Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 23 apr 2024, 22:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Judith E French/ At Risk
BerichtGeplaatst: 25 maart 2007, 11:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Waarom kunnen sommige HR schrijfsters, geen thrillers of andere romans, schrijven :?

French is echt zo goed, met HR! Alles klopt, spanning van begin tot eind, al haar boekjes komen in de buurt van een 9! Ze vervelen nooit!

Nou, deze wel. teneerste schrijft ze alleen de gedachte van haar en niet van hem, en de moordenaar. En de laaste 3 bladzijde zijn spannend :roll:

Liz is professor, als dat maar duidelijk is :roll: , en ze heeft een dochter katie, gescheiden en woont in het oude huis aanhet water van haar overleden vader.
Ze heeft een zus en een zwervende moeder.

Op een dag, wordt een leerling van haar vermoord, en langzaam wordt alles om haar heen vermoord
Dat heeft ze gewoon niet door :roll: en volgens mij, de schrijfster zelf soms ook niet meer :? :oops: .

Ze kent Jack, die komt uit de gevangenis, voor iets wat hij niet gedaan heeft, en Liz verdenkt hem, soms :roll: ,...

Nou, dan eindelijk, denkt de moordenaar na 2 jaar :? Liz maar eens
te pakken.
dat lukt hem niet, ze kan zich verweren en ze komt nu ook achter de dader, en geloofd haar ogen niet.

Nou, ik wist het al bij de eerst bladzijde, jammer dat Jack zo'n sulletje was en Liz zo dom,..
Het hele boek is gewoon jammer!!!!!!!!!

Mijn beoordeling: 6 echt heel heel jammer!

Ben nu begonnen in: She'll never tell van Hunter Morgan, alias Colleen Faulkner, French haar dochter :shock: , ( ik wist dus echt niet dat Hunter Faulkner was :? )
en die is na 1 hoofdstuk, al stukken beter,...zelfs heel hartverscheurend!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling