Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 sep 2007, 15:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
May, Year 1811,.

Kit Cranner ziet op een nacht, smokkelaars van alles smokkelen, verkleed als jongen, sluit ze zich aan, omdat ze de omgeving zo goed kent.
Niet wetende dat er nog een bende druk bezig is elke nacht.
Ze ontdekken elkaar en ze raakt in gevecht met Jack, maar Jack bied een wapenstilstand aan.
Hij wil eigenlijk wel samen smokkelen,..........

Als hij haar later overmeesterd van haar paard ontdekt hij dat ze een vrouw is en bedenkt zich het liefst weer.
Maar Kit strikt hem makkelijk in haar net, want ze is zwaar verkikkert op hem :wink:
Jack doet al het mogelijke om haar kwijt te raken, vanwege al het gevaar, en dat ze eigenlijk een vrouw is.
Maar weet dat hij later haar tot zijn mitresse wil maken :wink:

Kit weet niet dat hij overdag de Lord! is, waar iedereen het over heeft. Zij wordt gezien als de huwlijkskandidate, maar dat ziet Kit al helemaal voor zich: Een oude, lelijke man,...nee,...daar past ze voor.
Dus beide weten niet van elkaars identiteit, Jack weet niet beter dat Kit een bastaard dochter is,....dus een eventuele mitresse!!!!!!!!!!!!
Dan kondigt zich een gemaskert bal aan,.....................

Kit gaat verkleed als jongen, en is helemaal gespannen, want nu zal ze de Lord zien!
Maar onder geen beding mag ze herkent worden, dat zal een schandaal worden.
Als Jack aankomt, herkent hij Kit wel meteen :wink: , maar weet dat zij hem ook zal herkennen, en dan weet ze dat hij 2 levens leidt!

Hij ontvoert haar van het bal, bind haar vast en brengt haar stribbelend thuis.
De volgende dag komen ze tot zijn schrik in een hindelaag terecht, en vlucht met Kit naar de cottage waar ze altijd vergaderen, daar bedrijven ze hartstochtelijk de liefde,.....maar dan is ook meteen de maand over van de medewerking van Kit, nu zal ze zijn mitresse worden :D

Tot groot verdriet laat Kit niks meer van zich horen,...............tot Kit denkt dat Jack meer doet dan smokkelen, en ze hem wilt stoppen, aangeven,...maar bedenkt zich toch.
Als Kit in een hinderlaag loopt, en getroffen wordt door een kogel, gaat alles bijna de mist in.
Jack moet bij haar thuis alles uitleggen en haar verdedigen, hij maakt er een mooi verhaaltje van, maar weet dat hij nu met haar moet trouwen.
En dat wil hij best,....haar temmen,....haar dicht bij zich houden.

Kit komt er nu achter dat hij, De! lord! is, en ze in een huwelijk verstrikt raakt.
Ze wil niet trouwen, ja, wel met Jack, maar zeker niet met een Lord,....ze zijn te netjes, arrogant en overduidelijk de baas!
Jack ziet het wel zitten om haar eindelijk eens te temmen! :wink:
En ze trouwen.

Vanaf het moment dat ze getrouwd zijn, is het afgelopen met het rebelse leventje van Kit.
Haar paard wordt haar ontnomen en ze moet haar dagelijkse vrouwen dingen doen :roll: ,...maar Jack gaat lekker door met smokkelen, en houdt veel dingen voor haar verborgen.
Kit is het zat en verlaat hem :shock: , eerst is Jack kwaad, dan verdrietig, en bang,.....
Hij zal haar terug halen, maar niet voor hij haar een lesje heeft geleerd :wink:
Toch zal hij haar eerst moeten vinden!


Mijn beoordeling: een dikke 9

Wat een heerlijk verhaal zeg.
Avontuurlijk en spannend.
Tot aan het aller, aller eind! :382:


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 16 sep 2007, 18:55, in totaal 5 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 sep 2007, 17:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 feb 2007, 18:27
Berichten: 271
Woonplaats: Oostvoorne
Deze wil ik heel graag van je lenen meid of mischien koop ik hem toch zelf klinkt echt geweldig. :D

Groetjes Tallie :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 sep 2007, 17:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Kreun. :? Deze heb ik óók nog allemaal liggen. Laurens is één van mijn favoriete schrijfsters. Jammer dat ze niet op volgorde vertaald worden. En volgens mij is van deze serie nog helemaal niéts vertaald. Dat is ook de reden waarom ik ze in het engels heb aangeschaft.

Heerlijk vooruitzicht dat ik ze allemaal nog moet lezen.

Hélène


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2007, 11:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is een verhaal opzich helene, dacht ik :?


http://www.stephanielaurens.com/BastionClub.htm

Toch, is het de aanzet tot deze serie,...stoere mannen! :harts: :harts:
van de Bastionclub!

Misschien zou ik eigenlijk, deze serie beter vinden,...dan de Cynsters Ton club :?
veel beter zelfs,..........


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2007, 13:45 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Daniëlle schreef:
Misschien zou ik eigenlijk, deze serie beter vinden,...dan de Cynsters Ton club :?
veel beter zelfs,..........


En bedankt! Nu kan ik helemáál niet meer wachten om er mee te beginnen. Ik vond de Cynsters al helemaal geweldig. :004:

Ik dacht dat Captain Jack's Woman deel 1 van de Bastion Club was, maar dat is blijkbaar niet zo. Ik heb mij er ook niet erg in verdiept. Ik heb ze gewoon aangeschaft. :003:

Hélène


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 sep 2007, 09:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 02 jun 2005, 09:47
Berichten: 295
Woonplaats: Utrecht
Het is officieel geen deel van de Bastion Club, maar hoort er wel bij. In mijn overzicht heb ik het deel 0 genoemd :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 sep 2007, 10:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Freya schreef:
Het is officieel geen deel van de Bastion Club, maar hoort er wel bij. In mijn overzicht heb ik het deel 0 genoemd :wink:


Eh, nou dat is mooi, want dan houd ik het daarbij, ik ben niet zo'n regencyfan :? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 sep 2007, 19:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Is inderdaad niet echt het eerste deel maar wel de aanzet tot de bastionclub.

Ik vond deze de beste!!!!!!!!!!

groetjes
Ellen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 sep 2007, 17:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 28 dec 2006, 21:44
Berichten: 669
Woonplaats: Oost-Vlaanderen
Toevallig!!

Ik zat er net aan te denken om hem te kopen maar ik twijfelde nog maar nu ik dit gelezen heb, ga ik het zeker doen! :382:

Becky :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2007, 21:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Hallo Susanne,

De ontbrekende titels van Stephanie Laurens zul je alleen nog maar 2e hands kunnen kopen.

Probeer het eens via deze sites:
www.marktplaats.nl
www.marktplaza.nl
www.boekwinkeltjes.nl

Succes ermee :382: !

Groetjes,
Miriam


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, dat klopt Miriam,...en voor de rest,..
zou ik het eigenlijk ook niet weten :?

Ik zou moeten kijken welke er zo en zo, nog in het Nederlands zijn uitgebracht :? , volgens mij mis je er maar 1,....

en ja, de rest is onvertaald, maar zekers te krijgen! :D :382:

Via Bol, proxis en/of 2de hands!

Succes Suzanne,...enne,...WELKOM!!!!!!!!!!!!! :464:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 09:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Suzanne,

Welkom op het forum :382:

Tis net wat Daan zei........ en anders ben je op het engels aangewezen.

In elk geval veel succes met je zoektocht :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 21:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Susanne schreef:
Kga inderdaad maar eens kijken of ik ze tweedehands kan krijgen. Anders zullen we ze in het Engels gaan kopen, wat trouwens ook geen probleem is, hoopte alleen de serie compleet in het Nederlands te krijgen.

Hebben jullie nog andere leuke aanraders qua boeken?


Weet wat je vraagt, er zijn zoveel leuke boeken voor je het weet kom je om in de boeken (er wordt hier op het forum al gesproken over meten van de stapels (ongelezen) boeken en wie dan grootste stapel heeft).
Zelf heb ik nu een Nicole Jordan koopbui, heb een leesdepressie maar dat weerhoudt mij niet om boeken te kopen die ik leuk vind, maar ook de boeken van Julia Quinn, Julie Garwood, Jo Beverley, Victoria Alexander, Catherine Coulter en Hannah Howell vind ik :382:

Ik heb trouwens heel veel eboeken (Engels en in lit-formaat wat betekend dat je het niet kunt uitdraaien maar moet lezen op je computer of palm). Mocht je dus een schrijfster willen 'proberen' of naar een bepaald boek op zoek zijn, geef dan een gil zodat ik kan kijken of ik een boek schrijfster heb/een bepaald boek heb.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2007, 18:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Susanne schreef:
Hai Soomi,

Dank je wel voor het aanbod. Kzou zeggen mail er eens eentje door, of de link waar ik het boek kan vinden. Ben erg benieuwd naar de schrijvers die jij noemde, wand die ken ik namelijk niet...

Enne, kdenk dat ik ook behoorlijke stapels boeken heb, dus wie weet kan ik meemeten :D

Groetjes Susanne


Stuur mij even een pb-tje met je emailadres en dan mail ik wat. Een link sturen waar je boeken kunt vinden kan niet. Je moet ze nl. downloaden en daar moet je normaal voor betalen ... (doe het dus op een andere manier :wink: ).
Je kunt trouwens wel even kijken op www.fantasticfiction.co.uk Lekker veel schrijvers te vinden met info. over hun boeken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling