Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 apr 2024, 18:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 mei 2007, 13:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
De reeds getrouwde Sally Brainerd vlucht, na de moord op haar vader, naar The Cove, het stadje waar haar oude tante leeft, na een halfjaar lang in een inrichting te zijn opgesloten!
Haar vader was een rotzak en niemand weet wie het nu gedaan heeft,.................haar moeder of zijzelf,.....( Sally zelf dus ook niet!)
Daar komt ze James Quinlan tegen, hij doet zich voor als detective, die een stelletje zoekt, dat vermist is, maar eigenlijk is hij van de FBI en zoekende naar de waarheid, de moord op de vader van Sally.

James wint het vertrouwen van Sally, als zij haar toevlucht zoekt nadat er rare telefoontjes zijn gepleegt, met de stem van haar dode vader, en ze hem later ook nog eens voor haar slaapkamer raam ziet staan en hij zweert haar op te halen!
Ondertussen vinden ze samen 2 lijken, en beginnen ze argwanend naar het stadje te kijken,...vreemde zaken,......in The Cove!

Als Sally een nachtje bij James overnacht in het hotel, komt hij rare dingen te horen, tijdens haar nachtmerrie,......
De volgende dag wordt Sally plotseling vermist,.................

James roept een goede vriend van de FBI op, en vind haar in het sanatorium, bedwelmd en onder de drugs,..maar levend.
Hij neemt haar mee naar zijn huis, ver buiten The Cove en samen krijgen ze haar weer helder.

Maar dan is het tijd voor de waarheid, de harde waarheid.
Sally is uit den boze, dat ze hem eerst als een Hero heeft gezien, hij heeft haar immers gered, maar nu blijkt hij een ware tegenstander en ze eist haar vertrek.
Maar dat kan en wil James haar niet geven,...en dan praat ZIJ! James een keer onder de tafel en met zijn pistool bedrijgt ze hem!!!!!!!!!!en eist haar vrijlating!

Sally weet hem onder schot te houden en verdwijnt.
James weet niet hoe snel hij haar achterna moet, en na een lange dag van achtervolging, krijgt hij haar te pakken als ze met haar motor crasht.
Samen met zijn vriend, neemt hij haar mee naar een motel en doet zijn best haar te overtuigen dat met hem mee gaan, het beste is.
Ondertussen heeft ze hem weer te pakken gehad met zijn eigen pistool :wink:

Eindelijk krijgen ze Sally zover om achter de waarheid aan te gaan.
En de waarheid komt er,.........

Maar wat heeft alles met het stadje, the Cove, te maken???????

Mijn beoordeling: 8 1/2

Ik zal het einde niet verklappen, maar is ook erg goed!

Ik vond dit weer een fantastisch boek van Coulter.
Blijkt dat zij! wel, samen met HG en Iris, als Hr schrijfsters, wel! kunnen wat anders kunnen schrijven!
Nu, zit ik weer met een hele serie, die ik hebben wil!
De volgende, gaat over de collega van James :harts: een pracht vent, die is getrouwd met al zijn technische snufjes :roll: :wink: :382:

Wat ik heel duidelijk eruit haalde is: Dat de mannen, in haar FBI serie, wel! meteen van de vrouwen houden en meteen ervoor op hun knieen gaan.
Geen vreemdgaan toestanden en ook weinig sex :shock: en dat voor Coulter!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling