Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 03 mei 2024, 22:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 feb 2007, 14:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Verity Windsor was startled beyond belief when the dazzlingly handsome, wealthy, and charming Lord Nicholas Montacue declared himself her smitten slave.
What witchcraft was at work to make a man who could have any woman he desired want to have only her? And how could a country miss such as she resist the spell that made her senses swim this lord and master of sophisticated seduction took her in his arms?

All her doubts about this man's hunger and her own melted in his first burning kiss ... only to return with a vengeance when she found herself fighting for his heart against the ravishing Judith Villiers, who knew every trick of tempting a man. Verity could only hope and pray that this wanton widow's sensual scorcery could be bested by the mysterious magic of love ..


Judith Villiers is een heks die naar 200 jaar terugkomt om wraak te nemen op degenen die haar op de brandstapel hebben doen belanden. Via een spreuk probeert ze de held Nicholas in haar ban (macht) te krijgen. Er gaat iets mis en Nicolas raakt in de ban van Verity.
Na wat mislukte pogingen lukt de heks om dit te corrigeren en is Nicholas helemaal in de macht van Judith en vergeet zijn gevoelens voor Verity.
Natuurlijk komt uiteindelijk alles op zijn pootjes terecht en leven Nicholas en Verity nog lang en gelukkig.

Tja het is zeker niet het slechtste boekje dat ik ooit heb gelezen, maar ik zal het niet snel herlezen. Ik vond dat het te veel draaide om de wraak van de heks. Hoe de relatie tussen Verity en Nicholas ontstond/opbloeiden kwam weinig naar voren.
De auteur had wat mij betreft ook meer aandacht kunnen besteden aan beschrijving van de persoonlijkheden van Verity en Nicholas. Mij is in ieder geval niet duidelijk geworden waarom Nicholas nu uiteindelijk op Verity verliefd wordt (zonder de spreuk). Ze is wel lief, maar verder zou ik het niet weten. :?
Humor zit er niet in :-( (wat ik wel heel belangrijk vind), wel wat erotiek.

Mijn cijfer? Tja niet meer dan een 5,5

Zo dit was mijn eerste beo, maybe als ik er de moed voor heb zal ik vaker een beo plaatsen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2007, 10:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Zo dit was mijn eerste beo, maybe als ik er de moed voor heb zal ik vaker een beo plaatsen.


Hey,.........sorry,..dit zinnetje heb ik niet zien staan :oops:
Ik vind je beoordeling heel goed hoor!
maar door het lage cijfer, heb ik niet gereageerd,...dan is het duidelijke taal! No way,...ook niks voor mij dus!

Kom maar op met die beoordelingen,...ze worden zeer gewaardeerd hoor!

je komt op ideeen of juist niet :wink:
En hoe de beoordeling is,...geeft juist aan hoe goed ie is!

Ben je over enthousiast is ie superrrrrrrrr,...
ben je ingetogen,...dan zal ie minder zijn,....misschien alleen het proberen waard!

Maar ja,...de meeste beoordelingen schrijf ik voor mezelf :oops: ,...anders ben ik binnen een week alles weer vergeten hahahahahahaha

Dus,...wanneer kom je met de volgende beoordeling!!!!!!!!!!!!! :cool: :harts: :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling