Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 06:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Passion / Lisa Valdez
BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 11:16 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jun 2006, 07:48
Berichten: 73
Woonplaats: Amsterdam
Nu een HR gelezen waar ik echt geen ^#&^)(^@! aan vond.

Over PASSION van Lisa Valdez stond op Amazon in de meeste recensies dat het een goed boek was, maar wel af en toe wat expliciet in de sex scenes. Daar heb ik niet zo'n problemen mee, dus heb m besteld en gelezen. Wat alleen niet in die recensies stond, is dat het eigenlijk alleen maar om de sex gaat en dat het verhaal zelf vreselijk suf is. Nu kan ik best tegen het expliciet benoemen van alle lichaamsdelen en sexscenes die in volle glorie in 10 paginas beschreven worden, maar een beetje verhaal mag er ook wel inzitten. Dit boek gaat van de ene sexscene in de andere over met veel aandacht voor de bijzonder grote .... van de man :roll: . Na de derde sexscene weet je t wel en is er niets romantisch of erotisch meer aan :neutral: . Dan blijkt al gauw dat Valdez absoluut niet kan schrijven. De emoties van de hoofdpersonen zijn over de top en totaal ongeloofwaardig.

Wat mij betreft dus een AFRADER.

Maggie

PS. Ben je na deze recensie toch nog nieuwsgierig: je mag het boekje van me overnemen voor 2 euro excl porto.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 18:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Oke, duidelijk!

Bedankt voor de waarschuwing, ik neem hem ter harte, en lees liever iets,
wat door jullie wordt aanbevolen, en niet af :? bevolen! :wink: :382:

Misschien dat een ander het wil proberen,....maar ik bedank! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 mei 2007, 10:40 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 okt 2006, 20:25
Berichten: 84
Woonplaats: Barendrecht
Jeetje joh!
Dat smaken verschillen is natuurlijk bekend maar wat dit boek betreft is het echt een kwestie van uitersten....

Ik vond het boek namelijk ondanks alle expliciete sexscenes en het herhadelijk benoemen van edele delen, hartstikke goed.
Het begin met alle sex, was even doorkomen maar daarna, ergens tussen de helft en 3/4 van het boek sloeg het voor mij om naar een heel mooi liefdesverhaal wat voor mij de rest echt meer dan goed maakte...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2009, 10:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb dit boek net uit en ben blij dat ik niet zelf de hele beoordeling hoef te schrijven.. ik kan er nu kort over zijn :wink:
Het heeft me moeite gekost om het uit te lezen, maar ik hoopte toch dat het niet alleen maar hetzelfde was... en ik ben blij dat ik m uit heb gelezen, want t werd idd beter (na 3/4 gelezen te hebben dan wel, maar goed tis beter dan helemaal niks)

Ondertussen ben ik toch heel wat gewend (wij allemaal wel denk ik) maar hoe dit boek geschreven is en dat met name de sexscenes vond ik gewoon te grof! Er zat weinig romantisch meer aan en heel eerlijk vraag ik me nog steeds af of alles technisch gezien wel mogelijk is :shock: hahahaha.
Ik had al eens eerder een excerpt gelezen, met sexscene erbij en toen dacht ik nog met rooie oortjes: ik ben benieuwd!
En heel eerlijk, het verhaal is eigenlijk best wel goed en later in het verhaal (zo 3/4) word het ook wel romantischer, maar het is gewoon jammer dat sexscenes (die te grof beschreven worden) overheersen. Dat is eigenlijk hetgene wat je onthoud.

Voor de verhaallijn zou ik zeggen: 8 als het niet op deze manier geschreven was! Voor dit boek in zijn geheel, een 7- (nog vrij hoog vanwege de verhaallijn).
Ik heb nu ook een excerpt van het vervolg gelezen en ik zal dat boek NIET gaan lezen.

Ben wel benieuwd hoe anderen er over denken. Meningen verschillen nog al eens tenslotte. Dat blijkt hierboven ook wel :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling