Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 21:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 sep 2007, 09:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Regan en Sirena halen na jaren Wren weer op, nadat ze liefdevol is opgevangen door Tyler en Camilla( ex van Caleb, en Regan!)
Wren is hopeloos verliefd op Malcolm, maar hij is alleen op haar geld uit.
Regan en Sirena doen er alles aan om deze liefde te vernietigen, zelfs Caleb wordt ingeschakeld.

Hij heeft een zwak voor zijn zogenaamde zusje en stemt in om zich over haar te ontfermen.
Maar Wren trapt er niet in en vlucht naar haar lover.
Maar die behandeld haar nu als vuil, nu hij weet dat ze niet een echte erfgenaam is. Hij verkracht haar en ze weet zich goed te verweren, ze verminkt hem verschrikkelijk!

Ze vlucht naar de Sea Siren, en maakt daar ook nog eens een verschrikkelijke tijd door onder in het schip.
Caleb vond dat ze maar eens gestraft moest worden, maar dat koste bijna haar leven.
Hij ontfermt zich weer over haar en neemt haar uiteindelijk in zijn hut.
Daar komt hij achter de afschuwelijke waarheid omtrent Malcolm, en hij beseft dat hij niets meer dan broederlijke liefde mag voelen, voor dit zeer gekwetste meisje.

Hij krijgt dan ook een relatie met Sara, die al lange tijd zwanger is van Malcolm,
maar hem nu niet meer hoeft, zo eng is hij geworden!
Ze heeft haar zinnen gezet op Caleb, en heeft een plan om Wren uit te schakelen,........voor altijd!

Sara krijgt het voor elkaar Caleb voor zich te winnen, maar hij beweert niks voor haar te voelen.
Wren, dat is een ander verhaal, hij houd van haar.
maar sara heeft Wren en caleb in de tang en verdraait tegenover iedereen de waarheid.

Ze weet Wren weg te werken, en Caleb weet niet beter dat ze dood is,......
Caleb gaat aan land en verenigt zich met zijn vrienden, indianen.
Als Wren weet te ontsnappen van haar ontberingen, komt ze bij de indianen terecht, die vangen haar liefdevol op.
Ze hoort dat de Sea Siren in gevaar is en weet het schip met de bemanning optijd te redden.( mede dankzij de indianen!)
Daar vind Caleb haar, en is gelukkig dat hij haar levend en wel, weer terug heeft!

Mijn beoordeling: 9-

Het is een zwaar, deprimerende schrijfster hoor.
Dat wist ik al, en de ellende volgt op ellende :?
Niks gaat goed, pas op het aller aller eind!
Toch mag ik ze wel!

Jammer, op het eind werd het echt te lang gewoon, dus vandaar de 9-.
Natuurlijk ben ik benieuwd hoe het zal vergaan, met de dochter (Fury)van Regan en Sirena!
Maar pas als ik weer tegen een beetje depri/ellende kan! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling