Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 17:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 16:23 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
De trotse Lord van Brae Castle is mijn eerste historische roman. De afgelopen tien jaar heb ik met hart en ziel aan mijn boek gewerkt. Het boek speelt zich af in de tijd van Edward IV (1480). Het is een boek in de traditie van Kathleen Woodiwiss en Shannon Drake. Een echt historisch liefdesverhaal waarin fictie en non-fictie nauw met elkaar verweven zijn.

Mijn boek is te koop bij onder andere bol.com. Voor de liefhebbers van het genre, ik zie uit naar jullie reacties op mijn boek.

Suzanne van Keulen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 17:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Proficiat Suzanne !
Ik bewonder steeds mensen die erin slagen een verhaal uit hun pen te toveren (is tegenwoordig wel : uit hun PC :wink: )

Kun je wat meer vertellen over de korte inhoud van dit boek ?
Misschien zoals het beschreven staat op de achterflap ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011, 17:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 aug 2010, 17:48
Stemming:
Moe
Berichten: 413
Woonplaats: Alphen aan den rijn
Nationale vlag:
Netherlands
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-trotse-lord-van-brae-castle/1001004011345732/index.html

Citaat:
Beschrijving
Engeland 1478.

Edward IV is op oorlogspad. Malcolm MacLeads, Lord van Brae Castle, is trots en onafhankelijk. Hij wil zijn landgoed beschermen tegen Edwards oorlogsplannen en heeft daar zelfs een huwelijk met de mooie Elise Hamilton voor over. Maar Edward blijkt een sterke tegenstander. Tegen zijn wil in raakt Malcolm steeds meer verstrikt in een ingewikkelde machtsstrijd, waarbij de veiligheid van zijn landgoed en zijn hart op het spel komen te staan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 11:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Klinkt interessant, maar voor de prijs laat ik het maar even


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 13:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een mooie kaft zeg :382:

Maar inderdaad een vette prijs, zeker om even te proberen :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 15:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb de cover genomineerd bij www.covercafe.com want daar mogen ook Nederlandse (en andere) covers meedoen.

Slechts zelden dat iemand andere dan Engelse covers nomineert dus dit leek me een prima moment.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 16:49 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik begrijp dat jullie de prijs aan de hoge kant vinden, maar dat heeft te maken met de omvang van het boek. Het boek is namelijk bijna 400 pagina's dik.

Jasje, bedankt voor het opzoeken van de informatie op bol.com. En Jeanette super bedankt voor de nominatie. Ik ben zelf ook erg blij met de cover. Het was lang zoeken, maar dit beeld zegt echt alles.

Even nog wat meer informatie over mijn boek voor de lezers die het toch aandurven.

Het boek is opgebouwd uit drie delen. In het eerste deel vindt de ontmoeting tussen Elise Hamilton en Malcolm MacLeads plaats. Het deel speelt zich grotendeels af in het grensgebied tussen Schotland en Engeland, de Borderlands waar Malcolm met zijn clan woont op het landgoed Brae Castle. Het tweede deel speelt zich af aan het Engelse Hof. Edward IV heeft lucht gekregen van het huwelijk tussen Elise en Malcolm en eist een verklaring. Elise en Malcolm reizen af naar het hof en raken daar geleidelijk aan steeds meer verstrikt in de machtsspelletjes van Edward met alle gevolgen van dien. Ook is een mooie rol weggelegd voor Caroline, de voormalig verloofde van Malcolm! Dus intriges genoeg. Het derde deel speelt zich deels af op Brae Castle en deels aan het front, waar Edward druk bezig is met het voorbereiden van zijn oorlog tegen Schotland.

Voor het schrijven van mijn boek ben ik uitgegaan van een verdrag dat Edward heeft gesloten met de Schotse koning. Het was een huwelijksverdrag tussen Edwards dochter en de Schotse kroonprins. Mijn boek start op het moment dat Edward besluit dit verdrag op te zeggen omdat hij de voortdurende onlusten in het grensgebied meer dan zat is. Hij besluit een oorlog te beginnen tegen Schotland. Een oorlog waardoor Malcolm MacLeads alles zou kunnen verliezen....

Voor degenen die het aandurven mijn boek te kopen, ik hoor graag jullie reactie.

Hartelijke groetjes,

Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 17:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Suzanne, welkom op het ChasingDreams forum.




Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jul 2011, 17:09 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Hoi allemaal,

Wat ik nog even wilde toevoegen is dat ik de prijs voor mijn boek helaas niet zelf heb mogen bepalen... Ik hoop dat er toch iemand voldoende vertrouwen in mijn boek heeft en het aandurft.

Groetjes,

Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 08:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Waar het over gaat, klinkt zeer interessant en spreekt me wel aan.
De prijs is zeker nogal aan de hoge kant.
Maar misschien dat ik het na de vakantie toch ga aanschaffen. :wink:

Oh ja, welkom op het forum :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 16:57 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Hoi Monica,

Dat is fijn om te horen. Ik ben erg benieuwd naar je reactie mocht je besluiten mijn boek te kopen.

Leuk dat veel van jullie mij welkom heten. Dat geeft een goed gevoel.

Hartelijke groetjes,

Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 21:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Het hoort allemaal goed aan ik weet alleen de prijs nog niet dus dat moet ik ff opzoeken ..... We zien wel, ik geef vraag Nederlands / België schrijfsters een kans....

Groetjes nicole...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 29 jul 2011, 10:31 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Hoi Nicole,

De prijs van het boek komt op 25,95. Dan komen de verzendkosten er bij, maar die zijn bij de ECI bijvoorbeeld niet zo hoog gelukkig.

Ik vind het zelf erg jammer dat het boek zo duur is uitgevallen. De meeste boeken in dit genre kosten toch meestal maximaal zo'n 20 euro. Ik ben tien jaar geleden begonnen met schrijven tot het verhaal af was en ik heb er natuurlijk nooit bij stil gestaan dat een dik boek veel zou kosten.
Ik schrok eerlijk gezegd zelf ook van het bedrag toen ik het van de uitgever hoorde. Want ja, het enige wat een schrijver wil is dat zijn of haar boek gelezen wordt.

Groetjes,
Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jul 2011, 10:50 
ik zal deze eerdaags bestellen ( de prijs is idd wat aan de hoge kant) . lijkt mij een mooi en goed boek.
en idd de cover is goed :harts:

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jul 2011, 11:06 
ik heb dit boek toch maar besteld bij ECI samen met een boek voor manlief.

Karin


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling