Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 15:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 feb 2007, 16:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Regina Adlerstock was born an English lady, but now she was far from home and close to danger. Orphaned in a Spanish city in Napoleon's iron grip, she needed all her wits and wiles to fend off an ardent French admirer, the powerful and persuasive Monsieur de Thierry. It was in this precarious position that Major Adam Canfield entered her lif. This dashing Brittish undercover agent was a master of disguise - but he made no secret of his desire. Reggie's heart had come under siege by a man for whom all was fair in love and war... as she fought a battle against his passion that she was not sure she wished to win...

Regina komt in contact met Majoor Adam Canfield als hij tijdens het redden van een kind gewond raakt. Zij neemt hem naar haar huis om zijn wonden te verzorgen. Dit is niet zonder gevaar want hij is een Engelse officier in een stad bezet door de Fransen.
Hij raakt van haar onder de indruk, zeker als ze, weliswaar tegen zijn zin, een boodschap brengt naar het Engelse leger elders gelegerd.
Als haar leven in gevaar komt, ze is tenslotte een Engelse in een door Fransen bezette stad, smokkelt Adam haar de stad uit. Voor het fantsoen trouwen ze voordat ze op pad gaan.
Samen met hem trekt ze mee met het oprukkende leger van de Engelsen. Omdat hij helemaal niet een voorstander is van vrouwen die het leger volgen, zijn er wat spanningen.
Zoals het een goed HR betaamd eindigt het verhaal goed.

The Reluctant Heroine is best een aardig verhaal, maar ik had er iets meer had van verwacht, afgaande op de tekst op de achterflap van het boek.
Met de schrijfstijl van Dawn Lindsey op zich is niets mis. Ik mis alleen een sprankelijkheid die ik wel terugvindt in de HR's van bv Coulter. Ook de erotiek ontbreekt. Nu hoeft het voor mij ook geen 'erotiek' ala Small te worden, maar er mag iets meer in zitten dan een paar zedige kusjes. Ook de humour is matig aanwezig.
Al met al een aardig verhaal om te lezen, maar niet een toppertje in mijn ogen.

Cijfer 6,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 feb 2007, 20:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, de beschrijven, geeft een mooier beeld van wat jij hebt kunnen beoordelen zie ik!

Ach ja,...soms kunnen ze de achterkant,...hun beoordeling,..ook mooier maken dan het in werkelijkheid geschreven is dus :?

Doe ik dat zelf ook niet wel eens?
ik geloof het wel,..
ben ik helemaal enthousiast terwijl er niks te lachen valt ofzo :?
Nou, ja,..soms is de achterkant en een beoordeling,..
behoorlijk misleidend :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling