Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 nov 2012, 08:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Afbeelding
Deel 2 uit de Veiled Seduction reeks.
Citaat:
FOOTSTEPS IN THE FOG Lord Frederick Aveline, otherwise known as Derick, has successfully kept up appearances as an English nobleman. What no one knows is that he's a full-blooded Frenchman--a double-agent for the British against the French. But there is something else no one knows about Derick. Deciding to leave behind his days of espionage, he's arrived home in Derbyshire to finish one final order of business: to find and expose a dangerous traitor. But Aveline castle holds its own share of secrets--including murder, and an unexpected lure in Emma Wallingford. Brilliant and feisty, her loyalty lies with acting as the town's magistrate, and she doesn't welcome an unanticipated, though appealing, intrusion like Derick. As the two of them are drawn closer, the sordid past of Derick's family comes to light, as does the true nature of his arrival. But when deception, however sweet, is the name of the game no one can be trusted, and every love--and every life--is at risk.

Net zoals in deel 1 uit deze reeks, is Emma een heel intelligente vrouw, ze houdt zich (haar tijd vooruit) bezig met misdaadstatistieken en is ook een beetje een rekenkundig wonder.
Derick is een bijna ex-spion en heeft het ook wat lastig met zijn verleden.
Als het verhaal begint, is er net iemand vermist die vermoord blijkt te zijn. Maar toch ligt in de eerste helft van het verhaal de nadruk meer op de romantische verwikkelingen tussen Emma en Derick.
In dit boek zijn niet zo heel veel bijfiguren, en helft daarvan is dan nog gestorven aan onnatuurlijke oorzaken. De belangrijkste nog levende bijfiguur is de door beroerte getroffen en aan rolstoel gekluisterde broer van Emma. In de tweede helft van het boek ligt de nadruk meer op de nogal spannende intrige. De schrijfster weet ook in dit boek de lezer af en toe op het verkeerde been te zetten.

Op het einde van het boek stond al een voorproefje voor deel 3 (Sweet Madness) uit deze reeks, en als dat uitkomt, wil ik het zeker ook lezen. Het voorproefje sprak met wel aan.
8,5/10

Marleen 08.11.2012


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 nov 2012, 08:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Dit schreef Arabella over die boek :
Arabella schreef:
Sweet deception (tweede boek van HS) is ook heel goed!! Heb hem op mijn vakantie gelezen. Heather Snow is nu echt een auteur die bij mij op het lijstje staat van "Als er een nieuw boek van deze schrijver uitkomt, koop ik het zonder de blurb te lezen."
Wederom een heldin, Emma, die zeer intelligent is (het verbaast me hoe leuk ik het vind om over slimme heldinnen te lezen). In dit boek was de held, Derick, emotioneel beschadigd, wat hem niet minder mannelijk maakte :harts: Ik had namelijk een review gelezen dat iemand het irritant vond dat hij steeds zijn verleden niet kon loslaten. Er was wel iets anders waar ik moeite mee had en dat heeft te maken met wat zijn werk precies in hield. Ik vond ook dat Emma het wel heel makkelijk accepteerde... Hoewel dat misschien wel is hoe je er als volwassene mee hoort om te gaan, had ik liever gezien dat Derick een beetje moeite moest doen om weer in haar good graces te komen. Gewoon omdat ik dat leuk vind hihi :twisted:
Het boek heeft me ook laten huilen en dat had te maken met de broer van Emma. Ik ga niets verklappen, je moet het boek echt zelf gaan lezen!
Volgend boek van Heather Snow, Sweet madness, komt juni 2013 uit, dus dat duurt nog even.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 nov 2012, 09:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
pfff, dat lijstje wordt steeds langer... :wink: :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 nov 2012, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Heather Snow klinkt als een prima schrijfster.
De drang om een e-reader aan te schaffen en in het Engels te gaan lezen wordt steeds groter.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling