Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 17:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Jayne Ann Krentz: Absolutely possitively

Voor degenen die dat nog niet wisten: Dit is de echte naam van Amanda Quick. Ze schrijft ook nog onder de naam Jayne Castle, maar daar heb ik pas 1 boek van kunnen vinden helaas. (En daar kom ik niet doorheen :cry: is sf).

Molly Abberwick is beheerder van een fonds dat toelagen geeft aan uitvinders, uit naam van haar overleden vader die zijn leven lang op zoek was naar investeerders om zijn uitvindingen te financieren. Harry Trevelyan is de consultant die beoordeelt over de uitvinders die die toelagen aanvragen, ook echt haalbare en originele uitvindingen hebben die het geld waard zijn. Molly is wees, en heeft de laatste jaren haar zusje opgevoed, die nu eindelijk naar college gaat. Toen haar moeder overleed is zij van school gegaan om voor haar verstrooide maar briljante vader en haar zusje te zorgen. Om geld te verdienen is ze in een theewinkeltje gaan werken, wat ze vervolgens tot een zeer goedlopende zaak heeft uitgebouwd. Na het overlijden van haar vader heeft ze een stichting opgericht om van het geld van haar vaders laatste uitvinding andere uitvinders te kunnen helpen.
Harry's ouders zijn vermoord toen hij een jaar of 16 was. Ze waren tegen de zin van hun familie's getrouwd. De Trevelyans zijn kermismensen, doen aan stuntrijden en waarzeggen e.d.. De Strattons zijn rijke zakenlui. Harry zit tussen 2 vuren, ze willen allemaal dat hij kant kiest en al hun problemen oplost. Hij wilde niet in het Stratton familiebedrijf komen, en is in plaats daarvan dus academicus geworden.
In de Trevelyan familie komen paranormale krachten voor, het tweede gezicht, wat Harry ten zeerste ontkent dat hij dat heeft. Alles wat hij weet komt door logisch nadenken en intuitie, niet door iets paranormaals, daar gelooft hij niet in. Maar ja, hoe harder je iets ontkent ...
Het boek begint ermee dat Molly boos is op Harry omdat hij alle aanvragen afkeurt. Zij wil dolgraag wat geld uitdelen, en hij kraakt alles maar af. Harry wil haar vragen een affaire te beginnen. Ze zijn immers tegengestelden, iets permanenters kan het toch nooit worden? Iedere keer als ze een date hebben, komt er wat tussen, heeft een familielid van Harry zijn hulp ergens bij nodig, dus erg snel gebeurt het niet.
Op een keer als Harry Molly thuis ophaalt, ziet hij bij de voordeur een doos staan, met een touwtje dat naar de deur gaat. Hij "weet" dat het iets slechts is, en probeert te voorkomen dat Molly opendoet. Maar dat doet ze toch, en er zit een pistool in de doos dat afgaat. Gelukkig niet met een kogel, maar met een vlag: Bang you're dead. Molly denkt dat het om een grapje vind van vrienden van haar zus, en is niet echt bang. Harry denkt daar anders over.
Later gebeurt er nog iets, waar ze wel bang van wordt, en dat vindt Harry dus een uitstekend excuus om haar bij hem te laten intrekken zodat hij haar kan vertrouwen.
Ik zal verder de plot niet verklappen, het is een erg leuk verhaal, zoals Molly ook Harry's beide families inpakt e.d.
Op een gegeven moment dacht ik, goh wat een flauw einde, dat het zo moet aflopen, maar toen werd het gelukkig weer goed spannend :D
En de epiloog is helemaal erg leuk.
Ik vind dit een echte aanrader, het is geen historische roman, maar speelt een aantal jaren geleden (nog geen mobieltjes). Leuke bijfiguren, aparte beroepen weer (hoe verzinnen ze dat toch steeds), mooi en spannend verhaal.
Een 8+


Laatst bijgewerkt door Diana op 12 dec 2006, 20:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 17:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Quick,..mag altijd met wat spannends schrijven!
Altijd wordt er wel iemand bijna vermoord,...of moet uitkijken niet vermoord te worden!

ja,...leuke schrijfster,...maar niet mijn favoriet! :? ,..teveel regency!

maar ja,...dat komt ook wel in piraatjes voor,.........


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 17:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Maar deze is niet historisch hoor, degene waar ik in bezig ben ook niet :D
Maarre, wat vind je niet leuk aan Regency?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 18:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja,..ik had het over Quick,...en dat is toch wel dezelfde schrijfster als die je nu leest :? die ken ik,..haar andere ik zeg maar eh niet hoor!

regency staat niet echt in mijn favo lijstje zeg maar,..
en dan ga ik liever voor,..Viking, middeleeuwen,...Piraatje, western,..of zelfs Thrillersssss

Ik weet niet,...al die jurken en wetjes enzo,..paard en wagen,...nee,...
liever een ridder,...kasteel,..bla bla,... :harts:

En dat alles komt gewoon,..omdat ik, verwend, verpest,...en te veel keuze heb,.. :oops:
pak altijd wat favorieten :wink:
maar die Lowell,..had ik , buiten de ned vert, niet meer gelezen! :382:
Goede keus,..goede keus! :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 18:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Mmmm veel dezelfde smaak, maar wel jammer dat je niet van Regency houdt. Veel lords en lady's mooie jurken en rijtuigen, daar hou ik echt wel van, vooral met een beetje spannend plot erbij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006, 18:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
diana schreef:
Mmmm veel dezelfde smaak, maar wel jammer dat je niet van Regency houdt. Veel lords en lady's mooie jurken en rijtuigen, daar hou ik echt wel van, vooral met een beetje spannend plot erbij.


Ik hou eigenlijk alleen niet van Western (tenzij door Lowell geschreven :wink: ).

Maar hoewel ik Regency heerlijk vind, is Amanda Quick niet 1 van mijn favoriete schrijfsters. Haar stijl is het voor mij gewoon net niet.
Zo zie je hoe smaken kunnen verschillen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2006, 08:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Maaike schreef:
diana schreef:
Mmmm veel dezelfde smaak, maar wel jammer dat je niet van Regency houdt. Veel lords en lady's mooie jurken en rijtuigen, daar hou ik echt wel van, vooral met een beetje spannend plot erbij.


Ik hou eigenlijk alleen niet van Western (tenzij door Lowell geschreven :wink: ).

Maar hoewel ik Regency heerlijk vind, is Amanda Quick niet 1 van mijn favoriete schrijfsters. Haar stijl is het voor mij gewoon net niet.
Zo zie je hoe smaken kunnen verschillen.


Ja,...zelfs in het HR sfeertje kun je van smaak verschillen!
Zo ben ik een echte Viking fan,....en ja,...de rijtjes staan ergens op het forum! ( je favo genre)
Maar regency staat er bij mij niet eens op! :?
Laurens is eigenlijk een van de weinige die ik wel lees,...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2006, 20:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Ja smaken verschillen gelukkig inderdaad :D Iedereen hetzelfde is ook saai hoor. Af en toe een viking, piraatje of western vind ik prima, maar ik heb toch het idee dat in een Regency de vrouw meer kans heeft om zelf dingen te doen, een sterk persoon te zijn.
Een viking of middeleeuwse ridder is toch veel meer tiran dan een Engelse lord (ok vrouwen blijven eigendom, maar toch). Lees maar een Hawkins of Laurens of Dodd etc. En ik hou van boeken met eigenwijze vrouwen in de hoofdrol. Niet dat de man dan een watje is, zeker niet, maar een ja en amen typje als vrouw, nee zeggen en ja moeten doen, daar erger ik me heel erg aan.
Ik zie regency als begin van de emancipatie zeg maar :wink:
Sterke vrouwen die zich niet op hun kop laten zitten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2006, 20:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Jayne Ann Krentz: Deep Waters

Dit is het vervolg op Absolutely Positevely. Niet in de zin dat dezelfde personen voorkomen, want dat is niet het geval, maar wel dat ze de thee drinken van Molly Aberwick :D
Charity Truitt heeft jarenlang een modebedrijf gerund voor haar stiefbroertje en -zusje, totdat ze een burnout heeft gekregen. Ze is naar een klein gehucht vertrokken, genaamd Crazy Otis Landing. Daar is ze een boekwinkeltje begonnen.
Elias Winters is consultant geweest voor grote bedrijven die grote zaken doen, in de Pacific Rim (geen idee welk werelddeel dat precies is hoor). Zijn enige vriend is overleden en heeft hem de pier en een winkeltje en zo nagelaten in Crazy Otis Landing. Iedereen verdenkt hem ervan het terrein te willen opkopen voor een grote client die er een of ander duur resort wil neerzetten, maar dat is niet het geval. Hij heeft een of andere obscure filosofie en martial arts-ding geleerd van die vriend, de weg van water. Dus steeds als je hem iets vraagt, krijg je een erg irritant cryptisch antwoord terug, over water. Charity vind dat ook niet echt leuk.

Het subplot is, dat een cult is neergestreken in Crazy Otis Landing, die erop vertrouwen dat de nacht van 15 augustus een ruimteschip land, die hen mee zal nemen op een reis door de galaxy. Oftewel een stel gekken in lange jurken die al hun geld aan de cult hebben geschonken. De leidster van de cult is een plaatselijke vrouw die is gescheiden van de rijkste man daar, een vastgoedhandelaar/makelaar. Dus ze zit hem en zijn nieuwe vrouw (hun assistente waar hij haar mee bedroog) lekker dwars door op een terrein te gaan kamperen met haar groep volgelingen. Terrein dat hij wil verkopen met veel winst.
De cult is natuurlijk onzin, en dekmantel voor haar idee om haar ex van zijn geld af te helpen, wat haar lukt. Helaas komt ze er niet mee weg omdat iemand haar vermoord. Elias is verdachte, maar Charity verdedigt hem hartstochtelijk. Ze beginnen een affaire.
Nog een moord, een verkeerde arrestatie, en de oplossing.
Bijrollen voor Charity's familie, de andere exentrieke winkeliers op de pier, en een chagrijnige papagaai :D
Leuk detail: in haar boekwinkel pakt Charity de nieuwe zending Elizabeth Lowell's uit :D
Voor degenen die van veel liefdesscenes houden: sla hem maar over.
De stukjes die er in staan zijn leuk, maar het is gelukkig niet het halve boek.
Origineel verhaal, leuk einde. Een 8,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2006, 20:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Jayne Ann Krentz: Gift of Gold

Verity Ames is een restauranteigenaar en chefkok tegelijk in een vegetarisch restaurant in Sequence Springs, Arizona. Ze heeft een zeer ongebruikelijke opvoeding gehad. Sinds het overlijden van haar moeder heeft haar vader haar de hele wereld mee overgenomen. Ze is nooit echt naar school geweest, maar heeft alles van hem geleerd. Ze is 28 en nog maagd. Ze krijgt een verzoek van haar vader om hem in Mexico op te komen zoeken, en omdat ze toe is aan een vakantie, gaat ze. Maar hij is al weg als zij daar aankomt. Ze gaat de plaatselijke kroegen af om hem te zoeken, en wordt bijna verkracht als ze de verkeerde kroeg binnengaat. Een vreemdeling redt haar, maar ze blijft niet wachten om hem te bedanken, ze vlucht. En laat alleen een oorbel achter.
Jonas Quarrel is een vreemde man. Een doctoraat in de Renaissance, een zeer goede leraar, maar 5 jaar geleden heeft hij dat allemaal opgegeven en is de wereld ingetrokken. Leeft van goedkoop baantje naar het volgende baantje, en doet niets meer met zijn opleiding. Op een dag staat hij bij Verity op de stoep, solliciterend naar het baantje van vaatwasser, kelner en klusjesman. Ze wil hem niet huren omdat ze hem intimiderend vind, maar hij laat zich niet wegsturen en uiteindelijk neemt ze hem toch in dienst.
Een paar dagen later komt Verity's vader onverwacht midden in de nacht aan. Hij sluipt de cottage binnen waar Jonas slaapt, en vind zichzelf terug op de grond met een mes op zijn keel. Emerson heeft hulp nodig om een paar antieke pistolen te verkopen zodat hij een geldschuld kan aflossen. Jonas bevestigt dat de pistolen authentiek zijn, en hun geld waard.
Die avond vrijen Jonas en Verity voor het eerst, en later ontdekt ze haar oorbel in zijn broekzak. Hij is haar gevolgd vanuit Mexico? 2000 kilometer verder, en 2 maanden heeft het geduurd voor hij haar vond. Waarom? Hij probeert het uit te leggen maar ze gelooft hem niet, en vertrouwt hem niet. Maar hij durft niet eerlijk te zijn.
Een paar dagen later komt er een beroemd schilderes eten in Verity's restaurant. Een soort kluizenaarster die zich niet laat zien of interviewen. Verity heeft haar schilderijen gezien en bewonderd haar heel erg. Ze raken in gesprek en worden vriendinnen, maar Jonas vertrouwt het niet. Hij vindt de schilderes een koude vis en denkt dat er wat achter zit als ze Verity bij haar thuis uitnodigt, waar niemand ooit komt. Hij besluit met haar mee te gaan, wat precies de bedoeling was van Caitlin.
Het is een erg lelijk en groot huis, ergens aan de kust. De vorige eigenaar gebruikte het voor slechte dingen. In iedere slaapkamer hangt een antiek zwaard of rapier aan de muur. En dan komt de reden naar boven waarom Jonas zijn carriere de rug heeft toegekeerd. Hij heeft een talent voor psychometry. Als hij een antiek wapen aanraakt, wat voor geweld is gebruikt, dan voelt hij de emoties die eraan kleven, en wordt opgezogen in een soort van gang waar hij de scenes van vroeger ziet en ervaart. Verity is zijn anker, en toen hij haar oorbel opraapte voelde hij zoiets aan. Dat was de reden dat hij haar heeft opgespoord.
Vijf jaar geleden werd Jonas getest op zijn talent, en door dat testen werd het almaar sterker en moeilijker te controleren. Toen hij bijna iemand vermoordde terwijl hij een oud rapier vasthield, is hij gevlucht. Maar nu met Verity naast zich, kan hij het beheersen, meer zien. Verity is natuurlijk erg bang voor alles, wat gebeurt er met haar? Maar ze kan zijn smeekbeden niet weerstaan, en helpt hem zijn talent te beheersen.
Aan het eind van het boek komt de ware reden boven waarom Caitlin Verity's vriendschap zocht, haar band met Jonas, en haar behoefte naar wraak op de man die haar lang geleden verkrachte, verminkte en bijna vermoorde. Het is een zeer spannend plot, met een onverwacht einde.

Een mooi verhaal, goede hoofdpersonen, weinig bijpersonen maar wel leuke zoals haar vader, mooie liefdesscenes maar niet teveel. Veel humor, vooral de dialogen. Spannend op sommige plaatsen, en zeer intrigerend. Voor wie van paranormaal houdt (zoals ik) een aanrader. Ik geef het een 8.
Opvallend vind ik dat het vegetarische eten zo vaak terugkomt in haar boeken. Dit boek is toch al uit 1988.

Wordt vervolgd in Gift of Fire, wat ik hierna ga lezen 


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2006, 20:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Jayne Ann Krentz: Gift of Fire

Het vervolg op Gift of Gold. Emerson wordt weggeroepen naar Mexico om een oude vriend te helpen, en Jonas gaat met hem mee. Verity denkt dat dit het begin is van zijn zwerflust, en dat hij steeds weer weg zal gaan, terwijl zij niets anders kan doen dan op hem wachten.
Terwijl de mannen weg gaan, komen er twee mensen die Jonas professioneel willen inhuren om een oude Renaissance villa te authenticeren. Alleen staat hij niet ergens in Italië, maar ergens op een eiland in een koud gedeelte van Amerika. En in die villa zou een verborgen schat zijn. Het is een Italiaanse villa die door een rijke Amerikaan is gekocht, meer dan 100 jaar geleden, afgebroken en verscheept naar Amerika waar het weer is opgebouwd op precies dezelfde manier.
Verity haalt Jonas over om er naar toe te gaan als een soort betaalde vakantie. Beetje schatzoeken terwijl hij een verslag maakt over de villa. De eigenaren zijn Doug, een normale man, een beurshandelaar, en zijn zus, die getikt is en graag met paranormale mensen naar bed gaat. Zij heeft een paar anderen uitgenodigd om ook naar de villa te komen.
Wat volgt is een verhaal over geheime gangen, mensen met echte psychische krachten en mensen die dat alleen maar denken, moord en pogingen daartoe.
Verity is zwanger en weet niet hoe Jonas daar op zal reageren. Maar als ze het hem uiteindelijk vertelt, is hij dolblij. Zeer tactloos deelt hij haar mede dat ze gaan trouwen zodra ze terug zijn, en hij is zeer verbaasd als ze ronduit weigert. Tsja, mannen.
Verity is nog steeds onzeker over hem, denkt dat hij haar alleen maar nodig heeft als zijn anker, en dat ze zonder die band weinig gemeen hebben.
Uiteindelijk komt alles goed natuurlijk, de slechterikken worden gepakt, de slachtoffers herstellen, en er is geen schat, tenminste niet van goud of edelstenen. Maar helaas is Jonas zijn gave weggebrand in die laatste grote confrontatie. Wat nu? Beiden durven niet over hun gevoelens te praten, ze denken allebei dat de ander nu niet meer wil. Jonas durft niet te praten en wil alles met sex oplossen om zo de band te versterken, en Verity denkt dat hij eerst moet herstellen.
Af en toe vind ik Jonas erg irritant, typisch man om te denken dat vrijen genoeg is, en dat praten niet hoeft. Heel erg jaloers op vrienden die Verity maakt, en veel te bezitterig.
Maar het verhaal is leuk, jammer dat er niet nog een vervolg op is, want op het laatst blijkt dat zijn gave hersteld is 
Een 8 weer. Wat meer sex dan het eerste deel, vooral de scene in de "martelkamer" vond ik wel grappig. Wie deel 1 heeft gelezen moet deel 2 zeker ook proberen, maar niet in de verkeerde volgorde.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2006, 22:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Zo Diana, jij hebt even flink doorgelezen! Ze klinken allemaal wel leuk.

Ja, Jayne Ann Krantz heeft alleen onder de naam Amanda Quick historische romans geschreven. Ik heb er net een paar gelezen en ik vind ze erg leuk.

Ik hou ook erg van regency, is mijn favo genre. Of het het begin van de vrouwenemancipatie is zou ik niet durven zeggen. Ik zal er eens over nadenken bij het volgende boek. :wink:

Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2006, 23:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Ja, ik zat een week zonder internet, dus ik kon weinig anders. Maar ben helaas nu weer door mijn voorraad Quick/Krentz heen, daarom stapeltje anthologies gepakt. En daarna? mmm Laurens denk ik :D
En ik ben nu dus begonnen mijn boekbeoordelingen eerst in Word te typen, en dan hier te plakken, stuk makkelijker :D en zo opgeslagen om er nog wat mee te kunnen doen.

Tip voor jou Daniëlle? Hoef je geen halve beoordelingen meer te plaatsen :razz: Denk dat: lees eens door, wil het einde weten :382:

Groetjes, Diana


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2006, 08:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja,...ik heb een bestand van word.
Maar ik vind het dubbel werk :? :oops: ( kopieren :roll: )

Ik blader graag door mijn ordners,...dus draai ik mijn beoordelingen van CD uit :? :cool: :oops:
Dat is incl. tijd, datum, reaktie!

O, wat ben ik erg!!!!!!!!!!

Jullie zouden al die honderden bladen eens moeten zien,.................
Op schrijver, op genre,.....enz,.........


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2006, 09:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
http://www.marktplaza.nl/Jayne-Ann-Kren ... 721450.php

Heb je deze al? :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling