Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 jun 2012, 22:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Sweet Enemy - Heather Snow
Afbeelding
Geoffrey Wentworth, a war hero and rising political star, never wanted to be the Earl, but when his brother dies, he knows his duty--take up the responsibility for his family's estates. His mother's definition of duty differs from his, however, and can be summed up in one word--heirs. When Geoffrey rushes home to answer her urgent summons, he finds himself host to a house full of women, all vying to become the next Countess of Stratford. But his love is Parliament, where he wields his influence and reputation to better the lives of ex-soldiers, until a tempting houseguest and a secret from his past threaten his freedom...and his heart.

Liliana Claremont, a brilliant chemist, doesn't want to be any man's wife, much less a countess. If she had tuppence for every time she'd been told her place was filling the nursery, not experimenting in the laboratory, she could buy the Tower Bridge. However, when she receives a coveted invitation to the Earl's house party, she trades in her beakers for ball gowns and gladly takes on the guise of husband hunter--for the chance to uncover what the Earl had to do with the murder of her father.

Liliana believes the best way to get the answers she needs is to keep her enemy close, though romance is not part of her formula. But it only takes one kiss to start a reaction she can't control...


Eindelijk weer eens een Regency dat me echt boeide. Sweet Enemy is het debuut van Heather Snow en ik ben helemaal fan.
Liliana is een zeer intelligente vrouw. Ze heeft haar hele leven zich bezig gehouden met scheikundige kant van planten en kruiden (combinatie van haar ouders. Haar vader was chemicus en haar moeder wist veel van planten). Wanneer haar vader plotseling overlijd, wil ze maar 1 ding weten. En dat is erachter komen wat er precies met haar vader is gebeurd. Ze overtuigt haar tante om haar mee te nemen naar een house party van de graaf Geoffrey. De laatste woorden van haar vader hadden te maken met het landhuis van Geoffrey.
Geoffrey is soldaat geweest en wil de omstandigheden van soldaten die terugkomen uit de oorlog verbeteren. Zowel hij als Liliana willen allebei niet trouwen. Alle twee hebben ze daar hun redenen voor.
Wat zo leuk was en verfrissend aan dit boek was, is dat allebei de karakters echt diepgang hadden. Iets wat je niet vaak ziet in een regency. Er was natuurlijk chemie tussen hen (al bij hun eerste ontmoeting), maar daar maakte hij niet meteen gebruik van. Hij wilde gewoon graag bij haar zijn en dat liet hij merken.
Het mysterie rondom de dood van haar vader was ook leuk om te lezen. Het is eigenlijk altijd wel duidelijk wie de slechterik in het boek is, maar in dit geval niet. Tot op het laatste moment wist ik niet wie de slechterik was. Erg goed geschreven en ik kijk uit naar Heather Snow's tweede boek, dat in augustus uitkomt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2012, 08:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt heel goed :382: :382:
mooie beoordeling!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2012, 14:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Die wil ik ook wel lezen, klinkt veelbelovend !



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2012, 17:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
E-boek iemand??? :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2012, 18:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
De spreekwoordelijke Afbeelding is onderweg.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 aug 2012, 13:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Afgelopen dagen heb ik dit boek uitgelezen, het zal al een tijdje bij mijn favorieten in mijn e-lezer.
Een mooi liefdesverhaal met een spannende rode draad (mijn hart klopte op een gegeven moment in mijn keel van de spanning). Behalve de interessante hoofdfiguren zijn de bijfiguren ook goed getekend. En de slechte kon ik ook niet raden.
9/10


(Het tweede boek van Heather Snow is nu uit en ik ga ernaar opzoek...)


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 aug 2012, 14:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Klinkt heel goed, alleen, was het nu maar vertaald :|


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 aug 2012, 17:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Sweet deception (tweede boek van HS) is ook heel goed!! Heb hem op mijn vakantie gelezen. Heather Snow is nu echt een auteur die bij mij op het lijstje staat van "Als er een nieuw boek van deze schrijver uitkomt, koop ik het zonder de blurb te lezen."
Wederom een heldin, Emma, die zeer intelligent is (het verbaast me hoe leuk ik het vind om over slimme heldinnen te lezen). In dit boek was de held, Derick, emotioneel beschadigd, wat hem niet minder mannelijk maakte :harts: Ik had namelijk een review gelezen dat iemand het irritant vond dat hij steeds zijn verleden niet kon loslaten. Er was wel iets anders waar ik moeite mee had en dat heeft te maken met wat zijn werk precies in hield. Ik vond ook dat Emma het wel heel makkelijk accepteerde... Hoewel dat misschien wel is hoe je er als volwassene mee hoort om te gaan, had ik liever gezien dat Derick een beetje moeite moest doen om weer in haar good graces te komen. Gewoon omdat ik dat leuk vind hihi :twisted:
Het boek heeft me ook laten huilen en dat had te maken met de broer van Emma. Ik ga niets verklappen, je moet het boek echt zelf gaan lezen!
Volgend boek van Heather Snow, Sweet madness, komt juni 2013 uit, dus dat duurt nog even.


Laatst bijgewerkt door Arabella op 28 aug 2012, 21:37, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 aug 2012, 17:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Sweet Deception staat al op m'n ereader, komt binnenkort aan de beurt :cheer:




Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 29 aug 2012, 10:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke goede recensies lees van boeken die ik hoe dan ook nog niet kan lezen :-(
Het klinkt echt heerlijk maar ik ben een halve anti E-reader en een halve antie-Engels lezer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 29 aug 2012, 11:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Een eboek zou je wel kunnen afdrukken op papier, en op die manier lezen. Maar het blijft natuurlijk wel Engels...


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 aug 2012, 12:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Ik heb het gevoel dat het niet lang duurt voordat deze boeken worden opgepikt door Candlelight. Daar zijn ze te goed voor.
Sorry Alicia, wilde je niet verdrietig maken :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 aug 2012, 13:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Een mailtje naar Cesar helpt misschien...


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 aug 2012, 10:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik vond het een mooi boek, maar na de goede beoordelingen dacht ik dat het nog beter ging zijn...
mijn verwachtingen waren iets te hoog om ingelost te worden... maar het blijft een goed boek!! :wink:
Iliana is een leuke dame en geoffrey kent er wel wat van... :wink: en ze willen inderdaad gewoon graag bij mekaar zijn!
ik geef het een 8/10 :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 sep 2012, 09:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
mag ik misschien ook een PBtje met het boek :003:
klinkt geweldig !!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling