Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 14:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 10:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Marleen schreef:
Ik heb het boek uitgelezen :D .




Groetjes, Marleen.


Jij Gaat goed!!!!! Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen.. Maar ik merk dat ik erg mijn gedachten erbij moet houden met al die namen ( zoals hier boven al is aan gegeven) En die kleuren.... :shock:

Maar het neemt niet weg dat ik het een erg goed boek vind...maar dat later :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 11:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ik kan niet zeggen dat ik de namen een groot probleem vond, tijdens het lezen toch niet. Om ze nu allemaal terug op te noemen, dàt zal een ander paar mouwen zijn. Daarvoor zal ik het boek nog eens moeten herlezen.

Wanneer begint de bespreking eigenlijk ?


Als afsluiter ga ik nog naar de film kijken, vanavond misschien.


Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 21:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ga eens kijken of ik dit boek ergens kan vinden.

Ben nu wel benieuwd hoor :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 17:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dames

mijn week is tot nu toe heftig met allerlei dingen en ik ben dus nog niet echt verder in het boek gekomen
Ik kon er namelijk nog niet echt inkomen dus heb even voor andere boeken gekozen zodat ik me lekker kon ontspannen
Maar wat mij betreft kan de bespreking gewoon beginnen. Ik denk dat deze eerste toch anders zal verlopen als de andere die nog zullen volgen
En mijn voorstel is om komende 1 augustus ook gewoon het volgende boek te gaan kiezen zodat die bespreking zeg maar volgens schema zal verlopen en dan kan de bespreking van dit boek toch gewoon lekker doorlopen zolang we daar zin in hebben?
Maar goed dat is mijn idee, daar hoeft uiteraard niet iedereen het mee eens te zijn

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling