Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 apr 2024, 19:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 maart 2007, 21:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Rosalyn, honoring her grandfather's deathbed wish that her fortune be preserved from a greedy relative, agrees to a marriage in name only to a fascinating rogue but finds her love and passion for him grows with each new day.

Tender Rebel is het tweede deel in de Malory serie (tja ik ben niet echt op volgorde aan het lezen :roll:).

Hoewel ik mijzelf het advies had gegeven om niet direct nog een deel uit de Malory serie te lezen, kon ik het toch niet laten :D.

Ook dit is een leuke HR, alleen vind ik hem ietsje minder dan Gentle Rogue. Anthony Malory vind ik leuk, maar James zijn broer vind ik gewoon stoerder en dus lekkerder :harts: .

Het lezen ging vrij snel aangezien ik ivm de herhalingen gewoon stukken tekst kon overslaan (Tender Rebel bevat stukken tekst die letterlijk overeenkomen met volgend deel, Gentle Rouge, die ik dus eerder heb gelezen).

Omdat Anthony zo'n ontzettende rake is, heeft Rosalyn niet het vertrouwen dat hij haar trouw kan zijn. Als er dan ook wat voorvalt, denk ze meteen het ergste. Naar mijn mening blijft het iets te veel gaan over het 'grote misverstand' en komt daardoor de relatie tussen Tony en Ros wat minder goed uit de verf. Ook is de humor wat minder sterk.

Ondanks de minpuntjes is het toch is het een leuk verhaal om te lezen.
Mijn cijfer: 7,5


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling