Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 14:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Barbados, 1721.

Felicity is een somber geklede meid,...en probeert ook zo te leven.
Als ze op een dag, met het schip van haar vader,...hem bezoekt,..
staat ze ineens tegenover de aristocraat Lord Christian Andrews.
Ze mogen elkaar meteen al niet.
Hij vind haar een heethoofd en een echte gifkikker.
Zij vind hem een profiteur en denkt dat hij schuldig is aan misschien wel moord,...hij heeft heel wat te verbergen.
ze ruzien wat af :harts: :wink:

Als haar vader Drew dan ook laat gaan,....achter de moordenaars aan van vrienden,...dan denkt Felicity er het zijne van.
Ze vertrouwd het niks,...en gaat dezelfde nacht nog op jacht naar aanwijzingen, over het schandalige leven van Drew.

maar dan,...zit ze gevangen op zijn schip,..als hij wegvaart,...en ze erachterkomt,.. dat hij idd heel wat te verbergen heeft,....................
wat gaat hij nu met haar doen,...nu zij zoveel,..denkt :wink: , te weten,........

Ja,..ze kan ermee leven, dat Drew een piraat is,..en ze krijgen een hartstochtelijke relatie,...
en Felicity geeft al haar vertrouwen aan Drew, als ze te horen krijgen, van een ander schip,..dat van haar vader (dacht ik :? ), dat felicity's vader gevangen wordt gehouden en drew hem zal bevrijden!

Maar dan komt ze er achter dat Drew de beruchte piraat El Diablo blijkt te zijn, die gezocht wordt voor de moord op de 2 vrienden van haar vader!
Is haar vader nu aan de beurt,...of zijzelf????????

Ze ontsnapt van het schip, maar aan wal is ze haar leven niet zeker.
Drew komt haar bevrijden, maar riskeerd daarbij zijn eigen veiligheid,..
en hij wordt gevangen genomen!
Kan Felicity hem nog van de galg redden,..
want ondanks dat hij tegen haar gelogen heeft,......houdt ze nog wel van hem!


Mijn beoordeling 7 1/2

Ik vond hem na het spetterende begin! :harts: echt afzwakken,.....
ingewikkeld, niet meer te volgen,...en niet spannend!
Echt,...het begin was super goed,....maar ja,....gewoon jammer,..........


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 09 dec 2006, 11:25, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 15:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lees maar gauw door, ben benieuwd naar de beoordeling!

Het klinkt :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 17:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Ben benieuwd Danielle, ik ken deze schrijfster niet.
Heeft ze veel geschreven?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 17:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
diana schreef:
Ben benieuwd Danielle, ik ken deze schrijfster niet.
Heeft ze veel geschreven?


3 boekjes,...waarvan eentje western en 2 piraat,..
en ze is zooooooo leuk,..gewoon,..leuke schrijfstijl,.....
Niet een Lindsey of Garwood,....of lowell :wink: ,..Coulter!
maar gewoon goed,....en spannend,
lekker licht en makkelijk geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 dec 2006, 12:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Heb je het boekje al uit??????????????????


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 dec 2006, 12:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Maaike schreef:
Heb je het boekje al uit??????????????????


Nou,...het gaat niet zo snel,...met die feestmaand! december,...
Maar hij is al bijna uit! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2006, 11:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
uit! :wink:

Geplaatst: Za Sep 02, 2006 6:56 pm Onderwerp: Cheryl Howe The pirate and the puritan

--------------------------------------------------------------------------------

Felicity had once been passionate. In hr youth she'd been swept off her feet by pretty words- but thought that time in Boston had felt so right, the man had been so wrong. She'd sworn to bury her sensualtity under somber clothes and a rigid lifestyle, religion was the cure for future mistakes.
Her father wasn't as wise. In Barbados, Felicity found her delinquent sire's cronies worse than expected: slave traders and other men of low character. Worst was the infuriating Lord Christian Andrews- with his strong jaw, lean, muscled body, and that diabolical glint in his eye conjuring all the reasons she'd renounced pleasure. But sneaking onto Drew's ship to prove his depravity, Felicity was again swept away. The man had only a heart of gold... and a ruthless piratical nature bent on uncovering her own buried passion.


Zij is in het begin van het verhaal heel saai, ik kwam niet in het personage, eenmaal het verhaal starte dat ze in het schip zat begon het echter heel te veranderen. De personages werden meer uitgewerkt, de vonken vlogen eraf tussen Felicity en Drew, Drew is eigenlijk een schatje van een man, maar ziet er stoer uit (donkr haar )
Ze komen vanalles tegen, en twijfelen steeds aan elkaar, vertrouwen komt heel vaak aan bod...
Er zat genoeg avontuur in ( Danielle)

Van mij een 8!


Dit is de beoordeling van Cathy!
Duidelijk,...andersom :? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2007, 12:10 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Daniëlle schreef:
Ik vond hem na het spetterende begin! :harts: echt afzwakken,..... ingewikkeld, niet meer te volgen,...en niet spannend!
Echt,...het begin was super goed,....maar ja,....gewoon jammer,..........


Ik ben met de Nederlandse vertaling bezig. Maar zoals ik al gezegd heb (in Wat lees je Nu), schiet het bij mij niet op! Zelfs met het begin had ik moeite. Of ik word steeds afgeleid, óf het wordt verward (en verwarrend) geschreven, ik weet het niet.
Ik leg het weg, ik vind het een 'drol' van een boek :cool: !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2007, 22:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Daniëlle schreef:
Ik vond hem na het spetterende begin! :harts: echt afzwakken,..... ingewikkeld, niet meer te volgen,...en niet spannend!
Echt,...het begin was super goed,....maar ja,....gewoon jammer,..........


Ik ben met de Nederlandse vertaling bezig. Maar zoals ik al gezegd heb (in Wat lees je Nu), schiet het bij mij niet op! Zelfs met het begin had ik moeite. Of ik word steeds afgeleid, óf het wordt verward (en verwarrend) geschreven, ik weet het niet.
Ik leg het weg, ik vind het een 'drol' van een boek :cool: !


Haha. nou, groot gelijk, wegleggen die handel!
Enne, ik lees mijn beoordeling :? maar ik herinner me er gewoon niks meer van :shock: Ken je nagaan wat een indruk het gemaakt heeft! :roll:
Niks dus,..........maar die eerste was zo goed!!!!!!!!!
Zoveel humor en spanning!
Daar weet ik alles nog van! :harts: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling