Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 maart 2007, 20:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
"Tough-minded Jessica Trent's sole intention is to free her nitwit brother from the destructive influence of Sebastian Ballister, the notorious Marquess of Dain. She never expects to desire the arrogant, amoral cad. And when Dain's reciprocal passion places them in a scandalously compromising, and public, position, Jessica is left with no choice but to seek satisfaction...

Damn the minx for tempting him, kissing him...and then forcing him to salvage her reputation! Lord Dain can't wait to put the infuriating bluestocking in her place -- and in some amorous position. And if that means marriage, so be it! -- though Sebastian is less than certain he can continue to remain aloof...and steel his heart to the sensuous, headstrong lady's considerable charms."


Oké eerder heb ik moeten grommen op de goede beoordeling van Almost Heaven van JM (en de invloed die het had op mijn wenslijstje), maar nu kan ik het niet laten om zelf een boek van harte aan te bevelen.
Het Beauty & The Beast thema is misschien niet origineel, maar de schrijfster weet het heel erg leuk te verpakken. Ik heb het boek in één ruk uitgelezen en ik heb genoten.

Sebastiaan Dain is als kind erg lelijk. Als hij 8 is, gaat zijn moeder er met haar minnaar vandoor en laat hem bij zijn vader achter. Zijn vader, die hem haat en hem beschouwd als een kind van de duivel, stuurt hem daarop naar Eton. Vanwege zijn uiterlijk en zijn leeftijd, hij is een van de jongste op Eton, wordt Sebastiaan ongenadig en wreed gepest. Sebastiaan groeit dan ook op met het idee dat hij een monster is en gaat zich daar dan ook naar gedragen.

Jessica Trent is met haar 27 jaar ruim voorbij de huwbare leeftijd, maar zij is een zeer mooie vrouw. Dat ze niet getrouwd is, is dan ook haar eigen keuze. Vanaf het begin voelen Sebastiaan en Jessica zich tot elkaar aangetrokken. Omdat hij niet gelooft in de liefde en alleen maar met ‘professionele dames’ omgaat en zij een Lady is die zich niet aan (lust)gevoelens mag overgeven, durven ze hun gevoelens voor elkaar niet kenbaar te maken. Daarnaast strijden ze ook nog om een kostbaar schilderijtje. Elkaar negeren kunnen ze echter niet.

Recentelijk heb ik Miss Wonderful, van Loretta Chase gelezen en daarin kwam de mannelijke hoofdpersoon over als een watje. Volgens mij had LC al het mannelijke aan Sebastiaan gegeven en was er voor het watje niets meer over. Sebastiaan is dus, hoewel een bruut, een heerlijke echte man :harts:, die niet kan geloven dat iemand van hem kan houden (hij vind zichzelf tenslotte een monster). Zij is een zeer leuke, slimme en pittige meid die hem verbaal zeer goed aankan. De vonken vliegen er dan ook af telkens als ze met elkaar in contact komen.

Lord of Scoundrels is een heerlijk verhaal :harts: en krijgt van mij dan ook een 9,5.

(ik had eigenlijk gewoon kunnen verwijzen naar de beoordeling van Mrs Giggles, http://mrsgiggles.com/books/chase_scoundrels.html , maar omdat ik niet lui wilde overkomen :D heb ik toch zelf maar een beo opgesteld :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 maart 2007, 08:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
M,mmmmmmmm klinkt goed!

Ik zal ze onthouden!!!!!!!!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 maart 2007, 18:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 jul 2005, 12:10
Berichten: 989
Woonplaats: St-Truiden
Van dit boek was ik ook helemaal weg! Heerlijk verhaal gewoon :D . Zeker die stukjes als Jessica Dain neerschiet, en dan tegen het einde, als iemand haar wil blackmailen... Jessica laat zich niet doen ('Doe niet zo belachelijk', zegt ze dan :wink: ). Zowel Jassica als Dain zijn geweldige personages! Ik wil ook een Dain :harts: ...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 maart 2007, 20:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Fester schreef:
Ik wil ook een Dain :harts: ...


Me too :D :oops: Ik geloof dat mijn vriendje, waar ik erg blij mee ben en heel veel van hou, dit berichtje maar niet moet zien. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 maart 2007, 21:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 12:57
Berichten: 1386
Woonplaats: Schoten
Dit boekje staat al een flinke tijd in m'n boekenkast. Misschien wordt 't toch eens tijd om 't eensc af te stoffen en te lezen. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 dec 2009, 11:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik heb het net uit en vond het een prachtig boek!!! Ik zag het boek staan op nr. 1 van de top 100 van beste HR`s. Nou het is zeker een topper!!!
Ik heb vaak moeten lachen om de geweldige dialogen tussen Jessica en Dain, ze veegt hem regelmatig de mantel uit. Hij is voor velen de duivel maar zij is voor de duivel niet bang en daagt hem uit waar en wanneer ze maar kan.


http://www.likesbooks.com/top1002004.html

Het is deel 3 van een serie maar die eerst twee hebben mindere beoordelingen en die heb ik dan ook nog niet gelezen. Het boek is echter uitstekend los te lezen, er zijn nergens verwijzingen naar voorgaande delen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2009, 09:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ga hem na jaren weer eens herlezen. Echt zin in.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2009, 09:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
heb hem bij mijn lijstje gevoegd... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 18:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
)ik heb gisterenavond/nacht deze gelezen ... deze vind ik echt dé historische roman der historische romans. :harts:

wie hem nog niet gelezen heeft : zet hem de eerstvolgende dagen maar op je lijstje... gewoon verrukkelijk :harts:

en voor de goede orde nogmaals: :harts: :harts:

( het wordt wel duidelijk zeker :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 18:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ik vond 'm ook goed :382:




Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 20:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Oja, deze ga ik binnenkort ook weer herlezen. Ik heb net deze week Olivia Parker herlezen, dat was ook alweer zo`n :harts: :harts: :harts: -moment!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2010, 12:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik vond het boek goed tot het moment ze mekaar vonden, het laatste stukje over zijn bastaardzoon had voor mijn part gerust weggelaten kunnen worden, ik vond het een beetje zagen eigenlijk, over hoe lelijk hij wel niet was... :roll:
jess en dain (en dan vooral jess) waren leuke hoofdpersonages, goede conversaties, erotiek mocht wel wat vroeger beginnen :wink:
ik vond hem wel geen 9.5 waard, heb al ander en beter gelezen, had er meer van verwacht door de beoordelingen, maar is het lezen waard :wink: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2010, 14:58 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 jun 2010, 10:34
Stemming:
Blij
Berichten: 72
Woonplaats: DEURNE-DIEST
Is er iemand van jullie die me kan zeggen waar ik eventueel aan een exemplaar van dit boek kan komen, jullie hebben we wel echt nieuwsgierig gemaakt.
Is het enkel verkrijgbaar 2de hands ?

Petra


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2010, 15:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Oeeeh, klinkt goed.
Ik word ook nieuwsgierig :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2010, 15:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Petra42 schreef:
...Is het enkel verkrijgbaar 2de hands ?

Petra

in e-versie dartelt het ook her en der rond :wink:



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling