Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 dec 2011, 08:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Het derde boek van Lila, A Midnight Dance, dat ik eerder al las en beschreef, behoort ook tot deze reeks. De eerste twee heb ik nu ook gelezen. Deze bestaan elk uit drie verhalen, geïnspireerd door sprookjes.

De verhalen spelen zich af ten tijde en in het Frankrijk van Lodewijk XIV.
Het eerste boek Awakened by a Kiss is gebaseerd op sprookjes van Charles Perrault nl De schone slaapster, De gelaarsde kat en Roodkapje. Het tweede boek The Princess in His Bed op sprookjes van Hans Christian Andersen met name De nieuwe kleren van de keizer, Het lelijke eendje en De prinses op de erwt. Eigenlijk schrijf ik dit maar om volledig te zijn, want amper van belang. Ik zou het zelfs eerder omschrijven als ietwat met het haar erbij gesleurd :twisted: .

Net zoals Playboy interessante artikels bevat, kan je zeggen dat de boeken van Lila DiPasqua boeiende verhaallijnen bevat :wink: . Die zijn een kapstok voor andere dingen, in de eerstgenoemde zijn dat de 'fotoreportages', in de tweede de uitvoerige beschrijving van de vleselijke genoegens tussen de hoofdpersonen. Heel af en toe word je wat dat betreft in het begin van het verhaal op het verkeerde been gezet, maar al heel snel is de aantrekkingskracht tussen held en heldin zo groot dat ze de koffer induiken, al dan niet in een bed (muur, tafel...) in verschillende stadia van ontbloting van de lichaamsdelen, al naargelang de drang die ze voor elkaar voelen. Het ene hoogtepunt volgt het andere in sneltreinvaart op, met verbazing las ik hoe ze er de energie voor konden blijven opbrengen :shock: . Rijkelijk vloeien ook de erotische lichaamsvochten aan beide zijden (inlegkruisjes voor haar zouden geen overbodige luxe geweest zijn). Mochten hij en zij in de loop van het verhaal zich eens niet in elkaars nabijheid bevinden, dan gaan hun gedachten natuurlijk uit naar elkaar, maar vooral naar de dingen die ze samen gedaan hebben of nog gaan doen :D . Zonder al die beschrijvingen van gehele of gedeeltelijk staat van ontkleding, zouden de boeken maar half zo dik zijn, de verhalen min of meer interessant maar absoluut minder (lichaams)sappig!

Kortom de Fiery Tales (=Vurige Sprookjes) doen hun vlammende naam alle eer aan.


(wie ze wil, geeft maar een gil)

Het volgende boek van deze schrijfster komt uit in april 2012, zal Undone heten en is gebaseerd op Rapunzel. Aan de Vurige Sprookjes komt voorlopig nog geen einde :D . Het vervolg op A Midnight Dance lijkt er ook aan te komen in 2012 en zal Three Reckless Wishes heten, maar daar is nog geen preciese datum van gekend.



Groetjes, Marleen.


Laatst bijgewerkt door Marleen op 19 dec 2011, 09:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2011, 09:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik moet dringend weer eens wat lezen, maar ik ben hebberig... :roll:

ik hou me aanbevolen... :oops: :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2011, 09:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ladybug schreef:
...ik hou me aanbevolen... :oops: :D

Afbeelding is onderweg.

Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2011, 14:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
mercikes :382: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 apr 2012, 19:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Het vierde boek van Lila DiPasqua, Undone is uit sinds 21 april. Voor zover ik kan zien is het alleen te koop in e-versie. Als het in mijn 'schoot komt te vallen' :003: wil ik het wel lezen.




Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 apr 2012, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Ik ga op zoek :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 apr 2012, 20:26 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2010, 07:37
Stemming:
Blij
Berichten: 57
Woonplaats: Puurs
Nationale vlag:
Belgium
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar deze reeks. En een e-book lijkt me dan ook wel het veiligste want met al die lichaamssappen plakken die bladzijden misschien allemaal aan elkaar :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling