Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 03 mei 2024, 08:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 jun 2007, 09:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Jazz en Hawk zijn twee allerbeste maatjes van NAVY SEAL, ze kennen elkaar door en door, en weten alleen al met oogcontact, elkaar te begrijpen.
(Hawk is de neef van Steve uit into danger)
Jazz probeert een meisje uit een vervelende situatie te redden en wordt zelf daardoor opgepakt.

Vivi Verreau , ook een Navy Seal, (maar dan van GEM, miss T!), haalt hem uit de gevangenis en Hawk en Jazz komen erachter dat zij hun groep gaat leiden, in het vangen van jonge meisjes die Dilaver gevangen houd en gebruikt.

Jazz en Hawk ruzieen om Vivi haar aandacht, beide willen ze wel een kansje bij haar wagen,..
maar Vivi heeft al meteen haar oog laten vallen op Jazz, terwijl Jazz niet beter weet, dat ze meer naar Hawk trekt. En die kijkt genietend toe :wink:

Vivi heeft, net als de andere Navy seal meiden, ook een geheim verleden,.....
Ze zoekt een meisje, vrouw, die ze beloofd had, terug op te halen, na een ontsnapping........

Als ze gepakt wordt, tijdens het gevecht, om de meisjes te redden,...is Jazz razend, dat Vivi zich in deze situatie heeft geplaatst.
En als hij haar weet te bevrijden, probeert hij haar te straffen, en dat doet hij op zijn manier :wink:
Al wetende, dat het gewoon haar baan is, maar daar baalt hij behoorlijk van :?

Vivi is nog niet klaar met haar gevecht, ze heeft haar verleden nog, en ze zoekt het meisje dat ze achter heeft moeten laten.
Dan vindt ze haar, met de hulp van Jazz.
Maar haar eigen leven staat ook weer op het spel.
Net als die van Hawk, die uiteindelijk een dubbel leven, lijkt te leven!
Kan Jazz haar wel redden? :?


Beoordeling: 8

Ja, ik vind hem wel goed hoor, maar saai, en op de laatste bladzijde, snapte ik de rol van Hawk pas :roll: , dan heb je de neiging om het hele boek weer terug te lezen!
Ik vond Vivi, een leuke, gewone, persoonlijkheid, en Jazz, een lieve man.
Hawk, dat is me er eentje!
Ik ga dus gauw verder in,..The Hunter, want die heeft 4, super, sterke persoonlijkheden erin! Vooral Lily! :382:


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 07 jun 2007, 07:14, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jun 2007, 11:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Spannend.......................... :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling