Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Darius - Grace Burrowes
BerichtGeplaatst: 23 aug 2013, 10:19 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Darius: Lord of Pleasures (Lonely Lords, deel 1)

De regel hierboven alleen al zorgt ervoor dat je nieuwsgierig wordt.

In beoordelingen ben ik niet echt geweldig, dat heb ik wel vaker gezegd, omdat ik niet altijd goed op papier kan zetten wat mijn gevoelens zijn. Enfin, ik zal mijn best doen.

Darius Lindsey, vermeden door zijn rijke vader, is erg arm. Hij besloot zijn geld te verdienen door zichzelf te prostitueren. Ja zeg! Haak nu niet meteen af!

Zijn ‘daden’ worden niet echt expliciet beschreven. Daden tussen aanhalingstekens, want de daad wordt niet gepleegd bij bijvoorbeeld de twee dames die bijzonder veel van SM houden. Ja, wordt ook beschreven. Tussen de regels door lees ik dat deze twee dames ook een verhouding met elkaar hebben.

Helaas, Darius verdient niet genoeg om in zijn levensonderhoud te voorzien en zijn kleine landgoed te onderhouden. Gelukkig komt de oude Lord William Longstreet met een voorstel. Hij stelt Darius voor om zijn vrouw, Lady Vivian, te bevruchten. Darius zou door zoveel geld voor krijgen, dat hij het hoereren achter zich kan laten.

Misschien is er nu wel een aantal meiden gestopt. Eigenlijk zouden zij de moed op moeten brengen om het boek toch te lezen.
De opbouw vind ik erg knap; de liefde die je uiteindelijk ziet groeien, prachtig vind ik dat. Darius probeert zich, en Vivian ook eigenlijk, met af en toe onaardige opmerkingen, op een afstand te houden. Een maand mogen zij samen zijn en, natuurlijk, hun samenzijn resulteert in een zwangerschap.

Ik ben duidelijk onder de indruk van deze schrijfster. Mijn aandacht werd op haar gevestigd door Sandra Owens, de schrijfster van The Letter. Aangezien ik haar heel goed vind schrijven, kon het niet anders dan dat ik Grace mij ook wel aan zou staan.

Wat mij zo aanspreekt is, dat Grace ook zo geweldig de emoties kan verwoorden. Natuurlijk is alles heel persoonlijk! Wat de een de hemel in prijst, wil de ander nog niet bij het oud papier zetten…

Nog één puntje: Haar Engels is niet eenvoudig. In het begin had ik er moeite mee de draad op te pakken. Veel onbekende woorden, die het VanDale Pocketboek niet in zijn vocabulaire heeft staan. Uiteindelijk is de sfeer van dit boek me gelukkig niet ontgaan!

Ik ben verkocht! In een maand tijd heb ik twee schrijfsters gevonden die ik voor altijd wil blijven volgen!

Hanny d.d. 23-08-2013


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 aug 2013, 13:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ik blijf jullie recensies van Engelse boeken maar lezen omdat er telkens wel hele goeie tussen zitten. En Hanny, je schrijft prima beoordelingen hoor ;)
Ik ben nieuwsgierig, maar ik lees geen Engels. Dus, ik roep om een vertaling.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling