Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 18:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
"New York Times" bestselling author Linda Howard captivates readers in the deeply romantic tale of a contemporary woman who unravels an extraordinary mystery from the past . . . by living it.A scholar specializing in ancient manuscripts, Grace St. John never imagined that a cache of old documents she discovered was the missing link to a lost Celtic treasure. But as soon as she deciphers the legend of the Knights of the Templar -- long fabled to hold the key to unlimited power -- Grace becomes the target of a ruthless killer bent on abusing the coveted force. Determined to stop him, Grace needs the help of a warrior bound by duty to uphold the Templar's secret for all eternity. But to find him -- and to save herself -- she must go back in time . . . to fourteenth-century Scotland . . . and to Black Niall, a fierce man of dark fury and raw, unbridled desire. . . .

Linda Howard heeft het al vaker laten zien dat ze qua stijl van schrijven alle kanten op gaat en ook dit keer heeft ze me weer verrast.
Ik vind het altijd lastig om een beoordeling te schrijven omdat ik altijd bang ben teveel te verklappen maar dit boek intrigeerde me toch zodanig dat ik weer eens een poging waag
Ik vind het tijdreis gedeelte op een heel verrassende manier erin verwerkt.
In het begin van het boek wordt je in eerste instantie "op het verkeerde been" gezet en dat geeft wel een verrassende wending
De kracht die Grace in zichzelf ontdekt wordt ook mooi beschreven
Verder een paar mooie bijfiguren zoals ik ze dan maar even noem
Zeker een boek om aan te raden

Ben trouwens wel benieuwd of iemand van jullie het boek ook heeft gelezen


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling