Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 feb 2012, 11:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is mijn eerste beoordeling, ben hier absoluut niet goed in maar dit is zo'n fantastisch boek dat ik het niet kan laten.

Proloog jaar 1315.
faerie Prince Aengus word verliefd op een aardse vrouw. ze krijgen 2 kinderen
een dochter en een zoon. omdat Aengus een Faerie is heeft hij geen ziel en kan daarom de hemel niet betreden,
zijn kinderen hebben omdat ze half mens zijn ook maar een halve ziel en alleen door het vinden van echte liefde ( van beide kanten) kan zijn/haar ziel helen en dus de hemel betreden.
Het verhaal gaat dus over deze zoon Lucan die verliefd wordt op Alys le Fayre,
Alys is een verwend en arrogant nest en vind het maar al te leuk dat mannen om haar vechten. Lucan wordt dan ook gedood door een jaloerse rivaal.
Alys wordt gegijzeld door Aengus die Alys de schuld geeft van de dood van zijn zoon en houdt haar 500 jaar gevangen ergens tussen hemel en hel.

jaar 1816:
Lucan wordt op nieuw geboren en is nu 35 jaar, Alys krijgt de opdracht om lucan ( nu Lucian) te helpen echte liefde te vinden met aardse vrouw, alleen dan mag ze terug keren naar de het aardse leven en is ze krijgt ze haar vrijheid terug.
ze wordt naar het aardse gestuurd als zijn pupil en een belofte ( van haar overleden broer aan Lucian) haar een volledig seizoen te geven zodat ze man aan de haak kan slaan.

Lucian die niet in liefde gelooft maakt het Alys ontzettend moeilijk. hij vind haar maar grauw, klein en figuurloos en houdt absoluut niet van blond en vraagt zich af hoe hij haar aan de man krijgt, zij vind hem weer arrogant en emotieloos. De ruzies lopen dan ook hoog op ( heeerlijk !! :harts: )
Beetje bij beetje lukt het Alys toch om Lucian te raken en ze maakt gevoelens bij hem los die hij nog nooit ervaren heeft. hij is dan ook stomverbaasd ( wrijft meerdere malen in zijn ogen) als hij erachter komt dat zijn pupil niet grauw en figuurloos is maar een ontzettend mooie vrouw.

Dit stukje is echt geweldig !!!: :harts:
Er gebeurd iets waardoor Alys moet liegen over haar kennis van sex tegenover Lucian.
Lucian is nu bang dat Alys door gebrek aan deze info wel eens ten prooi kan vallen aan al die wanton mannen.
Als haar Guardian vind hij dan ook noodzakelijk haar dit bij te brengen, zo neemt hij haar mee naar de bibliotheek. Hij legt een boek voor haar neer met een tekening van een naakte man:
Lucian : tell me what you observe,
-oh ..uh …. it’s a man.
-and ?
-he’s n-naked.
-How does his body differ from that of a woman ?
-he’s f-flatter
-correct, what else?
-He’s got a ……. ummm….”
-“a penis, ”he supplier, his voice a impassive as if he were referring tot an ear, “and those: - he reached over her shoulder and pointed at the globular sac between the man’s legs- “are his testicles. These organs”- he drew an invisible circle around the sum of the manly pars- “are what a man uses to plant a baby in a woman’s belly.


Als Lucian beschrijft hoe een man opgewonden raakt en hoe een penis stijf wordt, vraag Alys:

-What of you, my lord? Are you too plagued with such….. needs? :003:
-He pauses his pacing midstride, visibly taken aback by her question, for several tense moments he stared at’her. his expression inscrutable ,then replied ” I’m a man aren’t I ?
-And do you seek release ?
:003:

de rest moeten jullie maar zelf lezen: hahahahahaha

In ieder geval het is een prachtig liefdes verhaal, ik heb letterlijk dubbel gelegen van het lachen…… zelfs mijn dochtertje wilde weten waarom ik zo moest lachen. :razz: en er is echt 1 stuk waar ik echt heb moeten huilen en dit heb ik niet vaak !!
wat is die Heather een fantastische schrijfster! :yourock:

10/10 echt een houdertje !


Laatst bijgewerkt door Riannah op 17 feb 2012, 13:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 feb 2012, 13:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt héél goed :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2012, 18:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Ik moet zeggen dat ik nog geen boek van haar heb gelezen, maar door jouw beoordeling heb ik helemaal zin gekregen om eens iets te proberen. :382:
Hopelijk heb ik er dan nog een favo schrijfster bij. :mrgreen:

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2012, 19:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
las deze beoordeling en wilde het boek gelijk op mijn verlanglijstje zetten bij bol.com.... maar kan m nergens vinden :shock:
gekeken op allerlei sites, 2e hands en nieuw.... maar moet uit USA komen en dat zijn toch wel te hoge verzendkosten vind ik.

Wel jammer.... ga in de gaten houden of er ergens iets tevoorschijn komt. :wink:
Waar heb jij het boek gekocht?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 09:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Andrea schreef:
las deze beoordeling en wilde het boek gelijk op mijn verlanglijstje zetten bij bol.com.... maar kan m nergens vinden :shock:
gekeken op allerlei sites, 2e hands en nieuw.... maar moet uit USA komen en dat zijn toch wel te hoge verzendkosten vind ik.

Wel jammer.... ga in de gaten houden of er ergens iets tevoorschijn komt. :wink:
Waar heb jij het boek gekocht?


ik heb hem als e-boek, hebben ?
stuur me een pbtje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 13:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
dankjewel, maar ebook is niet echt handig voor mij. :? ik blijf gewoon af en toe eens kijken, je weet maar nooit wat je nog eens tegenkomt. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 13:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Andrea schreef:
dankjewel, maar ebook is niet echt handig voor mij. :? ik blijf gewoon af en toe eens kijken, je weet maar nooit wat je nog eens tegenkomt. :wink:


Ik heb het ook niet echt voor e-books. Laat je iets weten wanneer je hem ergens ziet Andrea?

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 14:21 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Boeken van Cullman zijn vertaald, kijk op CD bij de Candlelights!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 16:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Heb even gezocht en er is 1 boek van haar vertaald: CL 229 Voor altijd en eeuwig (orig: for all eternity). Bedankt voor deze tip Hanny! :382:
Net even op mijn lijst gekeken, maar uiteraard heb ik dit nr net niet, haha. :roll: maar zal ongetwijfeld makkelijker te pakken te krijgen zijn dan de originele versies.

Ik hou het in de gaten en mocht ik wat vinden, dan hoor je ervan Stefanie! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 18:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Andrea schreef:
Ik hou het in de gaten en mocht ik wat vinden, dan hoor je ervan Stefanie! :wink:


Thanx Andrea!! :D

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 15:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vanavond aan A Perfect Scoundrel van haar beginnen, schijnt ook geweldig te zijn, dus ben benieuwd !! :boek:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling