Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 maart 2012, 13:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Rainshadow Road van Lisa Kleypas

Net klaar en wat ben ik teleurgesteld, zeg. Keek zo uit naar een nieuw boek van LK. Ten eerste klopt de blurb niet:

Citaat:
Lucy Marinn is a glass artist living in mystical, beautiful, Friday Harbor, Washington. She is stunned and blindsided by the most bitter kind of betrayal: her fiancé Kevin has left her. His new lover is Lucy’s own sister. Lucy's bitterness over being dumped is multiplied by the fact that she has constantly made the wrong choices in her romantic life. Facing the severe disapproval of Lucy's parents, Kevin asks his friend Sam Nolan, a local vineyard owner on San Juan Island, to "romance" Lucy and hopefully loosen her up and get her over her anger. Complications ensue when Sam and Lucy begin to fall in love, Kevin has second thoughts, and Lucy discovers that the new relationship in her life began under false pretenses. Questions about love, loyalty, old patterns, mistakes, and new beginnings are explored as Lucy learns that some things in life—even after being broken—can be made into something new and beautiful.


Sam vertelt meteen aan Lucy wat Kevin aan hem gevraagd heeft, dus ze weet het al vanaf het begin. Ze komt er dus niet achteraf pas achter dat Sam met haar uit moest gaan. Snap niet hoe een schrijver akkoord kan gaan met een boekomschrijving die niet klopt? Of hebben ze daar niets over te zeggen?
Ten tweede is dit boek eigenlijk een paranormaal boek. Maar daar wordt niets over gezegd op haar website. Zo raar. In de reviews op amazon kon je wel lezen dat er "magic" in voorkwam, maar ik dacht dat het meer te maken had met gevoelens. Maar nee, Lucy kan glas laten veranderen in vogels. Ja, echt. En dat wordt gewoon zo tussen neus en lippen verteld, alsof dat heel normaal is.
Sam heeft ook een paranormale gave. Hij kan iets met de druivenstokken die hij laat groeien voor zijn wijnboerderij.

Zijn broer Alex komt ook veelvuldig in het boek voor. Het was overduidelijk dat hij ook nog zn eigen verhaal kreeg. Daar was ik wel benieuwd naar, want hij is een heel gesloten en donker type. Aan het eind van Rainshadow Road is er een excerpt uit z'n boek. Daar gaat het paranormale een stap verder. Alex kan zelfs met spoken praten! Damn. Ik weet niet wat er met LK aan de hand is, maar ik vind dit helemaal niets. Paranormale boeken zijn dan ook helemaal niets voor mij. De rest van de serie laat ik maar aan me voorbij gaan.

Een dezer dagen begin ik wel met het nieuwe boek van Sarah MacLean (A Rogue By Any Other Name). Hopelijk stelt zij me niet teleur.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 08:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik hou wel van lisa kleypas, maar heb nog nooit iets hedendaags of magisch van haar gelezen... :? zal dat dus ook niet doen... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling