Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 dec 2006, 17:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
England, 1275

Daria moet van haar geslepen oom Damon le Mark, aanhoren dat ze uitgehuwelijkt wordt aan de jonge maar slechte Ralph of Colchester.
Na de dood van haar vader is Daria met haar moeder bij haar oom terecht gekomen,..........

Onderweg naar Ralph toe, worden ze overmeesterd en Daria wordt meegenomen door de Earl Edmond of Claire, die heeft nog een appeltje te schillen met Damon le Mark.
Edmond eist Daria op, maar daar wil Damon Le mark toch nog een stokje voor steken.
Hij schakeld Roland de Tournay in, die Daria als virgin! weer terug moet halen ( anders zal ze dood moeten :shock: )
Nou, daar heeft Roland wel oor naar, hij kan het geld goed gebruiken voor land en titel en verzint een plan om haar terug te halen,........
Hij gaat verkleed als priester en ze voelt een bepaalde aantrekkingskracht voor hem, en samen zien ze te ontsnappen van Edmond,...

en komt Daria erachter dat hij haar terug wilt brengen bij haar oom,...als maagd welteverstaan! en voor land en geld!
Daria is telleurgesteld in zijn houding naar haar,....maar als hij goed ziek wordt,..
denkt hij dat ze een vroegere vriendin is en ze bedrijven de liefde,.....
in zijn zieke toestand en wat haar dood nu kan betekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar dat weet Daria natuurlijk niet............................

Als ze langs gaan bij de koning en koningin,...ziet de koningin dat Daria zwanger is,..
en eist een huwelijk tussen Roland en Daria!
Roland is uit den boze,...dat kind kan niet van hem zijn,..en hij behandeld Daria schandalig.
gemeen,...en hard en Daria komt wel voor zichzelf op,..maar Roland is niet voor rede vatbaar.
Dan gaan ze langs vrienden,...( deel 2 en 3!) en die zien met lede ogen het vele verdriet aan,.......
Komt het ooit wel goed,.....

Nou daar lijkt het niet op.
Daria valt Roland aan in een vlaag van woede als blijkt dat hij haar ontrouw is,..........iedereen kijkt geschrokken toe,...ook Kassia en haar man (uit deel 2)
Dan komen Dienwald en Philippa langs en proberen hen te helpen,..wat is er aan de hand?
Dan, tijdens het redden van het leven van Kassia's man( hoe heet die grote vent ook alweer :roll: ) verliest daria het kind van HUN! en Roland slaat om en behandeld haar eindelijk met wat respect,...maar vergeten kan hij niet.
Daria is ziek van verdriet om hun kindje,.....hoe komt ze hier bovenop :? , vrienden blijven bezorgt,...hoe moet het verder,.....

In vele opzichten kan de baby niet van bekende zijn, want het blijkt familie,...maar Roland wil het toch zeker weten,...was het nu toch zijn kind,..
en hij gaat op onderzoek uit......

Mijn beoordeling: 9 echt heel heel erg goed!
Een van de beste,....hard,..keihard,...maar zo menselijk allemaal,..soms,...
Roland die haar maar moet trouwen,..is ook erg!
Daria die weet dat het hun kind is,...maar Roland gelooft het echt niet,...... :cry:
Hij behandeld haar wel hard en zij geeft het een paar keer raake klappen :wink: echt lachen :? :oops:

Op naar het volgende deel,..misschien,..... :cool:
Ik heb weer zoveel beloofd :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jan 2007, 14:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
UIT! :D :harts: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jan 2007, 18:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Oooo Daniëlle,

Die is weer zo goed zeg. En ik heb hem dus nog steeds niet :cry:
Iemand die hem kwijt wil misschien? :shock:

Bedoelde je die rare naam, Dienwald? Uit het tweede deel?
Hele gave beoordeling ook weer hoor, wil hem nu erg graag hebben om te kunnen lezen.

Groetjes, Diana


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jan 2007, 19:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Tot nu toe, vind ik hem de beste ,..samen met deel 2,..
Grealam,..en die bedoelde ik,......niet Dienwald,..
maar ze komen er beiden in voor!

Nu ga ik in Rosehaven beginnen,..
en Grealam heb ik al vele malen voorbij zien schieten! :harts:
( stiekem gekeken,.....kon het niet laten,... :oops: )


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 jan 2007, 19:28 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 mei 2006, 12:29
Berichten: 51
Woonplaats: Huissen
Daniëlle Je hebt een goede beoordelling afgegeven over dit boek . :382:
Heb deze net gisterenavond ( vannacht ) uitgelezen.
Vond het verhaal nogal triest
De stukjes met Dienwald en Philippa die in dit boek op visite komen bij Roland en Daria vond ik schitterend wat een leuk stel. Heb het boek wat over hun ging ook gelezen en vond het toch het leukste boek misschien omdat ik het z'n leuk stel vind.zat meer humor in.
Ben vandaag begonnen met het vervolg Rosehaven met Severin en Hastings. Het begint in ieder geval al heel triest en er komen oude bekende in voor ( vorige boeken).

Kimmie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 jan 2007, 21:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
kimmie schreef:
Daniëlle Je hebt een goede beoordelling afgegeven over dit boek . :382:
Heb deze net gisterenavond ( vannacht ) uitgelezen.
Vond het verhaal nogal triest
De stukjes met Dienwald en Philippa die in dit boek op visite komen bij Roland en Daria vond ik schitterend wat een leuk stel. Heb het boek wat over hun ging ook gelezen en vond het toch het leukste boek misschien omdat ik het z'n leuk stel vind.zat meer humor in.
Ben vandaag begonnen met het vervolg Rosehaven met Severin en Hastings. Het begint in ieder geval al heel triest en er komen oude bekende in voor ( vorige boeken).

Kimmie


ik ga nu ook in Rosehaven beginnen en zag Grealam al voorbij flitsen,..
Ik hoop van harte dat hij ook erg goed is...

Op naar Rosehaven,..... :harts: :harts: :harts: :382:
Wel een rare namen voor hen,...ik haalde ze al door elkaar bij het begin :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2007, 08:25 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 mei 2006, 12:29
Berichten: 51
Woonplaats: Huissen
Ik haalde ze ook steeds door elkaar daar bij komt nog dat ik een vriendin heb die woont in Hastings verwarrend.
Vind haar een leuk pittig ding met humor hem weet ik nog niet en de stukje met de marter vindt ik erg leuk.

Kimmie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling