Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tara Janzen -Crazy Hot
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 15:53 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 20:16
Berichten: 47
Woonplaats: Gavere
Nog eens nieuwe mega goeie schrijfster gevonden :D
en eentje dat ik hier nog niet tegengekomen ben geloof ik

Backcover
LOVE HAS NEVER BEEN THIS WILD.
THIS DANGEROUS. THIS HOT
Only the most dire emergency could send paleontogist Regan McKinney racing across the West in search of a man. But her grandfather has vanished, an Quinn Younger could be the missing link. What the bad-boy-turned-american-hero is doing in a deserted tubleweed town is an even bigger mystery... until danger trails Regan into Cisco, Utah, and the sexy ex-air force pilot becomes her sole hope of survival...
Quinn figures things can't get worse than being stuck in tiny Cisco on an impossible special-ops mission. Then the dinosaur doc's granddaughter roars into town with bad guys on her tail. Once, Quinn was on the fast track to a life of crime... until Regan's grandfather rescued him. Now Quinn owes it to them both to find the old guy. But throw in a deadly terrorist and some hot dinosaurbones, and a man could get himself killed. Because facing down danger with this revved-up lady is one endless adrenaline-rush of pleasure- especially when they're falling crazy in love... and hanging on for dear life...

Oh ja hoor HOT was het om te lezen
Echt het is de moeite waard om aan te schaffen of minstens te lezen.
Dit is het eerst boek uit de Crazy serie. Zeer sterk wordt aangeraden om ze in volgorde te lezen.

1 Crazy Hot
2 Crazy Cool
3 Crazy Wild
4 Crazy Kisses
5 Crazy Love
6 Crazy Sweet

Omdat er personen in komen waarvan hun verhaal ook al een klein deeltje uitgelegd is. Als je in het begin begint heb je hun voorgeschiedenis mee. De serie is over de autodievenbende (verschillen dan nog minderjarigen) van Steele Street. Na hun arrestatie en hun straf buiten de gevangenis worden ze ingeschakeld door de overheid. Ze zijn 6 misfits die het nu toch maar klaarspelen om verschillende keren de wereld te redden (of toch hun vrienden en geliefden)

Ik vond het de max om te lezen. Als autodieven hebben ze een heel arsenaal van autos in hun garage (die zich op steel street bevindt).
Ieder merk van auto heeft zo zijn eigen naam (vb Quinns auto = Jeanette) Het is wat te vergelijken met de film "gone in 60sec"
En ieder bendelid heeft zo zijn namen voor hun 'schatjes'.

Dit verhaal had alles wat een goed avontuur nodig heeft. Ik was van de eerste tot de laastste bladzijde geboeid.
Actie en spanning kon niet missen. Ontploffingen, achtervolgingen, nog wat kogels en het was compleet.
Verschillende momenten was het mega grappig (over een deurbel in het boek heb ik echt in een deuk gelegen= wie Crazy Hot leest zal wel weten over wat ik het heb)
Erotiek mocht er ook wel zijn (en niet alleen van de hoofdpersonen)

Kheb de andere 5 boeken ook al in mijn kast staan en ik zal ze niet te lang bij ongelezen laten liggen.

Een dikke 9
(van mij toch)
Hopelijk is het wat verstaanbaar? Dit is mijn eerste beoordeling :oops:

Bietje


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling