Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 dec 2011, 12:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Dan zou ik ook boeken van Christy kopen, past prima naast mekaar:P




slim idee, maar bij mij in mijn boekenkast past het alsnog niet met deze maat boeken, maar idd ik had het ook al geschreven over de maat erg onhandig om het neer te zetten.
dus Christy"s boeken staan in de kast en Suzanne ligt in de kast :wink:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 dec 2011, 12:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Ik vind alleen de afmeting van het boek 'lelijk' / 'raar', het past niet bij mijn andere boeken dus nu weet ik niet waar hij straks moet komen te staan, ik vind het ook een rare afmeting voor een HR, heb nog nooit een HR gezien met deze afmeting, maarja dat is een kleinigheidje.


Never judge a book by its cover, dear!

Citaat:
Dan zou ik ook boeken van Christy kopen, past prima naast mekaar:P


:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: boek
BerichtGeplaatst: 22 dec 2011, 11:43 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Ik vond het zelf ook een gekke maat maar helaas, net zoals Christy heb ik weinig te kiezen. Ik zet ze bij de boeken van Christy. In de kerstvakantie ga ik Christy's nieuwe boek lezen...ben benieuwd.

Ben je al in mijn boek begonnen Tessa?
Wat vind je van Edward?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: boek
BerichtGeplaatst: 22 dec 2011, 13:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Suzanne schreef:
Ik vond het zelf ook een gekke maat maar helaas, net zoals Christy heb ik weinig te kiezen. Ik zet ze bij de boeken van Christy. In de kerstvakantie ga ik Christy's nieuwe boek lezen...ben benieuwd.

Ben je al in mijn boek begonnen Tessa?
Wat vind je van Edward?


Nee, nog niet, ik zit een beetje in een dipje met lezen de laatste tijd, heb al in geen tijden een boek meer aangeraakt, heb ik soms last van :shock: komt hopelijk wel weer goed :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: nieuwe boek van Christy
BerichtGeplaatst: 29 dec 2011, 09:55 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Herkenbaar. Daarom heb ik het boek van Christy over de O'Shea kinderen bewaard tot aan de kerstvakantie. Ik ben er nu in bezig en ik kan het niet wegleggen. Wat een heerlijk boek heeft Christy geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012, 16:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik heb het boek net uitgelezen en ik moet zeggen dat ik het een heel mooi boek vond.
Er zat wel een minpunt in dat steeds weer terug kwam, een paar voorbeelden:

Haar prachtige volle lippen.
Ze sloeg haar dikke volle wimpers neer.
Haar lieftallige gezichtje.
De prachtige natuur (en dat soms drie keer herhaald in één alinea).

Alicia wees je er ook op (dat Caroline wel heel vaak kirde) sommige woorden kwamen te vaak terug en wat ik hierboven typte vond ik heel overdreven en uiteindelijk begon ik me er ook echt aan te irriteren, om het een keer aan te duiden is niet erg maar steeds kwam weer naar voren dat de natuur echt geweldig was en dat Elise zulke prachtige volle lippen had. Misschien een puntje van verbetering voor je volgende boek :wink: want het verhaal stak verder goed in elkaar.

En zoals ik al dacht vond ik Edward wel een leuk karakter, goed beschreven ook. Al met al vond ik het boek erg goed, alleen wat ik hierboven typte zorgde voor ergernis. Maar goed gedaan hoor, je mag trots zijn op je boek! :382:

Ik had trouwens een zin waar ik om moest lachen;

'Malcolm, wat doe je nu?' dat deed me heel erg denken aan; 'Buurman, wat doet u nu?' de beroemde zin uit Flodder :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012, 16:38 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Hoi Tessa,

Wat moet ik lachen om je laatste opmerking. Mooie toevalstreffer. :razz:

Bedankt voor je compliment. Vooral je opmerking over Edward doet mij goed, want ik heb veel tijd gestoken in het uitwerken van zijn karakter. Ik snap je andere opmerkingen en ik heb echt geprobeerd om zo veel mogelijk dubbelingen er uit te halen, maar het blijft lastig. Dat blijkt.

Fijn dat je mijn boek met plezier hebt gelezen.

Hartelijke groet,

Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012, 17:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Trouwens nog een vraag, Vin Hastings is toch William Hastings? Een van de beste vrienden van de koning?
Vocht hij niet altijd gewoon mee tijdens de oorlogen? In het boek blijft hij aan het hof namelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 feb 2012, 12:34 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 jul 2011, 15:21
Berichten: 25
Woonplaats: Kalmthout
Nee, dat is echt toevallig. Vin Hastings is een fictief personage.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling