Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 jun 2013, 12:04 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Dit vond ik een prachtig verhaal. Eigenlijk wil ik geen beoordeling schrijven, omdat het de schoonheid van het verhaal teniet doet.
Je moet er uiteraard wel van houden. Je kunt het bijvoorbeeld uiteindelijk te soetzappig vinden, maar mij liet het niet los.

Er zijn verschrikkelijke dingen gebeurd met de heldin. De held wordt daar door middel van een brief van de dader van op de hoogte gesteld.
Het geduld en de liefde die Michael in zich heeft om haar vertrouwen weer te winnen, voelde ik heel goed aan. Diana moet de mens in z'n algemeenheid weer leren vertrouwen.
Hun zoon Jamie speelt ook een lieve rol.
Je kon me opvegen, toen Michael de zekerheid kreeg dat Jamie zijn zoon was en hij (Michael) hartverscheurend moest huilen. Ik heb met hem meegedaan...

Zo'n beetje aan het eind kreeg een driepotig katje ook nog een rolletje. Wat volgens mij niet klopte was, dat het katje steeds omviel. Driepotige katten kunnen heel goed lopen, dacht ik zo.

Ach, ik kan niet anders zeggen dan dat ik van dit verhaal heel erg heb genoten. Ik ben me er terdege van bewust dat er meiden zijn die het te zoet vinden, want de laatste tijd zie ik dat er meer en meer Slaughters en zo meer worden gelezen.

Hanny, d.d. 15-06-2013


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 jun 2013, 07:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling Hanny, en ondanks dat ik óók middenin de Slaughter serie zit, spreken meerdere stijlen mij aan. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben.
Je kan je soms helemaal verliezen in een verhaal, ook al is het een beetje zoetsappig :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2013, 07:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
bedankt voor je "niet beoordeling" Hanny. hij staat op mijn lijstje en dus binnenkort aan de beurt. :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 aug 2013, 14:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 feb 2008, 20:36
Berichten: 120
Ik wil em heel graag kopen, maar via book depository lukt dat niet.
Hij geeft 'no results' voor dit boek.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 aug 2013, 13:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Aangezien ik in de 'prachtige dagen van optimale vrouwelijkheid' zit zoals een vriend het ooit verwoordde (ongesteld dus) krijg ik nu al tranen bij je beoordeling. Niet omdat die slecht is maar omdat ik dus een paar prachtige scènes verwacht. En dan weer in het Engels, ik verwacht hier toch wel een vertaling van, zo snel mogelijk hopelijk :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling