend had hij tot dusver nog niemand die de kraam met zekerheid over zou nemen. M.a.w. ben een van mijn vaste adresjes voor (goedkope) boekjes kwijt :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling