Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 23:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 aug 2007, 21:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Victoria Dearbourne is als meisje met haar ouders in een storm overboord geslagen,...
en heeft haar ouders daardoor verloren.
Samen met haar oppas overleefd ze al 8 jaar op een onbewoond eiland en samen zien ze het wonderwel te redden.

Als op een dag, Captain Grant Sutherland ( broer van,....deel 1) haar eindelijk vind, in opdracht van haar grootvader, voor een betaling!
Maar Victoria wil niet gevonden worden en doet er dan ook alles aan, om hem kwijt te raken :wink: .
Tot Grant haar zover krijgt dat ze meegaat, terug naar huis.

Onderweg op zee, krijgen ze een stormachtige relatie en Grant voelt zich verplicht om met haar te trouwen en Tori vind dat allemaal wel goed.
Maar Grant twijfeld zeer aan zijn eigen waarde, en in een verhit gesprek met zijn neef, hoort Tori hem verschrikkelijke dingen over haar zeggen.

Hij zou zich voor haar gedrag schamen en Tori is uit den boze, gekwetst en weet onder een huwelijk met Grant uit te komen, tenminste,...dat denkt ze.
Maar bezit Grant, met haar vondst, nu niet alle eigendommen van haar, zo ook niet haar?

Hij zet haar af bij haar grootvader en hoopt dat ze toch met hem wilt trouwen,...want hij mag! haar wel.
Gekwetst ketst Tori het aanbod weer af en Grant verdwijnt uit haar leven,........
Als haar grootvader overlijdt moet Tori alle zeilen bijzetten om het huis te behouden.
Ondertussen is Grant opzoek naar zijn ondertussen verdwenen neef, die de wateren nu behelst met zijn piraterij!

Als Grant terug komt hoort hij het verlies van Tori en besluit haar het huis terug te schenken,....
maar komt ook eindelijk! achter zijn liefde voor haar en wil haar terug winnen,..
maar laat Tori zich nog eenmaal kwetsen in haar leven????????

Mijn beoordeling: 9-

Ik vond het wel een hartverscheurend verhaal.
In het begin was de schrijfster volgens mij nog wel wat zoekende naar goede redenen, een goede inhoud een goed verhaal.
En dat is uiteindelijk gelukt!

heel goed van haar! :382:

O, ik hoop dat er nog een deel komt met neef Ian, die verdwenen is, op zee, en een onbekende piraat de zeeen onveilig maakt :harts: :wink: :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007, 11:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
When is Ian’s book coming out?

Ian’s story is on hold as of now, but he will get his own one day. I fell in love with that character too much not to write his tale.


Nou, dit heb ik gevonden!
we zijn nu dus 3 jaar verder :?

ik hoop dat ze hem niet vergeten is :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 okt 2008, 21:53 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 okt 2008, 17:47
Berichten: 83
Woonplaats: Zelzate
Haha, arme Ian...

Lijkt anders wel een leuk boek. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2008, 18:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Eigenlijk wel vreemd. Zij heeft hem toch niet voor niets niet laten vinden door Grant? Snap je nog wat ik net geschreven heb?

Ik vond het een verrukkelijk boek en heb de eerdere (Nederlandse) CL erbij gepakt (die had ik dus nog niet gelezen :cool: ).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2008, 20:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Op de website van haar is nog steeds niets te vinden van Ian. Hij doolt nog steeds ergens rond! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling