Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 05 mei 2024, 19:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 apr 2007, 12:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Tekst Achterkant:
A Dangerous Rebellion. Promised to a man she will never love, lovely Flora Buchanan flees the genteel poverty of her father's Endinburgh home and plunges into the confusion of the Jacobite rebellion. Rescued from her father's fury by a Highland soldier, Flora has no choice but to follow the tall, dark, rogue with the mysterious eyes. But Sorley Fior Cameron must join the next campaign to regain the British crown, and Flora finds herself entrusted to a ragtag regiment of crippled soldiers, with only Sorley's compass as a keepsake of ther fleeting desire ...
A Passionate Desire. Despite the painful ghosts in his own past, Sorley is drawn to Flora's innocent beauty and the promise of a life by her side. But the raging battle for the Stuart monarchy tears them apart as Sorley fights for his prince, and Flora struggles to survive. Yet before the terrible battle at Culloden, Flora and Sorley escape for one private moment together, aware that it might be their last as the Highland army's defeat and one man's revenge stand between them and the passion they will fight to claim.


Oke dat klonk dus als een goed verhaal. Maar boy oh boy wat heb ik mij door dit boekje moeten heenbijten met de hoop dat het verhaal beter zou worden.

Flora is toen ze 12 was door een kennis van haar vader verkracht en 'verminkt' (heeft een groot litteken over haar borsten lopen). Ze is daarna naar klooster afgevoerd en wordt daar weer uitgehaald als een Engelse majoor met haar wil trouwen.
Haar vader is aan de drank en heeft toen Flora 7 was haar moeder vermoord. Nu wil haar vader haar uithuwelijken aan de Engelse majoor in ruil voor een aardig som geld. Lekkere vader dus.
Flora wil niet met de majoor trouwen omdat hij iets te vaak met hoeren enzo heeft liggen rollenbollen, poehoe. Flora vlucht dan ook, recht in de armen van Sorley. Aangekomen bij dit gedeelte hing Flora mij al de keel uit, ik was nog maar op pagina 40!, en het werd er niet beter op. Wat een jankerige, zeurende, irritant naïeve en domme meid is die Flora zeg (zo dat is er uit :wink: ).

Naast dat ik Flora een ... vind, komt Sorley ook niet als een lekkere held naar voren. Verder zit het verhaal rommelig in elkaar en heeft het geen humor. Op geen enkel moment ben ik ook maar enigszins geboeid geraakt. Ik heb dan vanaf bladzijde 50, meer de bladzijden 'gescand' dan aandachtig gelezen.

Once A Rogue is het eerste boek van Megan Gray en aangezien hij al uit 1999 stamt, komen er niet nog meer boeken van haar. En volgens mij is dat maar goed ook :twisted: : er geen sprake van een groot HR-auteur (ondanks wat de recensie op Amazon.com zegt).

Mijn cijfer: 3. Mijn advies: vooral niet kopen (de mijne mag je voor alleen verzendkosten zo overnemen).


Laatst bijgewerkt door Eveline op 11 apr 2007, 15:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2007, 14:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Mijn cijfer: 3. Mijn advies: vooral niet kopen


M,mmmmmm ik neem je advies graag ter harte!

Ik geloof je meteen als je dit boek niks vind,
je snapt gewoon niet dat het uitgebracht kan worden :shock: als ie zo slecht is,...een wir war, van verhaal lijn,.... :?

Tja, smaken verschillen,...........
maar dat geldt niet, als een boek gewoon slecht geschreven is!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2007, 15:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Daniëlle schreef:
Ik geloof je meteen als je dit boek niks vind,
je snapt gewoon niet dat het uitgebracht kan worden :shock: als ie zo slecht is,...een wir war, van verhaal lijn,.... :?

Tja, smaken verschillen,...........
maar dat geldt niet, als een boek gewoon slecht geschreven is!


Ik snap niet dat er een goede recensie voor is. Dus blijkbaar verschillen smaken toch. Of heeft ze zelf of degene(n) die boek aanbiedt op Amazon recensie geschreven :wink:

Oja ik heb alleen een drie gegeven omdat de cover best aardig is (en het boek dik genoeg om als steuntje onder mijn laptop te dienen :twisted: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2007, 15:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Ik snap niet dat er een goede recensie voor is. Dus blijkbaar verschillen smaken toch. Of heeft ze zelf of degene(n) die boek aanbiedt op Amazon recensie geschreven


Of een goede vriend of vriendin! :? ,..
Tja,...Nu geloof ik echt niet in smaak,..dit is gewoon,...
vriendjespolitiek! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling