Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012, 13:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 feb 2008, 20:36
Berichten: 120
Afbeelding

Endelijk weer eens een boek die ik helemaal heb uitgelezen....
Wat een heeeeeeerlijk boek!!! :harts: :harts: :harts:

Het gaat over Violet Redmond een verwende vrouw uit een goede rijke familie.
Ze heeft aanbidders genoeg ,Ze is slim en vol humor.Maar niemand is mans genoeg voor Violet.Iedere man is een loopjongen of een speeltje voor haar.Dan komt Kapitein
flint in beeld.Hij valt meteen op in het bal door zijn knapheid en mannelijkheid.Hij meteen het
middelpunt van de roddels en men noemt hem 'a savage'.
Hij danst met Violet en de aantrekkingskracht tussen hen is meteen merkbaar.Violet komt erachter dat hij op zoek gaat naar een piraat om hem ter rechte te brengen;een piraat die mogelijk haar verdwenen broer is.
Ze bedenkt zich geen moment en verstopt zich die avond op zijn schip.Als hij haar ontdenkt de volgende dag...mmmmm,ik heb genoten van hun dialogen.Scherp en grappig.
Viollet,die gewend is haar zin te krijgen,krijgt dat bij hem niet.Flint is een man die zich niet met zich laat sollen en dat wrijft hij Violet meteen onder de neus.

Wat volgt en een heerlijk avontuur,vol heerlijke seksule spanning,heeeeerlijk erotiek(Je moet er wel lang op wachten,maar het is het dan ook waard!)en grappige dialogen en een heerlijke schrijfstijl;deze schrijfster kan schrijven zeg!. Ze zijn aan elkaar gewaagd en ik heb me geen moment aan één van beiden geirriteerd(Wat wel eens vaak komt bij mij).Ik ga dit boekje gauw nog eens herlezen en nog eens van genieten.


cijfer 10 20-3-2012


Laatst bijgewerkt door Girly op 22 maart 2012, 11:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012, 18:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja dit is een heeeeele goeie schrijfster dat weet ik, ik heb er al een paar van haar gelezen,...maar deze had ik nog niet! :? :cool: :harts: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 09:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik heb ook een aantal boeken van haar, maar nog geeneen gelezen... :oops: :oops: (nadeel van een ereader, al die boeken en geen tijd... :roll: )


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 10:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klint super! Heeft iemand toevallig de eboekversie?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 11:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
Klint super! Heeft iemand toevallig de eboekversie?


Kijk eens hier!!!

http://www.epubbud.com/search.php?q=Jul ... rch=Search

Meestal kijk ik eerst hier op! En mijn verrassing is groot :382: !

:zwaai:
Hanny


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 19:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
ik ga ook op zoek naar deze schrijfster :D klinkt goed!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 20:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 maart 2012, 06:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt goed! Gelijk opgezocht (bedankt voor de tip Hanny, die wist ik nog niet :D )


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling