Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Welk boek gaan we lezen binnen genre jeugdboek?
Poll eindigt op 16 jul 2011, 17:45
Tonke Dragt met De brief voor de koning 50%  50%  [ 4 ]
Simone van der Vlugt - De Amulet 13%  13%  [ 1 ]
Thea Beckham - Hasse Simonsdochter 13%  13%  [ 1 ]
P.L. Travers - Mary Poppins 0%  0%  [ 0 ]
Gullivers travels 0%  0%  [ 0 ]
C.S. Lewis - Narnia 0%  0%  [ 0 ]
Jostein Gaarder - De wereld van Sophie 0%  0%  [ 0 ]
Suzanne Collins - De hongerspelen (1ste van een trilogie) 13%  13%  [ 1 ]
J.K Rowling - Harry Potter en de steen der wijzen 13%  13%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 17:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dames,

hierbij de poll om het boek te kiezen binnen het genre wat de meeste stemmen kreeg: jeugdboek
Ik heb alle boeken die genoemd zijn voor dit genre toegevoegd met daarbij wel even alleen het eerste boek van de Harry Potter reeks.
Ze werden allemaal genoemd maar het leek me handiger om dan boek 1 eerst toe te voegen als keuze
Er kan 2 dagen gestemd worden en dan kan er gestart worden met lezen

Willen jullie even laten weten hoeveel tijd jullie hiervoor uit willen trekken omdat het deze maand even anders loopt als de algemene indeling.
Ik weet het even niet zo goed, vandaar dat ik het graag van jullie verneem wat jullie fijn vinden, alvast bedankt


groetjes lalea


Laatst bijgewerkt door Lalea op 15 jul 2011, 07:28, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 18:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 aug 2010, 17:48
Stemming:
Moe
Berichten: 413
Woonplaats: Alphen aan den rijn
Nationale vlag:
Netherlands
J.K Rowling - Harry Potter en de steen der wijzen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 21:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
haha... iedereen stemt op iets anders. mij maakt het niet uit :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 05:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Heb op De Amulet gestemd :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 07:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dames

het blijft nog spannend :D
Maar we zullen het zien

Nog even een vraagje, willen jullie voor deze boekbespreking hier in het forum nog wel even aangeven hoelang jullie er ongeveer voor willen hebben qua tijd om te lezen

Ik zal het nog even in het eerste topic vet maken maar eerlijk gezegd weet ik het even niet omdat deze dan net even iets anders loopt als dat we in het algemeen gepland hebben, dus vandaar graag even advies/een mening van jullie, alvast bedankt :382:

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 16:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Nou moet ik wel ff bekennen dat ik de Wereld van Sofie nu niet bepaald een jeugdboek vind ... maar dat ter zijde.

Heb gewoon nummer 1 gestemd, ken het allemaal al :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 20:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Het lijkt me duidelijk dat er 1 favoriet tussen zit :wink: Daarom heb ik hem net alvast maar besteld bij bol (2e hands), ervan uitgaande dat die het wel zal worden :razz: .
Ik heb het nog niet eerder gelezen/gezien/van gehoord, dus ben benieuwd. Alleen door jullie reacties al zou ik het willen lezen, haha. :wink:

Beetje moeilijk in te schatten hoeveel tijd we hiervoor moeten nemen Maaike. Het is nu tenslotte de 15e al en weet niet of iedereen dit boek heeft/kent. Ik dus in ieder geval niet en moet even afwachten wanneer ik het binnen zal krijgen. :wink:

Suggestie: neem het deze keer ruim en neem juli/augustus samen o.a. ivm vakanties van iedereen. En het feit dat het de 1e keer is.
Je zou dan bijv vanaf de 20-25e aug alvast kunnen gaan stemmen voor de volgende ronde.
Misschien een idee???


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 07:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Andrea,

dank je wel voor het meedenken
Misschien moeten we dan maar parallel laten lopen aan die van de volgende maand.
Want ik hou het persoonlijk liever even op de indeling die ik in het andere topic heb aangegeven (de 'regels'), dus starten op de 1ste ipv de 20 zoals jij voorstelt
Dit namelijk omdat ik die andere indeling beter kan onthouden :D er van uitgaande dat ik degene zal zijn die iedere maand de polls zal opstarten :) (tenzij men het daar niet mee eens is...)
En dan doe ik dat gewoon in augustus en dan kan men ondertussen nog steeds door gaan met deze bespreking
Ik denk dat het ook even afwachten is hoe lang je met zo'n bespreking bezig ben
Ik kan me voorstellen dat het ene boek meer reacties uitlokt als het andere :382: en dat een bespreking misschien ook wel weer opleeft als bijvoorbeeld een nieuw lid dat boek ook heeft gelezen en weken later nog een reactie geeft


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2011, 08:18 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 27 aug 2009, 07:04
Berichten: 87
Woonplaats: spijkenisse
Hoi ik neem aan dat je ook aangeeft wanneer het stemmen gesloten is.
Ik las in je eerste bericht 2 dagen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2011, 18:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
debora schreef:
Hoi ik neem aan dat je ook aangeeft wanneer het stemmen gesloten is.
Ik las in je eerste bericht 2 dagen.


Hoi, als het goed is, is de poll inmiddels gesloten en kun je sowieso niet meer stemmen. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van omdat ik de technische aspecten van zo'n poll niet ken
Ik zou het nog even kunnen navragen bij Jeannette
Maar in ieder geval is het dus gesloten omdat die 2 dagen voorbij zijn en bij Gelezen boeken heb ik het topic "juli 2011 : Tonke Dragt met De brief voor de koning" aangemaakt omdat dit het boek is geworden voor de bespreking
Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven en anders geef je maar een gil :wink:

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling