Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2007, 14:01 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Oh! Dank je wel :382: ! Ik heb al getelebankierd :D !

Ik ga helemaal naar Mierlo :wink: ! Heerlijk een week de bossen in met mijn buurvrouw (is ook een vriendin van me). We hebben een leuk huisje gehuurd en gaan ook fietsen huren. Wandelingen maken kan helaas niet, maar met de fiets op pad is ook leuk. Het is een mooie omgeving met natuurlijk water. We hebben het niet zo op chloorzwembaden, dus dat komt goed uit.
De overige twee weken ben ik heerlijk rond het huis en af en toe een dagje weg. Echt dingen doen waar je anders nooit aan toekomt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2007, 14:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Op advies van Jeanette: geen woordenboek erbij!!
Het is trouwens heerlijk jullie bevindingen over dit boek erbij te hebben. Maakt mij alleen maar nieuwsgieriger !


Juist, geen woordenboek erbij,...je moet het woord er zelf uit kunnen halen!
ietsje later zeg je gewoon: ohhhhhhh, dat wordt ermee bedoelt!
dat! is een hele uitdaging!

Een hele fijne vakantie toegewenst! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 aug 2007, 18:12 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jun 2006, 07:48
Berichten: 73
Woonplaats: Amsterdam
Wie CLAIMING THE COURTESAN nog wil lezen: mijn exemplaar mag je overnemen voor 3,50 euro exclusief verzendkosten... zie ook mijn lijstje boeken onder Aangeboden.
Maggie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 10:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
In tegenstelling tot dit deel, vond ik Untouched van Cambell stukken slechter!

Helaas, het overdreven, kinderachtig en langdradig lag er dik bovenop, en de pluspunten uit haar eerste boek,...gevoelig, liefde,...
nou, dat was ver te zoeken :shock: ,..

ineens houden van :? ,...en gevoelig? Nee,.....
dus Untouched vind ik echt mislukt :cry: , vergeleken bij haar allereerste boek :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling